Gå til innhold

Sjenert til hverdags - vill i senga?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Stemmer dette?

Inspirert av kommentar i annen tråd her. Jeg er nysgjerrig.

Anonymkode: 6af6f...829

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja alle de som er stille til vanlig er spinnville i senga.

Anonymkode: fbe29...8ab

• Liker 4
Gjest Paramount
Skrevet

Kanskje er det den gledelige overraskelsen som gjør så sterkt inntrykk at ryktet lever? For sjenerte kvinner kan være en sovende vulkan, det er det ingen tvil om ;) 

Skrevet

Dette stemmer hos meg, jeg er veldig sjenert! 
Men Er vill i senga, Elsker røff sex!
Blir ekstraspinnvill når jeg har drukket tho, ifølge min mann! 😹

Anonymkode: 2ec4c...be6

• Liker 4
Skrevet

Det stemmer med mine erfaringer ja. De er også mest kinky. Du kan sammenligne det med små gneldrehunder som bjeffer på alt og alle, og en rolig stor hund som er roligheten selv men gir action når det trengs.😜

Anonymkode: 21f3c...310

• Liker 2
Skrevet

så hvis man liker røff sex bør man gå for de sjenerte altså? Gjelder dette begge kjønn?

Skrevet

Dette er som med alt annet - INDIVIDUELT

Anonymkode: 118cd...ece

• Liker 4
Skrevet

Stemmer her iallefall. Men må være trygg på den jeg har sex med. Slik må det være ellers også i sosiale settinger. Jeg må være trygg på de rundt for å dra frem den siden av meg i det hele tatt. 

I dag er jeg gift. Elsker vill sex ennå, men mannen er sub, sånn som meg. Så har endt opp med å være switch i disse 10 årene vi har vært gift. Kunne selfølgelig ønske at han var litt mer dominant. 

Har hatt en del ons, og de fleste fant min sjenerthet som noe spennende. Som om de skulle prøve å være bedre i senga enn meg, og skulle lære meg noe. Hver gang er det jeg som har lært de noe. 

Anonymkode: 6bc61...e54

Skrevet
På 13.11.2019 den 22.58, AnonymBruker skrev:

Stemmer dette?

Inspirert av kommentar i annen tråd her. Jeg er nysgjerrig.

Det er faktisk min erfaring 😄

Skrevet

Nei, det er en myte. En person med mange hemninger er en person med mange hemninger.

Anonymkode: d7622...2f9

• Liker 1
Skrevet

Stemmer på meg. Og min faste elsker sier akkurat det samme, du så så uskyldig og sjenert ut at jeg tippet du var vill i senga.

Anonymkode: ee09a...5cf

Skrevet

Stemmer på meg også.. 😛 

Anonymkode: 21d03...ac7

Skrevet

Har blitt mer vill i senga jo mer utadvendt/mindre sjenert jeg har blitt med årene, så stemmer ikke her.

Anonymkode: 2fe16...e3a

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er en myte. En person med mange hemninger er en person med mange hemninger.

Ikke nødvendigvis. Jeg har kjempe sterk angst, inkludert sosial angst. Det nærmest lyser av meg. I senga derimot, eller hvis jeg blir tent forsvinner alt av hemninger.

Sier ikke alle er slik, men hemninger trenger ikke å komme frem i alle situasjoner.

Anonymkode: f7268...1bb

• Liker 1
Skrevet

Men nå er det bare folk som selv anser seg som villdyr i senga som svarer her... jeg vil ha svar fra folk som dater, har datet eller er kjæreste med sjenerte folk som er villdyr i senga. 

Skrevet

Bifil kvinne her. Det er en viss sannhet i det. 

Anonymkode: a2101...cc4

Skrevet

Hva betyr det egentlig å være vill i senga? Gi eksempler. Du er ikke vill i senga hvis du viser at du nyter sexen og tar initiativ. Da har du et normalt, sunt forhold til sex. 

Anonymkode: 290d1...cc8

• Liker 1
Skrevet
På 15.11.2019 den 1.28, AnonymBruker skrev:

Stemmer ikke, jeg har kun hemninger i grupper, på tomannshånd er jeg ikke hemmet og ihvertfall ikke seksuelt.

Anonymkode: 6d2ec...af6

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva betyr det egentlig å være vill i senga? Gi eksempler. Du er ikke vill i senga hvis du viser at du nyter sexen og tar initiativ. Da har du et normalt, sunt forhold til sex. 

Anonymkode: 290d1...cc8

Jeg har til dags dato selv ikke skjønt hva det vil si å være vill i senga, men alle snakker om det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...