Gå til innhold

Skal overnatte hos daten til helgen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har møttes to ganger tidligere, dater på cafe mens jeg til helgen skal sove over hos ho. Vi skal nok neppe ha sex, det er hvertfall ikke noe jeg selv ønsker på kun tredje date. Men jeg liker å sove naken, kan ikke fordra boxer når jeg skal sove, føler meg så innelukket på en måte. Så derfor har jeg et lite problem om jeg da virkelig skal sove naken ved siden av ho eller om jeg bør prøve å sove med boxeren. 

Jeg er litt redd for hvordan ho ville reagert om jeg hadde spurt om jeg kunne sovet naken da jeg sliter med å sove med noe på meg. Men som sagt så er jeg redd for å skremme ho så ho avbryter daten og ikke vil ha noe med meg å gjøre mer. 

Hva tenker dere angående dette, vil gjerne høre meninger fra både damer og menn. 

Anonymkode: b5a6d...ef0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha på deg boxeren du, du kan ofre en natts søvn vel? 😄

Anonymkode: 075c8...9e9

• Liker 5
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ha på deg boxeren du, du kan ofre en natts søvn vel? 😄

Anonymkode: 075c8...9e9

Ja jeg kan forsåvidt ofre en natts søvn, men litt dumt å ofre en natts søvn med en date så jeg blir trøtt og kjedelig å ha med å gjøre på morgenen og utover dagen. Jeg vil jo såklart være opplagt og ha det hyggelig med daten ligsom. Synes det er veldig vanskelig å bestemme meg for hva jeg bør i denne saken, vil jo på ingen måte skremme henne bort for å sove naken heller ligsom. 

Anonymkode: b5a6d...ef0

Skrevet

Hvis dere har bestemt dere for å vente med sex, og du skal være en gentleman så hadde jeg sovet med boxeren på. Kjenner jeg hadde fått småhetta ved tanken. Litt selvkontroll er fint. Det er mye man gjør som man ikke liker i nærheten av folk. 

Anonymkode: 51556...f92

• Liker 3
Skrevet

Ikke sov naken. Du kommer til å sovne med bokseren bare du er trøtt nok. Jeg liker ikke sove med annet enn undertøy selv, men når jeg sover i telt for eksempel så sovner jeg med masse klær på de gangene det er skikkelig kaldt. 

Anonymkode: 19b3a...3e5

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor ikke bare gjøre dette veldig enkelt? Snakk med henne om dette og bli enige. Kanskje hun også helst sover naken, men er redd for hvordan du vil reagere på det. 🙂

Skrevet

Fortell henne det, da kan hun ta et valg.

For meg hadde det blitt problematisk å involvere meg med en slik fyr.

Ville tenkt at enten var du en creep, eller full av OCD. Hvis du har så store problemer med en slik enkel ting, ville jeg lurt på hvilke andre særheter du har.

Anonymkode: fdba5...bd0

• Liker 1
Skrevet

Om du skal sove der tror jeg hun har forventning om sex. Just saying.

Anonymkode: 6b6f1...8aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...