AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #1 Skrevet 13. november 2019 Skal dø likevel. Det er heller ikke lov å like eget utseende, men det er det eneste jeg er heldig med. Men det forfaller jo snart pga den jævla naturen! Anonymkode: ef618...210
Silva Pluvialis Skrevet 13. november 2019 #2 Skrevet 13. november 2019 Hvorfor skulle det ikke være lov å like sitt eget utseende? Det er da bare positivt om folk er fornøyd med hvordan de ser ut ☺️
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #3 Skrevet 13. november 2019 3 minutter siden, Gorilla skrev: Hvorfor skulle det ikke være lov å like sitt eget utseende? Det er da bare positivt om folk er fornøyd med hvordan de ser ut ☺️ Kanskje jeg bare er påvirket da....av hva folk skriver om dette. "Stakkars deg når du eldes" og masse slik. Anonymkode: ef618...210
ikkevoksen Skrevet 13. november 2019 #4 Skrevet 13. november 2019 There is people that are dying, Kim. 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #5 Skrevet 13. november 2019 8 minutter siden, ikkevoksen skrev: There is people that are dying, Kim. Er lei folk som skal komme med ordtak. Var det Kim K som sa dette eller mente du liksom at jeg er som Kim K her jeg istter? Anonymkode: ef618...210
ikkevoksen Skrevet 13. november 2019 #6 Skrevet 13. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er lei folk som skal komme med ordtak. Var det Kim K som sa dette eller mente du liksom at jeg er som Kim K her jeg istter? Anonymkode: ef618...210 Kourtney sa dette i en episode av KUWTK da Kim mistet øredobben sin i havet og begynte å grine.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #7 Skrevet 13. november 2019 Du må endre tankegangen din. Du sier at utseendet er det eneste du har vært heldig med. Selv er jeg mindre pen og ikke akkurat førstevalg hos mannfolk, men jeg er likevel glad i meg selv og fornøyd med det utseendet jeg har fått utdelt. Jeg er frisk og har en fin familie, det er eksempel på ting jeg prøver å fokusere på når de kjipe dagene kommer og alt føles dritt. Men jeg har vært der du er. Vet ikke hvor gammel du er men jeg tror dette er noe du kommer deg ut av ❤️ Anonymkode: a9b6e...f00
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #8 Skrevet 13. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må endre tankegangen din. Du sier at utseendet er det eneste du har vært heldig med. Selv er jeg mindre pen og ikke akkurat førstevalg hos mannfolk, men jeg er likevel glad i meg selv og fornøyd med det utseendet jeg har fått utdelt. Jeg er frisk og har en fin familie, det er eksempel på ting jeg prøver å fokusere på når de kjipe dagene kommer og alt føles dritt. Men jeg har vært der du er. Vet ikke hvor gammel du er men jeg tror dette er noe du kommer deg ut av ❤️ Anonymkode: a9b6e...f00 Takk. Noen ganger tror jeg faktisk at livet hadde vært lettere om du ikke var så pen. Da har du ikke et press på deg for å holde deg der, på en måte. Jeg er oppvokst med det. Foreldre, foreldres venner, random folk kommenterte det på meg stadig vekk. "De andre jentene frykter deg, du tar jo alle guttene" "du kommer til å bli supermodell, du er så råflott" "moren din er så flott og ung for alderen, man ser hcor du har det fra!" "du har ikke noe fett, heldig" masse sånn. ellers var det meste kritikk. Det innvendige. Jeg var ikke skoleflink. Jeg var ikke sosialt flink. Set innvendige er altså helt feil, mens det utvendige var for perfekt..... jeg er bare en usikker voksen. Jeg vet jo at utseende ikke er alt og jeg vil ikke ha hele verdien i det, men det har dessverre blitt en del av det Anonymkode: ef618...210
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #9 Skrevet 13. november 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Skal dø likevel. Det er heller ikke lov å like eget utseende, men det er det eneste jeg er heldig med. Men det forfaller jo snart pga den jævla naturen! Anonymkode: ef618...210 Forstår ikke, er du syk, altså ligger for døden? Eller er det deppa du er? Anonymkode: 09d76...f43
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #10 Skrevet 13. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Forstår ikke, er du syk, altså ligger for døden? Eller er det deppa du er? Anonymkode: 09d76...f43 Sistnevnte Anonymkode: ef618...210
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #14 Skrevet 13. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 09d76...f43 Prøvd? Funker det? det er bare lyder laget på youtube Anonymkode: ef618...210
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #15 Skrevet 13. november 2019 Jeg våkna litt tilfeldig. Jeg er forresten bodstedsløs, slå den du. Ønsker deg en god natt -det kommer til å ordne seg, det vet du, det vet jeg. Vi må bare aldri, aldri gi opp! Anonymkode: 09d76...f43
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #16 Skrevet 13. november 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 09d76...f43 Trust the universe? Men når ting lå rett foran nesen din, men så tar du flere skritt tilbake? Og du ser at alle muligheteene går forbi? Du har en følelse av at du skulle vært der liksom...hvorfor havner jeg bare der jeg ikke vil? Anonymkode: ef618...210
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #17 Skrevet 13. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg våkna litt tilfeldig. Jeg er forresten bodstedsløs, slå den du. Ønsker deg en god natt -det kommer til å ordne seg, det vet du, det vet jeg. Vi må bare aldri, aldri gi opp! Anonymkode: 09d76...f43 Bor du på gata? Anonymkode: ef618...210
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #18 Skrevet 13. november 2019 Just now, AnonymBruker said: Prøvd? Funker det? det er bare lyder laget på youtube Anonymkode: ef618...210 Hører du henne ikke? Hører stemmen godt hos meg. Bare å søke på Louise Hay så får du opp andre Anonymkode: 09d76...f43
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #19 Skrevet 13. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hører du henne ikke? Hører stemmen godt hos meg. Bare å søke på Louise Hay så får du opp andre Anonymkode: 09d76...f43 Det var ikke spørmsålet. Spørmålet er om du virkelig tror på sånt. Det er jo bsre youtube... hva gjorde de før internett liksom? Anonymkode: ef618...210
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #20 Skrevet 13. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Bor du på gata? Anonymkode: ef618...210 Har sovet endel under åpen himmel også ja, men er ikke uteligger i den forstand. Anonymkode: 09d76...f43
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå