Gjest IdaCra Skrevet 9. mai 2005 #1 Skrevet 9. mai 2005 selv har jeg ....blitt fingret til orgasme av kjæresten min under REM konserten i spektrum, midt blant alle folkene nede på gulvet... ....hatt sex med en jente på ett HM-prøverom ....hatt trekant med et par som jeg møtte på byn og som jeg ikke har møtt verken før eller siden ....reist fra Lilleaker, via Majorstua og til Tøyen med buss og bane på kjærestebesøk, i undertøyet (bh, string, hofteholder og sorte strømper) og støvletter med en halvkåpe utenpå som rekker til like over kneet. ....latt en type dryppe stearin på magen min samtidig som han slikket meg... 8) IdaCra
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2005 #2 Skrevet 9. mai 2005 hm, må tenke litt nå.. jeg har -hatt sex i trappen inne på et utested i bergen -hatt sex i trappen foran et utested i bergen(!) -Hatt sex på panseret på en bil i sentrum i bergen -Hatt trekant med to menn (forøvrig ikke minneverdig) -Hatt en 25 år eldre elsker (sleip som f, men sexy som en gud. ikke gift) -Hatt to bartendere på samme bar (jepp, i bergen) -har hatt tre elskere samtidig over lengre tid. (en mandag, en tirsdag, en onsdag...anbefales) -Hatt sex på en strand i sydlige strøk (som alle andre) -har hatt sex med en på 55. (gremmes,gremmes, gremmes) -Har hatt sex bak et hotell i bergen i en busk + hundre og ørten one night stands som har vært av ymse kvalitet... Ja, noe av det som er "verd" å nevnes. Nå er jeg gift og har et a4 sexliv, så slike episoder kommer fort i glemmeboken, men artig å tenke tilbake på noen av de......Skjønner godt at min mann irriterer seg litt over min ungdom...men jeg har i alle fall rast fra meg
Gjest gjest1 Skrevet 9. mai 2005 #3 Skrevet 9. mai 2005 Ikke så masse egentlig, hatt sex på en do mens folk sto utenfor og venta på å komme inn hatt sex kun for å holde stygge ekle naboer til exen våkne for de var ikke snill sex i skauen jeg husker ikke mer, eller vil ikke huske mer det minner meg bare på min frustrasjon
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2005 #4 Skrevet 9. mai 2005 Det frekkeste jeg har gjort er vel å fleipe med Bondeviks medisinskap fra talerstolen i Folkets Hus (landsmøte i fagorganisasjon) Samtidig er det vel en av mine mer vellykkede fleiper hva respons angår.
Gjest Glammy i i Skrevet 9. mai 2005 #5 Skrevet 9. mai 2005 I helga møtte jeg Dagfinn Høybråten med autopgrafen til en sju år yngre gutt, som jeg har vært lærer for, på puppene Jepp, det føltes ganske frekt!
Gjest seroxata Skrevet 9. mai 2005 #6 Skrevet 9. mai 2005 hatt sex med en på 50(ja, han var visst gift og, men det visste vi ikke da) hatt tre elskere på ei gang Gitt eksen sex mens jeg hadde full mens, bare fordi jeg var forbanna på han, og ville ta hevn siden han synes det er frastøtende med mensen blitt fingra åpenlyst på en full buss hatt sex i hagen til et vennepar, mens de sov 2 meter unna
Gjest Chrizzy Skrevet 9. mai 2005 #7 Skrevet 9. mai 2005 Gjøre det med "meg selv" på en sentral plass
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2005 #9 Skrevet 9. mai 2005 Hatt sex like ved stappfull badestrand mot en palme På panseret til bilen til naboen bak en stengt bar i et muslimsk land i sjøen på dagtid hatt tre elskere på en gang og møtt de alle iløpet av tre dager hatt sex med elskeren og så dratt hjem til samboeren for å sove... hatt sex med elskeren som foreldra hater på soverommet deres... Var det frekt?
Gjest Gardist '97 Skrevet 9. mai 2005 #10 Skrevet 9. mai 2005 Dro laksen i skilderhuset rett foran slottet mens jeg var på vakt en vinterkveld. Vinterfrakken måtte renses grundig dagen derpå. Var utrolig pirrende og spennende, men ikke verdt anstrengelsen.
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2005 #11 Skrevet 10. mai 2005 * Hatt sex med ei jente i sofaen til venninna hennes mens hun spiste middag med foreldra i rommet ved siden av * Hatt sex med 1 par til i senga og fingra henne uten at "typen" hennes merka det og klina med henne mens han sov (de var jo egentlig ikke helt sammen da). Begge deler uten at jenta jeg holdt på med merka det heller. *Hatt 4 forskjellige elskerinner på 1 uke, og alle visste om hverandre. 2 av dem med kun timers mellomrom (utrolig hva jenter godtar bare man er ærlig) * Blitt sugd på en fullstappa parkeringsplass (fyren i bilen ved siden av kom tilbake til bilen mens vi dreiv på og SATTE SEG FOR Å SPISE MENS HAN SÅ PÅ!) * Var på en fest med et par som hadde et VELDIG åpent forhold, jenta spurte typen om de skulle ha sex, han sa nei jeg gidder ikke, du kan heller teste ut XXXXX (mitt navn), så gjorde hun/vi det i senga deres og gikk tilbake og drakk mer etterpå, verste er at vi hadde ikke rukket å bli fulle engang. Merkelige mennesker, men jævla fin dame. * Hadde sex med venninna til jenta nevnt over senere på kvelden etter at typen hennes hadde pult henne (fikk jeg vite senere, *æsj*..) * Avtalt med ei jente over sms som jeg aldri hadde sett at hun skulle ligge naken i senga si så skulle jeg bare komme inn i mørke og knulle henne rått. Noe av den beste sexen jeg har hatt, hun var utrolig nok smelldeilig, hadde sex 7 ganger på rappen, begynte å blø fra penis siste gangen. Alle nevnte episoder er fra min single tid, mine 2 langvarige forhold har desverre vært adskillig mer kjedelig til min store frustrasjon.. menmen.. Jeg har ihvertfall minnene...
Gjest Formosiss Skrevet 10. mai 2005 #12 Skrevet 10. mai 2005 Tja. Jeg er kanskje ikke så voldsomt spennende. - Har hatt meg på The Gathering (og gjort en del andre ting der også ;-)). - Hatt meg i en kinosal. Og det er vel det. Sukk. Nå skal det sies at jo større sjangse for at noen kan se det, jo bedre, men typen er ikke heelt enig ;-) Oh, jo. En gang ga jeg en ex en blowjobb, og så stormet lillebroren min på den gang 6 år inn. Hoho. Han så bare meg under dynen, da.
Gjest Hel Skrevet 10. mai 2005 #13 Skrevet 10. mai 2005 Lista mi blir kort. - Ga eksen en blowjob i drive-through'en på Jack in the Box - Ble tatt bakfra mens han snakket med moren sin i tlf
*Lene* Skrevet 11. mai 2005 #14 Skrevet 11. mai 2005 - Hatt sex med en fyr 2 netter på rad, mens kompisen hans lå ved siden av.. - Sex med en 10 år yngre fyr, i partyteltet foran hytta til venninna mi.. - Ga en fyr bj mens venninnen min satt i rommet. (Var mørkt, så hun så det ikke) - Sex i vannet på en overfylt strand i syden.. Det var vel de mest "frekke" episodene jeg kan huske (Jeez..utrolig hva man deler her på forumet ;-) )
Gjest Gjesta Skrevet 11. mai 2005 #15 Skrevet 11. mai 2005 Sex på Quartfestivalen, på scenen under en konsert,...
Gjest GreenSky Skrevet 11. mai 2005 #16 Skrevet 11. mai 2005 Det frekkeste? Hm, tror det var sex i et ulåst bøttekott med bartenderen på et vandrerhjem i Paris.... *mimrer*
Gjest lurven Skrevet 11. mai 2005 #17 Skrevet 11. mai 2005 kjørte rundt i en liten norsk by for noen år siden mens jeg fikk en blowjob , det var mange som så oss for å si det sånn. manges om tutet og vinket
Gjest GreenSky Skrevet 11. mai 2005 #18 Skrevet 11. mai 2005 kjørte rundt i en liten norsk by for noen år siden mens jeg fikk en blowjob , det var mange som så oss for å si det sånn. Ok, men da gjorde jo ikke du noe... Bortsett fra å kjøre. Er det så frekt, da?
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2005 #19 Skrevet 11. mai 2005 Jeg husker den episoden. Det lurven glemmer å nevne, er at han kjørte trøbil.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå