Gå til innhold

Anna Field

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Keikolina

Veska jeg kjøpte ser veldig billig ut, og sømmen er dårlig og ikke sydd ferdig på reima. Skriker ræl. Kosta 400 kr, ikke verdt 40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

OBS OBS - to år senere!

Jeg ville ta opp igjen denne tråden, fordi hver gang jeg er innom Zalando så synes jeg alltid Anna Field har så innmari mange fine kjoler! Men siden de er såpass rimelige har jeg vært litt nervøs for å kjøpe noe... Og en del av de som har lagt igjen kommentarer på Zalando er ganske negative.

Er det noen som har kjøpt kjoler fra Anna Field i det siste som kanskje kan anbefale noe spesifikt? På forhånd takk! :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/26/2021 at 10:02 AM, Aranciata said:

OBS OBS - to år senere!

Jeg ville ta opp igjen denne tråden, fordi hver gang jeg er innom Zalando så synes jeg alltid Anna Field har så innmari mange fine kjoler! Men siden de er såpass rimelige har jeg vært litt nervøs for å kjøpe noe... Og en del av de som har lagt igjen kommentarer på Zalando er ganske negative.

Er det noen som har kjøpt kjoler fra Anna Field i det siste som kanskje kan anbefale noe spesifikt? På forhånd takk! :)

Jeg har denne, fin passform for meg som er str 38, 165, 63kg og har litt mer epleform enn jeg skulle likt. Rekker akkurat over kneet, bena ser slankere ut og magen flatere enn den er.

https://www.zalando.no/anna-field-jerseykjole-black-an621c1h0-q11.html

Anonymkode: f4ff0...1be

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bestilt og prøvd mange potensielle kjoler av type jul/julebord/nyttår, men endt med å returnere absolutt alle.

Trodde jeg likte merke frem til jeg sjekket om jeg hadde beholdt noe fra det.. Har nettopp bestilt en veske, ble skeptisk etter å ha lest her..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et par ganske enkle kjoler fra AF, som jeg er fornøyd med. Pluss en lap top veske, som jeg har hatt i minst 1 år (veldig fornøyd med den).

Har returnert noen plagg, som jeg syns hadde dårlig passform.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte noen knehøye boots der og var veldig skeptisk for de var jo billigere enn samtlige andre skinnstøvletter på Zalando, men de er helt fantastiske! Veldig imponert 

Anonymkode: de184...7f2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du se ut som en utdatert, landsens dame så kjøp på Zalando og Anna Field. Vi andre støtter de fysiske butikkene, og finner noe som passer skikkelig og er fint. Og dere som bor på steder med få butikker: som voksne bør vi kjøpe klær og tilbehør som skal vare i 10-20 år, og dere er vel på feire el på steder med butikker innimellom? 

Anonymkode: 383b4...89e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yndlingsvesken min er fra Anna Field. Jeg bruker den så å si hver eneste dag, og den ser fremdeles ny ut. Den har vært med meg i solskinn, snø og regn, holder seg kjempegodt.

Anonymkode: 9fb36...1da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Vil du se ut som en utdatert, landsens dame så kjøp på Zalando og Anna Field. Vi andre støtter de fysiske butikkene, og finner noe som passer skikkelig og er fint. Og dere som bor på steder med få butikker: som voksne bør vi kjøpe klær og tilbehør som skal vare i 10-20 år, og dere er vel på feire el på steder med butikker innimellom? 

Jeg hater å gå i butikker, hater prøverom og finner sjelden klær i den stilen jeg liker. Noen av mine beste kjøp både med tanke på passform og kvalitet, har jeg gjort fra nettbutikker. De fleste av oss kan lese, så det er forholdsvis lett å finne ut av hvilke materialer et plagg er laget av. Styrer man unna klær med høyt plastinnhold (polyester, akryl, polyuretan etc. ), og holder seg til mest mulig naturmaterialer (ull, bomull, silke, lin, EccoVero, bambus, viskose, lær/skinn etc.,) så går det for det meste helt fint.

Og som med en hver "regel", så finnes det unntak. Jeg har et nydelig skjørt i flere lag med polyesterchiffon, kjøpt på Lindex for 12 år siden, som fortsatt er i bruk og like fint. 

Endret av Hespe3
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest laPistola

Kjøpt noen plagg som er helt greie, og 2 par solbriller som begge knakk ved første bruk. Billig H&M kvalitet. Greit og kjøpe typiske moteplagg, men basisplagg, sko vesker og solbriller lar jeg vær framover. Det blir fort dyrt i lengden selvom det ser billig ut på prislappen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Elsker de bøyleløse bh-ene i merket Anna Field 🥰

https://www.zalando.no/anna-field-2-pack-t-skjorte-bh-blacknude-an681a02w-q11.html

7aa031a3b10e4fdd8e07f3fe78a15e42.jpg?imw

Anonymkode: 28830...d38

Fås også i andre farger ser det ut til:

7a2af82639464a0e8297bfc106261b0e.jpg?imw

https://www.zalando.no/anna-field-2-pack-t-skjorte-bh-pinkblack-an681a02s-j11.html

Anonymkode: 28830...d38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
On 10/27/2021 at 6:10 PM, AnonymBruker said:

Hva er galt med å være fra landet? Jeg liker å blande billig og dyrt, kjent og ukjent. Vil jo ikke se ut som et vandrende reklameskilt for diverse merker, livredd for å gå med noe som ikke er "in."

Anonymkode: f4ff0...1be

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

applestories skrev (På 27.10.2021 den 14.39):

Har bestilt og prøvd mange potensielle kjoler av type jul/julebord/nyttår, men endt med å returnere absolutt alle.

Trodde jeg likte merke frem til jeg sjekket om jeg hadde beholdt noe fra det.. Har nettopp bestilt en veske, ble skeptisk etter å ha lest her..

Samme her. Over noe år har jeg til sammen bestilt hjem mange Anna Field kjoler og skjørt for jeg synes de så fine ut på bildet. Men bare én eneste kjole har ikke blitt returnert. Resten hadde dårlig passform/skjeve sømmer/slaskete ukledelig stoff/klumpete glidelås og/eller generelt slett kvalitet. Jeg syns faktisk HM er betydelig bedre og det sier en del. 

Anonymkode: fc7ed...d57

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et par sneakers i imitert skinn som har holdt seg overraskende bra. Tror de kostet under 400kr, men kvaliteten virker upåklagelig.  Ellers har jeg kjøpt noen mamma-klær og basic singlets og topper i dette merket som jeg også har vært veldig fornøyd med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en Anna Field-veske en gang. Den ene hanken revnet ganske fort. Den var ganske billig og skral i utgangspunktet, så jeg burde ikke kjøpt den.

Fikk tilbake pengene fra Zalando uten å måtte returnere engang.

Anonymkode: 71c21...271

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...