Gå til innhold

Amfetamin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på noe, nå har jeg tatt noe man kaller pepper tror det er amfetamin:) men jeg føler meg varm med veeeldig kalde hender :( er det vanlig? 

Anonymkode: 273ec...41e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pepper et et slangord for amfetamin, ja.

Amfetamin øker blodsirkulasjonen, så at du føler deg varm er logisk. Kalde hender vet jeg ikke hvorfor du har.

Amfetamin gjør deg våken og energifull, absolutt ikke trøtt.

Det var bra at du ikke tok mye. ALDRI ta noe du ikke er 100% sikker på hva er. Ta heller aldri noe du ikke har brukt minst noen timer å lese om på forhånd.

Anonymkode: 1258b...1f1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja pepper er amfetamin. Kanskje lurt å vite hva det er du har foran deg før du tar det eller? Ja, er helt vanlig og få kalde hender, ha en kald kropp generelt.

Bare vær obs siden du tydeligvis aldri har tatt det før, personligheten din kan forandre seg veldig og du kan bli ganske lite empatisk og tafatt i forhold til andre rundt deg. 

Anonymkode: 2bd3a...c8d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære trådstarter,

Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilken kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få.

Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Rustelefonen på 08588 eller på deres nettsider http://www.rustelefonen.no/. Du kan også be om hjelp til dette fra fastlegen, og be om henvisning videre.

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...