Gå til innhold

Hvor ofte treffer du vennene dine?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier, lurer jeg altås på hvor ofte du trenner vennene sine? Er det en gang i uka? Flere ganger i uka?

Anonymkode: cd6ac...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi brukte å treffes flere ganger i uken, men så flyttet de herfra alle sammen, så nå er det bare meg igjen, så da treffes vi ikke lenger ofte i det hele tatt, dessverre. Blir litt for lang avstand, og for lite tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer litt an på hvor jeg bor og hvor mange som er single. I perioder har det vært alt fra 1-7 dager i uken. I andre perioder er det 1-2 ganger annenhver uke fordi jeg har bodd et sted med færre nære rundt meg og må legge mer innsats i det.

Endret av Moonwalker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg har aldri hatt mange venner (takket være sosial angst i hele oppveksten). 

Før jeg fikk barn, hadde jeg en kamerat jeg traff en gang i uken for en kaffe og litt preik, en kompis jeg traff kanskje 2-4 ganger i året, og en venninne jeg traff kanskje 5-6 ganger i året. 

Nå, etter barn, har begge kompisene mine forduftet (...).. og venninnen min treffer jeg enda mer sporadisk enn før (hun fikk barn omtrent samtidig som meg, og sliter med helsen). Jeg har ikke truffet henne siden juli.. vi planlegger å treffes i romjulen. Vi bor 3 km fra hverandre.. 

Jeg er heldigvis en ekstremintrovert, og samboeren min er bestevennen min, så jeg synes for det meste det er helt ok. Men innimellom savner jeg å være sosial med andre enn samboeren min (om ikke annet for å lufte frustrasjoner knyttet til parforholdet .p )

Anonymkode: c7628...ef0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har daglig/ukentlig kontakt på snap og gruppechat på noen. Men kan gå lenge mellom hver gang vi treffes. Hadde nok vært enklere å treffes ofte om jeg var del av en vennegjeng. Men det er jeg ikke, selvom jeg har noen felles venner med noen. 
 

 

Anonymkode: 0e350...594

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser min beste venn hver eneste dag, fordi jeg giftet meg med henne :)

Anonymkode: 585d8...2a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg møter venner hver uke, men ikke den samme.. Har flere venner og grupper.. Har kolleger som er venninner, og jeg er singel, slik at jeg har behov for å være sosial 

Anonymkode: 9ae03...841

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...