Gå til innhold

Anna Field


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner ikke til dette merket, men ser zalando har mye av der. Er det noe bra? Tenker først og fremst på veskene 

Anonymkode: 80e10...f90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min erfaring er delt. Har en del fantastiske skjørt, men de kjolene jeg så langt har prøvd har ikke vært bra.

Anonymkode: 161c6...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjøpt en del kjoler i det merket, og er veldig fornøyd! Med både utseende, passform og kvalitet. Men kjøpte et par sko som gikk fort i stykker da..

Anonymkode: 32ec0...b5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen erfaring med vesker, men er veldig fornøyd med klærene. Har flere skjørt, kjoler og topper, og de er ikke uformelige på timeglassfiguren min ihvertfall.. 

Ja, de er billige, men jeg er fornøyd med kvaliteten så langt. 

Anonymkode: 086f2...552

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.11.2019 den 13.24, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner ikke til dette merket, men ser zalando har mye av der. Er det noe bra? Tenker først og fremst på veskene 

Anonymkode: 80e10...f90

Du får det du betaler for, vil jeg si. 

De har helt standard kvalitet for prisen - feks selger de sko og støvletter i skinn for tusenlappen, og da får man helt kurant midt-på-treet kvalitet. Skoene holder ved god pleie 3-4 års tid med hard bruk. Kjøper en i segmentet over (ikke motemerkevare, men kvalitetsvare) får en bedre kvalitet. Men for 1000 kroner kan en virkelig ikke forvente for mye. Kjøper du sko under den prisen så kjøper du søppel til det store berget.

Skinn til en god veske er dyrt, så er vesken billig er den dårlig. Det jeg kan si om merket er at sømmene er gode. Og uten gode sømmer hjelper det jo ikke at skinnet har prima kvalitet. Ønsker du handle bærekraftig for 20-30 år kjøper du italiensk kvalitet. Ønsker du noe som duger 10 år så er Anna Field helt ok.

 

Anonymkode: b682f...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får det du betaler for, vil jeg si. 

De har helt standard kvalitet for prisen - feks selger de sko og støvletter i skinn for tusenlappen, og da får man helt kurant midt-på-treet kvalitet. Skoene holder ved god pleie 3-4 års tid med hard bruk. Kjøper en i segmentet over (ikke motemerkevare, men kvalitetsvare) får en bedre kvalitet. Men for 1000 kroner kan en virkelig ikke forvente for mye. Kjøper du sko under den prisen så kjøper du søppel til det store berget.

Skinn til en god veske er dyrt, så er vesken billig er den dårlig. Det jeg kan si om merket er at sømmene er gode. Og uten gode sømmer hjelper det jo ikke at skinnet har prima kvalitet. Ønsker du handle bærekraftig for 20-30 år kjøper du italiensk kvalitet. Ønsker du noe som duger 10 år så er Anna Field helt ok.

 

Anonymkode: b682f...5c3

Hvor er det du egentlig handler? Har to forskjellige par sko som koster under 1000, og har hatt de i mange mange år. Ikke fra merket TS spør om, men sko under 1000 kr trenger ikke være ræl.

Anonymkode: b40d3...79e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpt noen sko med det merke og er fornøyd, liker å ha litt å bytte på og ikke alltid kvaliteten er like nøye, når jeg heller kan velge å kjøpe flere par -spørs på anledningen selvfølgelig 

Anonymkode: 9bd61...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte en petroleumsfarget veske. Den er kjempe fin, men remsa ble ødelagt etter 2. gangs bruk. Så det er rævva kvalitet på noen av varene, men de har mye fint også. 

Anonymkode: a098b...38d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge favorittveskene mine er derifra. Har holdt i ihvertfall seks år med regelmessig bruk. 

Anonymkode: f39a6...6e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har handlet div fra Anna Field i mange år og er fornøyd. I fjor på denne tiden kjøpte jeg en helt nydelig julekjole til under 200kr. Den er så fin at jeg bruker den igjen i år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et par chelseaboots fra AF. De var billige og kostet 300 kr. De holder seg godt og er superkomfortable på. Brukt i 3 år.

Anonymkode: cbb5a...c9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av favoritt klærne mine er fra Anne Field. Sjelden jeg kjøper noe i det merket som ikke sitter bra på min kropp. Har også en veske derfra som jeg bruker ofte og er veldig glad i. 

Anonymkode: de546...c44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte sko fra anna field til 299 for 2 år siden, brukt hardt, like fine i dag, jeg er fornøyd.

Anonymkode: 40fa1...f24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...