Gå til innhold

«Interessert» mann på latsiden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tar ofte initiativ til potensielt møte og legger ballen hos han, han blir alltid veldig glad når jeg skriver, men tar ikke «ballen» videre. Altså må jeg fortsette å være den første som skriver og ber han med på noe, OG spørre videre hva som passer. Om jeg ikke gjør dette er det bare stille. Vurderer å drite i hele greia, han kan umulig være interessert? Vi møtes jo bare når jeg er pådriver med alt. Han var skikkelig pådriver første møte, siden har det vært meg, og jeg må ærlig innrømme at det får meg til å føle meg desperat og mandig, noe jeg ikke er. Derfor har jeg latt den siste meldingen stå åpen da ballen er hos han igjen, bør jeg bare fade ut om han ikke gjør noe videre? Har spurt om han kunne tenke seg å se en kino, han svarte at det hadde vært supert, men ikke noe mer om når og hvilke film 🙄 

Anonymkode: 80184...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke driv enveiskjøring, det forholdet vil neppe vare, så fremt du ikke er stupforelsket og vil ha han. Selv da er det vanskelig å leve med det👌

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han der virker som latsekk...drit i han.. la det fade ut...ikke skriv før han skriver fremover...

Anonymkode: 7058c...e1b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Bamseklemmer said:

Ikke driv enveiskjøring, det forholdet vil neppe vare, så fremt du ikke er stupforelsket og vil ha han. Selv da er det vanskelig å leve med det👌

 

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Han der virker som latsekk...drit i han.. la det fade ut...ikke skriv før han skriver fremover...

Anonymkode: 7058c...e1b

Takk, da skal jeg ikke gjøre det. Så jeg har rett i at han burde skrevet mer ang kino? Føles litt feil ut, får masse tilbud om dates av andre som virkelig viser interesse, så bruker jeg all tiden min på å hale ut ord av han her. Hadde jeg ikke hatt litt følelser hadde jeg kuttet han ut for lengst.

Anonymkode: 80184...b3b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja disse følelsene, vi kan rive oss i hodet og driver oss til vanvid noen ganger. Bra du har andre som er keen på deg. Sikker på at du fått ei erfaring rikere og en ny kjekkas💚

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Takk, da skal jeg ikke gjøre det. Så jeg har rett i at han burde skrevet mer ang kino? Føles litt feil ut, får masse tilbud om dates av andre som virkelig viser interesse, så bruker jeg all tiden min på å hale ut ord av han her. Hadde jeg ikke hatt litt følelser hadde jeg kuttet han ut for lengst.

Anonymkode: 80184...b3b

 

Typisk oss mennesker at vi er villige til å jobbe for dem som vi ikke får så lett...

Anonymkode: 84df6...98c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker said:

 

Typisk oss mennesker at vi er villige til å jobbe for dem som vi ikke får så lett...

Anonymkode: 84df6...98c

Sant, men skal sies at jeg ikke trengte å jobbe i starten, og var like interessert da 😣

Anonymkode: 80184...b3b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

... Er han dansk? 

Anonymkode: 397f0...c98

Nei

Anonymkode: 80184...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har klart å ikke sende mer, men er litt vanskelig. Frustrerende at han ikke nevnte noe mer om kino om han liksom hadde så lyst.

Anonymkode: 80184...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...