Gå til innhold

Trekant, 2 kvinner en mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en ff som ønsker å ha trekant med en til kvinne. Vi kjenner ikke hverandre så godt, men jeg er interessert i å prøve det. Men har noen spørsmål.

Hvordan fungerer det? Når han har sex med henne, skal jeg bare ligge der å onanere mens jeg venter på at det er "min tur"? Skal jeg ta på henne? Fingrer jentene hverandre, eller er det mer han sin "jobb"?

Og til slutt, hvor finner man den siste partneren? Vil ikke møte noen fra internett kun for å ha sex. Han vil jo gjerne at det skal være med en nær venninne av meg, noe som er uaktuelt. Tredjeparten må være relativt ukjent for meg.

Anonymkode: bfbf9...e1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han ønsker sex med venninna di og kamuflerer det med at han ønsker trekant.

Anonymkode: c043b...be1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han ønsker sex med venninna di og kamuflerer det med at han ønsker trekant.

Anonymkode: c043b...be1

Gjelder det samme når ei dame vil ha med en ekstra mann også?😉

Anonymkode: e92d4...6ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, sjwslayer skrev:

Uff denne nye generasjonene med luddere. FF og trekant med ukjente. Verden går bare nedover

Hvis du tror det var noe bedre før, tar du skammelig feil... 

Anonymkode: 51a2d...d05

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du vil kanskje? Liker du å ta på henne så er det jo flere muligheter...

Anonymkode: 60d1b...5c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du tror det var noe bedre før, tar du skammelig feil... 

Anonymkode: 51a2d...d05

Alt er værre nå. Mere hat, fordommer og mobbing. Folk lever for andre i dagens samfunn og etter moter, forventninger osv. Flere er deprimerte og flere tar selvmord selv om vi blir rikere og kan gjøre som vi vil igrunnen. Men hele samfunnet er totalt fucked i dag. At du ikke klarer å se det forteller meg at du går med øynene lukket. I fattige land går folk rundt å smiler selv om de ikke eier nålen i veggen.

Anonymkode: e92d4...6ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjelder det samme når ei dame vil ha med en ekstra mann også?😉

Anonymkode: e92d4...6ff

Sjelden ei dame foreslår å ta med bestekompisen til typen eller ff i trekant. Hatt flere trekanter og det viktigste har vært at tredjemann er en vi ikke har relasjon til fra tidligere, uansett kjønn. Hadde jeg foreslått kamerat hadde det vært fordi jeg kunne tenkt meg sex med han, og at trekant hadde legalisert det. 

Anonymkode: c043b...be1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du bifil da? Ville kanskje hatt sex med en kvinne på egen hånd først, for å utfordre den litt heteronormative måten du tenker på. Jeg er bifil, og har mye trekant, men da er det jo ikke 2+ tilskuer vi går for. Den som oftest blir tilskuer er jo gjerne mannen, siden det er han som trenger litt pause mellom to utløsninger. Så går det an å supplere med leketøy også, dersom alle vil fylles samtidig. For å si det enkelt, alle tre bytter på å være i midten, og har en av de andre på fjeset, og en på underlivet, eventuelt kreativ bruk av 69+1.

Anonymkode: 02fcc...f37

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.11.2019 den 17.44, AnonymBruker skrev:

Han ønsker sex med venninna di og kamuflerer det med at han ønsker trekant.

Anonymkode: c043b...be1

Han har hverken sett eller møtt noen av venninnene mine. Han ønsker kun trekant

Anonymkode: bfbf9...e1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
På 13.11.2019 den 17.51, sjwslayer skrev:

Uff denne nye generasjonene med luddere. FF og trekant med ukjente. Verden går bare nedover

....eller oppover. Vi kaster konvensjoner og skammens lenker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel ingen morsom trekant hvis du blir liggende å se på dem? Du bør vel kanskje bestemme hvem jenta skal være hvis du virkelig ønsker å være med. Syns uansett at du bør diskutere det med kompisen din. Hva har han tenkt er det spennende med trekant? Hvis det er deg som har sex med ei jente, så vil du vel kanskje vite det på forhånd.

Anonymkode: a168e...203

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte tidligere her i sommer om dama mi ville være med på dette med venninna hennes. Venninna hennes ville, men ikke dama mi. Nå bor de sammen og er blitt et lykkelig lespe-par❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Spurte tidligere her i sommer om dama mi ville være med på dette med venninna hennes. Venninna hennes ville, men ikke dama mi. Nå bor de sammen og er blitt et lykkelig lespe-par❤️❤️

Så bra. Du har jo din Teddy🏃‍♂️🍆♥️🍆🐻😁😁😁😁😁

Anonymkode: aa80c...db7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så bra. Du har jo din Teddy🏃‍♂️🍆♥️🍆🐻😁😁😁😁😁

Ja jeg har jo det, men hun stønner jo ikke😂

Må vel finne meg ei virkelig knulldokke snart, har sååå mye kjærlighet og et par nye triks som må ut❤️

Endret av Bamseklemmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...