Gjest Chrizzy Skrevet 26. mai 2005 #1 Skrevet 26. mai 2005 Heia Er det noen her som har hørt om Foreverliving, de selger Aloe Vera produkter Jeg har prøvd en av kremene og den har gjort underverker på et utslett jeg har på ankelen (atopisk eksem). Hadde vært artig å høre om noen andre har vært borti disse produktene???
Celiclya Skrevet 26. mai 2005 #2 Skrevet 26. mai 2005 Ja,jeg har vært litt borti dette. Har bl.a. brukt den drikke-geleen i et apr mnd, dessverre for kort tid til at det ble noen virkning. Jeg har brukt mye av den gelen de har til utvortes bruk - kjempebra! Og tannkremen er den beste jeg har brukt noen gang (selv om den er grønn :o ) Har lyst å prøve flere av produktene deres (bl.a. disse førstehjelpssprayene) men det var dette med penger da, som ikke vokser på trær dessverre :veldigsur: Men kan anbefales hvertfall!
Gjest Amarq Skrevet 26. mai 2005 #3 Skrevet 26. mai 2005 Jeg har brukt en del av foreverliving produktene og er rett og slett imponert. Jeg har i utgangspunktet stor tro på aloe vera som lindring til forskjellige lidelser. Det jeg syns er kjempefint er at produktene i tillegg er så milde at alle tåler dem men samtidig lukter mange av de veldig godt. Jeg er liker spesielt godt sjampoen og balsamen. Badesåpen er kjempedeilig. Hvis man er sliten får man fort energi med denne. Det samme med juicen. Jeg har i alle fall endelig funnet produkter jeg liker veldig godt:) Som jeg gjerne anbefaler til andre.
Gjest aloa Skrevet 26. mai 2005 #4 Skrevet 26. mai 2005 Hvor får man kjøpt produktene? Er det distributører i Norge? Jeg fant ikke ut så mye via nettsiden deres :oops:, men synes det frister å teste ut dette.
Gjest Chrizzy Skrevet 26. mai 2005 #5 Skrevet 26. mai 2005 Hvor får man kjøpt produktene? Er det distributører i Norge? Jeg fant ikke ut så mye via nettsiden deres :oops:' date=' men synes det frister å teste ut dette.[/quote'] Jeg fikk kremen jeg har brukt av en venninne, jeg kan sikkert ordne slike at du får bestillt
Gjest aloa Skrevet 27. mai 2005 #6 Skrevet 27. mai 2005 Høres bra ut:) men da bør jeg kanskje registrere meg... Iiik. Skal gi beskjed når jeg får gjort det. Hvordan er prisene - hva koster feks en shampoo?
Gjest amarq Skrevet 27. mai 2005 #7 Skrevet 27. mai 2005 Høres bra ut:) men da bør jeg kanskje registrere meg... Iiik. Skal gi beskjed når jeg får gjort det. Hvordan er prisene - hva koster feks en shampoo? Sjampoen høres kanskje dyr ut, men den er drøy, og det er stor tube. I forhold til frisørpriser er den kanskje ikke så dyr likevel. Veiledende pris er 186 kroner for 240 ml. I alle fall er jeg svært fornøyd med resultatet:) Den fjerner flass og renser hodebunnen. Jeg hadde før problemer med kløe i hodebunnen, men den er helt borte. I tillegg gjør sjampoen håret blankt og mykt.
Gjest Chrizzy Skrevet 27. mai 2005 #8 Skrevet 27. mai 2005 Høres bra ut:) men da bør jeg kanskje registrere meg... Iiik. Skal gi beskjed når jeg får gjort det. Hvordan er prisene - hva koster feks en shampoo? Ja registrer deg, send meg en pm. Det er lett å fikse, 187 kroner og den er drøy. Jeg får ikke til å laste ned bilder slik at du kan se, men jeg kan sikket sende deg bilder og noe informasjon
Gjest trillemor Skrevet 29. mai 2005 #9 Skrevet 29. mai 2005 Vet dere forresten at det er et stoff i aloe vera juice bremser aldringsprosessen? Jeg tror denne planten har mange gode egenskaper. Jeg var svært plaget av acne for mange år siden. Over en periode drakk jeg aloe vera juice, riktignok ikke fra foreverliving, men jeg ble dengang veldig fin i huden. Da hadde jeg prøvd alt mulig av andre remedier uten at noe hjalp.
amarq Skrevet 29. mai 2005 #10 Skrevet 29. mai 2005 Nå har jeg registrert meg :-) Aloe vera er bra, det er mitt syn på saken Aloe vera er faktisk så bra at vi må få denne diskusjonen øverst på lista, derfor skriver jeg noen ord her, etter at jeg har tatt meg ei lita øl. Chrizzy; går det fortsatt bra med eksemen og eksamen? Her er det elendig vær, men koselig med talgelys og en dårlig film. Ha en fin kveld alle sammen :o P.S: Det føles godt å være registrert........... He,he.
Gjest anikken Skrevet 20. mars 2008 #11 Skrevet 20. mars 2008 Aloe vera og sonya kosmetikk. se på www.sonya.no anikken
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå