Gå til innhold

Afternoon tea


Fremhevede innlegg

Skrevet

I Oslo?

Hvem har den beste?

Anonymkode: 62c73...7ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den på Bristol er i hvertfall god. Og den på Grand. 

Skrevet
1 minutt siden, Måbarefåsiat... said:

Den på Bristol er i hvertfall god. Og den på Grand. 

Grand ser jeg at har bra anmelder, men Bristol har fått dårlige anmelder på det.

Og i tilleg jeg er på Bristol flere ganger før jul og spiser smørbrød med Brie, døds god, så kunne tenke meg et annet sted enn der siden jeg er der å mye :)

Anonymkode: 62c73...7ec

Skrevet

A.C Perchs i Kirkegata. Dansk tehus med aner tilbake til 1830-tallet. Der kan du være 110% sikker på at du får ordentlig te, og så har de i tillegg noen helt fantastiske scones med lemon curd.

  • Liker 1
Skrevet

Theatercafeen

 

Anonymkode: 6ed6d...472

Skrevet (endret)

Dette er det da en trå om allerede fra en uke tilbake...

 

 

Endret av GjestSiden2006
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...