AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #1 Skrevet 12. november 2019 Hei! Jeg står ovenfor 2 dilemmaer. Jeg har fått hull i (minst) en tann, og det ene hullet gjør vondt. Jeg har derfor bestemt meg for å trosse tannlegeskrekken og dra til tannlegen. Jeg er student, og kan få gratis tannlegetime hvor studenter utfører timen. Denne klinikken er i en annen by, ca 1,5 time unna der jeg bor-en vei. Jeg kan også dra til en offentlig klinikk i byen jeg bor, men må da selvfølgelig betale full pris. Hva hadde dere gjort? Hva lønner seg? Hvis jeg har flere hull og de ønsker å borre i flere omganger vil det vel lønne seg å bruke klinikken i nærheten, sånn med tanke på kjøring (på dårlige vinterveier)? Eller hva tenker dere? Den klinikken som en 1,5 time unna har få ledige timer, siden studentene ikke er på klinikken hver dag Anonymkode: e87a6...277
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #2 Skrevet 12. november 2019 Selve behandlingen er betydelig raskere gjennomført hos en erfaren tannlege enn hos en student. Selv om du må betale, kan det hende det lønner seg å få behandlingen utført i din egen by, spesielt mtp tidsbruk. Anonymkode: c419b...20b
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #3 Skrevet 12. november 2019 jeg har fikset flere tenner hos studenter på tannpleierstudiet. Var tannlege-lærer som gjorde den jobben da, mens studentene gjorde tannpleier-jobb. Men jeg følte meg mye tryggere og mer avslappet der, enn hos vanlige tannleger. Det var mye roligere og mindre stresset stemning. Ja, det tok lengre tid, men nettopp det gjorde opplevelsen faktisk bedre for meg. Anonymkode: 26385...6f0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå