Gå til innhold

Streptokokker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har i dag fått antibiotikakur for streptokokker. Er det noen som har erfaring med å fly når man har streptokokker?

Samt, legen fokuserte på at jeg hadde stiv nakke, noen som vet hvilken betydning det kan ha? (Fikk bare beskjed om å komme inn igjen over helgen om det vedvarte)

Anonymkode: 8b873...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke farlig å fly med det, men du er sikkert dårlig form?

Nakkestivhet kan være tegn på meningitt (hjernehinnebetennelse) og skal tas alvorlig

Anonymkode: df7d3...4b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke farlig å fly med det, men du er sikkert dårlig form?

Nakkestivhet kan være tegn på meningitt (hjernehinnebetennelse) og skal tas alvorlig

Anonymkode: df7d3...4b4

 

Kan vel si jeg har følt meg bedre. Men har utsatt reisen til i morgen for å være sikker på at jeg får hvilt ut og kommet igang med kuren.

Hvis han trodde jeg hadde det så regner jeg med at jeg ikke hadde blitt sendt hjem igjen, eller fått beskjed om at jeg trolig kan fly i løpet av helgen. Leste bare at det angivelig er ubehagelig når man har vondt i ørene :(

Anonymkode: 8b873...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Kan vel si jeg har følt meg bedre. Men har utsatt reisen til i morgen for å være sikker på at jeg får hvilt ut og kommet igang med kuren.

Hvis han trodde jeg hadde det så regner jeg med at jeg ikke hadde blitt sendt hjem igjen, eller fått beskjed om at jeg trolig kan fly i løpet av helgen. Leste bare at det angivelig er ubehagelig når man har vondt i ørene :(

Anonymkode: 8b873...c0e

Om du har ørebetennelse kan trykkforskjeller gjøre at du får smerter, og evt sprukket trommehinne, noe som ofte skjer ved ørebetennelse uansett. Ta nesedråper og saltvann i nese. Paracet og ibux for smerter

Endret av Kaisada
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Kaisada skrev:

Om du har ørebetennelse kan trykkforskjeller gjøre at du får smerter, og evt sprukket trommehinne, noe som ofte skjer ved ørebetennelse uansett. Ta nesedråper og saltvann i nese. Paracet og ibux for smerter

Sikkert dumt spørsmål, men kan man få saltvann for nese i apoteket? Tror ikke jeg har ørebetennelse, men ubehagelig er det i hvertfall. Takk for tips :)

Anonymkode: 8b873...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.11.2019 den 18.29, AnonymBruker skrev:

Sikkert dumt spørsmål, men kan man få saltvann for nese i apoteket? Tror ikke jeg har ørebetennelse, men ubehagelig er det i hvertfall. Takk for tips :)

Anonymkode: 8b873...c0e

Ja, det kan du. Hvordan går det i dag forresten?

Anonymkode: fdc08...643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det kan du. Hvordan går det i dag forresten?

Anonymkode: fdc08...643

Da blir det ut å skaffe det. I tilfelle. Går litt bedre i dag og nakken er ikke stiv :)

Anonymkode: 8b873...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...