Gå til innhold

Dette er mitt problem:

Fremhevede innlegg

Gjest jente med et problem
Skrevet

Det som er mitt problem, er at innleggene her inne - en god del av de ihverfall gjør meg fryktelig kåt! fordi tankene kretser seg rundt sex og man får jo unektelig inspirasjon.

Problemet oppstår når man ikke har en elsker nå :-(

Så, fra nå av tror jeg at jeg må styre unna dette forumet for å unngå mer frustrasjon :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eller invistere i noen gode sexleketøy :wink:

Gjest trådstarter_
Skrevet
eller invistere i noen gode sexleketøy :wink:

Det blir liksom ikke det samme, er mer et supplement det.

Grrrrrrrrrrrrrrrrrr, vil ha The real thing :tunge1:

Skrevet

Dette opplever jeg også i tide og utide her inne :)

Gjest trådstarter_
Skrevet

Ja, det er faktisk ikke noe gøy om dagen!

Er det våryrhet eller hva?? tror nesten ikke det heller, innbiller meg at jeg generellt bare er skrekkelig kåt og lysten på god sex om dagen.

Skjems ikke for å si at jeg misunner de her inne som har en partner/elsker å ty til!!

Og, før de samme personene rekker å skrive inn svar her om at de bekrefter hvor faantastiske elskerene deres er, så la vær! trenger ikke mer frustrasjon :ler: :veldigsur:

Skrevet

Det skrives jo mye opphissende her da. Det er det ikke noe å legge skjul på :)

Men er det ikke noe du kan gjøre for å lette på frustrasjonen din da :wink:

Gjest trådstarter_
Skrevet

Eh, jo *løper ut på gaten med stor plakat: kjekk, uimotståelig mann som er en fantastisk elsker ønskes snarest til tjeneste hos ung kåt kvinne* :ler:

Hadde det enda vært så lett :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja for så mange hete tråder som det er her inne..

Skrevet
Ta deg en runk! :P

..eller sjekk opp Lickerman. Ser ut som dere har samme "problem".

Skrevet

Skrevet

Kanskje det er lettere enn du tror, om du går frem på en litt mer diskre måte :wink::)

Skrevet

Gjest *Fiona*
Skrevet

Eh...? Dette er vel bortimot det MINST opphissende forumet sånn sett? Detaljerte skildringer av partnerens vaner og uvaner, beskrivelse av sykdommer og plager, klagebrev om impotens og ulike preferanser - you name it...

Gjest The Champ
Skrevet

Problem????

Er det ikke deilig å være kåt a?

Tilfredstillelse klarer du vel alltid og skaffe deg, om ikke like bra hver gang.

Nyt det, istedenfor å se på det som et problem.

Gjest trådstarter_
Skrevet

Hm.

For det første, klart det går an å ordne opp i sakene selv, men igjen; vil gjerne ha the real stuff ja.

Ikke noe å si på en orgasme man skaffer seg selv, men om dere for eksempel leser innlegget noen refererte til her, så er det liksom hele pakka med en deilig mann som så veldig frister :tunge1:

Og av samme grunn; godt å gå å være kåt...vel, ja, men ikke i for lang tid uten en elsker nei :ler:

Gjest Phoenix
Skrevet

Hei Trådstarter!

Interessant problemstilling, men igrunnen underleg at ikkje gutane her melder seg til teneste.

Det som kan vera interessant å vita er om du i den situasjonen du er no ville ta til takke med nære på kven som helst som baud seg fram? Er du mindre kresen no enn elles.

Dersom du var på inseminar, ville du då blitt med ein relativt kjekk foredragshaldar - men 30 år eldre enn deg - opp på romet og hatt eit leikande sex-opplegg med knulling til slutt?

Skrevet

:ler:

På tide å finne et morsomt navn på den kvinnelige motsatsen av "løktråd" da kanskje ?

* Tenker hard *

Hva med våtmarkstråd ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...