AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #1 Skrevet 13. november 2019 Noen som har fått operert et kne uten at d var noe feil med d på røntgen? Jeg har blitt henvist til aleris pga kneplager, og skal mest sannsynligvis ta kikkehullsoperasjon. Ingen skade er påvist på MR, men jeg plages svært med kneet. Noen som har vært i lik situasjon? Og fant de noe inni kneet? Anonymkode: 9a171...321
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #2 Skrevet 13. november 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som har fått operert et kne uten at d var noe feil med d på røntgen? Jeg har blitt henvist til aleris pga kneplager, og skal mest sannsynligvis ta kikkehullsoperasjon. Ingen skade er påvist på MR, men jeg plages svært med kneet. Noen som har vært i lik situasjon? Og fant de noe inni kneet? Anonymkode: 9a171...321 Jeg har vært og de fant slitasjegikt, men ikke så mye at det trengs operasjon. Men jeg sliter ekstremt med kneet , har hypermobilitettsynsrom, så det kan spille litt inn. Ofte klarer jeg ikke å gå engang, og disse periodene blir lengre og lengre, så vurderer å operere kneet jeg også Anonymkode: 0bf80...c24
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #3 Skrevet 13. november 2019 Bildediagnostikk viser dessverre ikke alt. Mange ganger må man faktisk inn i leddet og se. Dette er fordi bildene er stillbilder og ikke dynamiske Anonymkode: 5dd6e...95a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå