Gå til innhold

Erfaringer med Nederlandske menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jesse fra 90 day Fiance Before the 90 days er nederlandsk, han er helt krise😂

Anonymkode: dc335...4e3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mange nederlendere er ganske direkte, kan virke litt skarpe i tonen for nordmenn. Ellers har de et kult språk

Anonymkode: 74998...892

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kultur er alltid den største utfordringen, og selv om man tror man er ganske like vil det etterhvert vise seg at forskjellene er der og derfor er mitt råd å gi seg tid. Vi opplever tidvis fullstendig kulturkræsj mellom oss. Det er alt fra små hverdagsting som mat til store ting som oppdragelse av barn, verdisyn og grunnleggende ting som respekt vs respektløst.. Om man finner en partner i eget land kan man også oppleve forskjeller ref "fattig vs rik" osv - men det er likevel større felles grunnlag enn om man krysser grensene, og jo lengre unna jo større utfordring i form av skjulte og åpenbare forskjeller. 

Likevel er det viktigste at du liker han som person, hans verdier, hans livssyn, hans fremtidsplaner, hans fritid og hans familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jeg møtte falt jeg pladask for på første møte. Holdt d gående i 7 mnd. En med åpent sinn som utvidet sexual fronten min kraftig😂😂😂. Digger nederlandsk etter å ha truffet han der. Det er kult språk og til dels har de så mange ord som er likt norsk og engelsk pluss litt tysk tror jeg da. Pluss at de har mange ord som får meg til å le... so Go for it... Hup Holland Hup 😂😂

Han takket forøvrig for seg for 2 uker siden. Men men sånn kan det gå. 

Anonymkode: 4cb59...837

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traff en nederlender for noen år siden, han var utrolig flott og sjarmerende, helt klaff -

Det som ikke klaffa så godt var denne konen og disse to barna han omsider fortalte om....da forsvant  sjarmen på han fyren altså..😏

Anonymkode: 9f34b...046

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nederlendere liker ikke å dusje eller vaske hender etter dobesøk. De har helt andre hygienestandarder

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Nederlendere liker ikke å dusje eller vaske hender etter dobesøk. De har helt andre hygienestandarder

Haha er du helt teit eller? De er akkurat like hygieniske som oss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min far er nederlender.  

Han er svært direkte,  åpen, utadvendt og ekstremt karismatisk.   

Nederlendere er ingenting å frykte, de er veldog like som oss nordmenn bare mer åpne, direkte og med bedre drikke kultur

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror mange nederlendere er ganske direkte, kan virke litt skarpe i tonen for nordmenn. Ellers har de et kult språk

Anonymkode: 74998...892

Dette stemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Rucula skrev:

Min far er nederlender.  

Han er svært direkte,  åpen, utadvendt og ekstremt karismatisk.   

Nederlendere er ingenting å frykte, de er veldog like som oss nordmenn bare mer åpne, direkte og med bedre drikke kultur

D inntrykket har jeg og

Anonymkode: 4cb59...837

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jesse fra 90 day Fiance Before the 90 days er nederlandsk, han er helt krise😂

Anonymkode: dc335...4e3

Jeg skulle til å skrive at den eneste nederlandske mannen jeg «kjenner til» er Jesse😂 Håper ikke han er representativ! 

Anonymkode: b8d5b...99e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rucula skrev:

Haha er du helt teit eller? De er akkurat like hygieniske som oss. 

Haha, utrolig naivt å tro at folk fra alle kulturer er helt like

 

https://www.independent.co.uk/news/world/europe/the-european-countries-that-wash-their-hands-least-after-going-to-the-toilet-a6757711.html

De fra nederland er aller minst sannsynlig til å vaske hendene i hele europa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Traff en nederlender for noen år siden, han var utrolig flott og sjarmerende, helt klaff -

Det som ikke klaffa så godt var denne konen og disse to barna han omsider fortalte om....da forsvant  sjarmen på han fyren altså..😏

Anonymkode: 9f34b...046

Haha lurer på om jeg traff han samme! Flott fyr, men glemte å nevne de hjemme 😂😂

Anonymkode: 9ac09...2ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff en nederlandsk fyr på tinder, møtt han noen ganger, sabla kjekk og sjarmerende, hadde han bodd i Norge hadde jeg gått all in, men går ikke nå pga avstand.. Fin, rolig og goodlooking fyr.. Og renslig 😂

Anonymkode: a504c...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker ikke store forskjellen. Kanskje at de feirer jul på en litt annen måte enn meg 😛 

Anonymkode: 7bcc5...0cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt utrolig at det spørres om hvordan nederlendere er, hvordan ungarere er osv, som er veldig individuelt. Nederlendere er neppe merkbart annerledes enn nordmenn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, OnFire skrev:

Helt utrolig at det spørres om hvordan nederlendere er, hvordan ungarere er osv, som er veldig individuelt. Nederlendere er neppe merkbart annerledes enn nordmenn. 

Mm, men det er stor forskjell mellom nordmenn og de fra Øst Europa, har en sommerleilighet der og kan si det med sikkerhet ☺️ Nederlendere og nordmenn derimot er ikke så forskjellige

Endret av ana0603
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...