Gå til innhold

Komme meg i ansiktet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge tenkt på at jeg har lyst til å prøve at han skal komme meg i ansiktet. Men til dere som har prøvd, hvilken stilling gjør dere det i? Gjør han seg ferdig, eller gjør dere det for han?

Anonymkode: 66716...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordel hvis du tar tak i snabelen hans, da styrer du spruten litt, så slipper du å få det i øynene og håret🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare la han komme i munnen din? så svelge? Ikke noe søl + deilige proteiner. 👍

Anonymkode: f4a01...215

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har lenge tenkt på at jeg har lyst til å prøve at han skal komme meg i ansiktet

Komme meg i ansiktet, mener du komme i ansiktet mitt?

Hilsen språkpolitiet

Anonymkode: 812e1...249

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Komme meg i ansiktet, mener du komme i ansiktet mitt?

Hilsen språkpolitiet

Anonymkode: 812e1...249

Sexy kommentar! 😯

Anonymkode: 9adc6...f27

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør heller svelge. Dersom dere skal ha barn sammen, så er det forskning som viser at det reduserer risiko for spontant abort. Dersom man sikter feil, så risikere man å få ladningen i øynene. Ut ifra personlig erfaringer, så virker det som om dette gir intens svie..

Endret av oysterlover
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svelg. I fra naturens side er det tegn på at hunnen beskytter sine og sitt avkom. Ekte kjærlighet.

I ansiktet er tegn på avstand og dominans. Hun vil ikke ha hans gener og han ser på henne som et objekt. Tøm og røm.

Anonymkode: aaa76...b4e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke bare la han komme i munnen din? så svelge? Ikke noe søl + deilige proteiner. 👍

Anonymkode: f4a01...215

:kvalm:

 

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lenge tenkt på at jeg har lyst til å prøve at han skal komme meg i ansiktet. Men til dere som har prøvd, hvilken stilling gjør dere det i? Gjør han seg ferdig, eller gjør dere det for han?

Anonymkode: 66716...725

:kvalm:

Anonymkode: 83cab...1fb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom heller på puppen da? 

Når jeg lar samboer komme på puppen så står han mens jeg sitter foran å gir blowjob, eller så trekker han seg ut i misjonær og runker til han kommer. 

Anonymkode: e1cd9...80c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke bare spermen komme i skjeden til konen da?
Fysj om fei.
Det er så mange perverse sengeaktiviteter ute å går..

Anonymkode: 83cab...1fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Komme meg i ansiktet, mener du komme i ansiktet mitt?

Hilsen språkpolitiet

Anonymkode: 812e1...249

Oops, her gikk det litt fort i svingene😅

TS

Anonymkode: 66716...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, oysterlover skrev:

Du bør heller svelge. Dersom dere skal ha barn sammen, så er det forskning som viser at det reduserer risiko for spontant abort. Dersom man sikter feil, så risikere man å få ladningen i øynene. Ut ifra personlig erfaringer, så virker det som om dette gir intens svie..

Veldig interessert i kilder på det med spontanabort!

Anonymkode: 382b1...439

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, oysterlover skrev:

Du bør heller svelge. Dersom dere skal ha barn sammen, så er det forskning som viser at det reduserer risiko for spontant abort. Dersom man sikter feil, så risikere man å få ladningen i øynene. Ut ifra personlig erfaringer, så virker det som om dette gir intens svie..

Takk for svar! Vi skal nok ikke ha noen barn sammen, men veldig spennende, dette må jeg lese mer om! Har allerede svelget mye, så vil prøve noe litt nytt ;)

TS

Anonymkode: 66716...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke bare spermen komme i skjeden til konen da?
Fysj om fei.
Det er så mange perverse sengeaktiviteter ute å går..

Anonymkode: 83cab...1fb

Alle er forskjellige, forstår at dette ikke er noe alle er interessert i å prøve. Men var heller ikke det som var spørsmålet her da!

TS

Anonymkode: 66716...725

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten via av at jeg gir han BJ, så rett før han kommer så runker jeg eller han seg, foran fjeset mitt, jeg holder øyne igjen og tunga ut, for å unngå sperm i øyet, da jeg har hørt andre ha erfaring med å få dt der, og dt svei 😹 

Ellers har han tatt meg i misjonæren, og trukket seg ut rett før han kommer, å runket mot fjeset mitt til han kom! 

syntes dt er veldig pirrende jeg! Fingre deg selv, eller gjerne eller bruk klitoris vibrator mens det foregår, så skal jeg love deg dt er sykt pirrende å digg! 🤩

Anonymkode: 54048...787

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ellers har han tatt meg i misjonæren, og trukket seg ut rett før han kommer, å runket mot fjeset mitt til han kom! 

Hvor på kroppen finner man misjonæren? Det er et ukjent hull for meg. Isåfall har fruen et forklaringproblem nå! Eller kaller du underlivet ditt det? 

Anonymkode: 7b877...d9e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor på kroppen finner man misjonæren? Det er et ukjent hull for meg. Isåfall har fruen et forklaringproblem nå! Eller kaller du underlivet ditt det? 

Anonymkode: 7b877...d9e

Jeg er en slags alien, så jeg har ett ekstra hull på kroppen, som dere andre mennesker ikke har, det kalles misjonæren! Det er mellom rasshøle å fødehullet! Og likner på en slags kombinasjon av de to hulla! Smooth 😘 

Anonymkode: 54048...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, oysterlover skrev:

Du bør heller svelge. Dersom dere skal ha barn sammen, så er det forskning som viser at det reduserer risiko for spontant abort. Dersom man sikter feil, så risikere man å få ladningen i øynene. Ut ifra personlig erfaringer, så virker det som om dette gir intens svie..

Er du hun som sluttet å vaske håret som 18 åring? Fordi du fikk litt shampo i øyet som svei litt? 

Anonymkode: e0a28...fd4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke bare spermen komme i skjeden til konen da?
Fysj om fei.
Det er så mange perverse sengeaktiviteter ute å går..

Anonymkode: 83cab...1fb

De er neppe gift. Våkn opp, 2019 har laget kaffe til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg kaster henne over på rygg og drar hodet hennes over kanten på senga eller sofaen eller hva det en måtte være og styrer pikken inn i munnen hennes og lar henne suge meg til jeg kommer mens jeg har full tilgang på henne visuelt og med hendene. når jeg spruter tar jeg ut  pikken og søler henne i ansiktet og over brystene. og hun skal etterpå slikke opp hver dråpe 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...