Gå til innhold

Er dette en tvilling? Sakralcyste (obs, bilde)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært øm i rumpesprekken de siste dagene. Har ikke vært uhygienisk eller annet unormalt i det siste. 

Screenshot_20191112-184812_Gallery.jpg

Anonymkode: f155b...bd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er det

Det har ingenting med hygienen din å gjøre. De dukker opp av og til, det er hormonbasert  Vent til den sprekker,  sit i grønnsåpevann 1/2 hver dag i tre dager. 

Anonymkode: 38a7a...735

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hadde gått til legen med det der.

Anonymkode: c920c...883

Ingen vits i å gå til legen. De sier du må vente til den sprekker. Mine er blårøde og store som tennisballer, kan ikke sitte,stå, ligge, men får beskjed om å vente til den sprekker. Jeg har hatt så vondt at samboer har tappet den med hjelp av skalpel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ingen vits i å gå til legen. De sier du må vente til den sprekker. Mine er blårøde og store som tennisballer, kan ikke sitte,stå, ligge, men får beskjed om å vente til den sprekker. Jeg har hatt så vondt at samboer har tappet den med hjelp av skalpel.

Det der er bare tøys. Er den vond og tilbakevendende kan det fjernes kirurgisk. TS, gå til lege. 

Anonymkode: b9342...f2e

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke hva d er. Er det rompehullet eller over?

Anonymkode: d0125...d58

Helt øverst i sprekken. Ganske vondt blitt. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hadde gått til legen med det der.

Hva tror du legen kan gjøre? Hvis det er en.tvilling så er det mange råd på nett. 

Anonymkode: f155b...bd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er derfor du bør gå til legen. Man skal ha fullstendig sterilt utstyr for og gjøre slike ting. Sterile skal eventuelle kompressorer også være. Er ting betent så er legen rette plassen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det der er bare tøys. Er den vond og tilbakevendende kan det fjernes kirurgisk. TS, gå til lege. 

Anonymkode: b9342...f2e

Tja, jeg har hatt dette de 20 siste årene. De 10 første fikk jeg de tappa på legevakten, men de 10 siste årene har jeg fått beskjed om å vebte. 

Så nei, det er ikke tøys. Hvorfor iallverden skal jeg gidde å skrive tøys??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...