AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #1 Skrevet 12. november 2019 Hvor mye fett er det i ei stor plate melkesjokolade? Eller vet noen om matvarer (helst litt sunne) som inneholder like mye fett? Jeg ønsker å legge på meg og tenkte å spise noe som inneholder tilsvarerende mengde fett som en melkesjokolade hver dag, i tillegg til det jeg ellers spiser. Anonymkode: 0687d...e70
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #2 Skrevet 12. november 2019 Hvorfor ser du bare på fettmengden? Det er jo bare å spise mer av vanlig, sunn mat. Du trenger ikke tenke på at det må inneholde mye fett. Isåfall kan du ha på noen spiseskjeer grønn olivenolje på salaten for eksempel. Anonymkode: b403a...428
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #3 Skrevet 12. november 2019 Spis mye nøtter, og ha matolje på alt du spiser. Du kan spise sjokolade også, men nøtter er kanskje lettere å få i seg i større mengder. Anonymkode: cb366...1f0
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #4 Skrevet 12. november 2019 Jeg har prøvd det, men har høy forbrenning og vanskelig for å legge på meg. Klarer å legge på meg om jeg drikker brus med sukker og stapper i meg sjokolade og melkeprodukter. Men det har jeg ikke lyst til. 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ser du bare på fettmengden? Det er jo bare å spise mer av vanlig, sunn mat. Du trenger ikke tenke på at det må inneholde mye fett. Isåfall kan du ha på noen spiseskjeer grønn olivenolje på salaten for eksempel. Anonymkode: b403a...428 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Spis mye nøtter, og ha matolje på alt du spiser. Du kan spise sjokolade også, men nøtter er kanskje lettere å få i seg i større mengder. Anonymkode: cb366...1f0 Takk. Hvilke typer nøtter og hvilken mengde? Anonymkode: 0687d...e70
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #5 Skrevet 12. november 2019 Bare småspis nøtter hele tiden mellom måltidene. Og spis deg stappmett til hvert måltid, minst 4 om dagen. Gjerne pasta, fete melkeprodukter osv. Og tørket frukt! Flytende kalorier er ofte lettere å få i seg. H-melk med oboy feks. Apoteket har også næringsdrikker med mye kalorier. Anonymkode: cb366...1f0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå