AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #1 Skrevet 12. november 2019 Jeg sliter med at jeg blir så fort betatt av de jeg dater!! Nå har jeg møtt en fyr en gang, og føler allerede at jeg nesten er forelsket!! Det er kjempeslitsomt da jeg ikke vet hva han tenker om situasjonen! Burde jeg prøve å holde meg litt unna slik at jeg ikke blir såret? Jeg vil ikke framstå som desperat ovenfor han heller. Noen andre som blir like fort betatt/forelsket? Noen tips? Anonymkode: 98561...a30
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #2 Skrevet 12. november 2019 Det er vel ikke en negativ egenskap da, så lenge det er innen rimelighetens grenser. Langt flere i dag som aldri blir forelska, det er alltid en tanke om at nestemann er bedre Anonymkode: 5b1a4...bca 1
SoWhat? Skrevet 12. november 2019 #3 Skrevet 12. november 2019 Egentlig så bør det være sånn syns jeg. Virker bare fint. Men som ting er ofte for tiden, så greit å ikke forelske seg hodestups for fort. Håper han gjengjelder følelsene dine jeg, og at dere er like betatt begge to 🙂
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #4 Skrevet 12. november 2019 Jeg spurte han nå om han ville møtes igjen, og da svarte han "skal ikke se bort ifra det. har en del ting i hodet om dagen". Jeg skrev at han får si ifra hvis han vil møtes en dag, og da skrev han "det skal jeg selvfølgelig gjøre". Hvordan tolker jeg dette? Jeg tenker å vente med å ta mer kontakt og legge det litt på han. TS Anonymkode: 98561...a30
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #5 Skrevet 12. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg spurte han nå om han ville møtes igjen, og da svarte han "skal ikke se bort ifra det. har en del ting i hodet om dagen". Jeg skrev at han får si ifra hvis han vil møtes en dag, og da skrev han "det skal jeg selvfølgelig gjøre". Hvordan tolker jeg dette? Jeg tenker å vente med å ta mer kontakt og legge det litt på han. TS Anonymkode: 98561...a30 Ouch, ikke et godt tegn dessverre. Anonymkode: 4bcff...08f 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #6 Skrevet 12. november 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg spurte han nå om han ville møtes igjen, og da svarte han "skal ikke se bort ifra det. har en del ting i hodet om dagen". Jeg skrev at han får si ifra hvis han vil møtes en dag, og da skrev han "det skal jeg selvfølgelig gjøre". Hvordan tolker jeg dette? Jeg tenker å vente med å ta mer kontakt og legge det litt på han. TS Anonymkode: 98561...a30 En mann som er interessert viser det, du er ikke i tvil og han får til å møte deg nesten uansett.... Han her ikke ikke veldig på, for å si det sånn. Trekk deg unna og la ham evnt komme på banen, hvis ikke har du svaret ditt. Anonymkode: 4e0bf...438 3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #7 Skrevet 12. november 2019 Er bare at dette har skjedd to ganger nå den siste tiden!! Aner ikke hva jeg gjør feil eller hvordan jeg bør håndtere det.. TS Anonymkode: 98561...a30
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #8 Skrevet 12. november 2019 Hvor gammel er du? Anonymkode: e00d9...c37
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #9 Skrevet 12. november 2019 Er 27 TS Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du? Anonymkode: e00d9...c37 Anonymkode: 98561...a30
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #10 Skrevet 12. november 2019 Jeg er også helt lik deg ts. Blir fort betatt, men har i det siste begynt å ta tak i dette. Ikke at det er noe som helst negativt med å være betatt av en annen person, men det kan være slitsomt å alltid ha vedkommende som en storm i hodet. Prøv å ikke sats på kun en mann i starten. Ha flere alternativer. Du trenger ikke nødvendigvis date flere menn samtidig, men kanskje synes du kollegaen din på jobb er litt kjekk - tenk på han! Eller så har du sikkert et kjendiscrush? Fyll hjernen med andre menn, så får du litt pusterom fra han du dater. Når jeg dater så blir jeg nokså ofte ikke nødvendigvis betatt av selve fyren, men hva han representerer. "Nå skal jeg få med kjæreste, Å GUD så fiiiiint, lalalala". Skjønner? Vi jenter har en tendens til å se så jævlig langt fremover at vi glemmer å konsentrere oss om her og nå. Fokuser også på fyren og tenk: "Kommer vi egentlig til å passe sammen? Har han et godt hjerte? Hva har vi til felles? Verdier?" Osv. Og jeg veet det er lett å bli betatt av utseende og alt det der, men det er overfladisk. Det finnes så mange kjekke OG gode menn der ute. Og til slutt: La han ta initiativ til og møtes igjen Anonymkode: ac81c...635 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #11 Skrevet 12. november 2019 Jeg er akkurat som deg, blir så fort betatt! Men innså at jeg blir forelsket i fantasien om hvem denne mannen er og ikke hvem han faktisk er, fordi jeg ikke kjenner han godt nok til å vite om han er drømmemannen. Straks jeg ble mer bevisst på dette var det lettere å ikke bli "overforelsket" og heller bruke tid på å bli kjent. Møtte en mann hvor jeg gikk rett i samme fella og var forelsket etter omtrent en uke, ble dumpet og skuffa. Så traff jeg han som nå er kjæresten min, og vi hadde så kjemi helt fra starten av, og jeg var hele tiden trygg på at vi likte hverandre. Så - om en mann virkelig liker deg, så viser han det i ord og handling😊 Han her hadde masse å gjøre på jobb da vi møttes, men prioriterte meg straks han hadde fri og viste meg hele tiden at han likte meg. Anonymkode: 316fc...1a1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå