AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #1 Skrevet 12. november 2019 Hei! Noen som har peiling på om det er vanlig med bivirkninger som plutselig svimmelhet og kvalme ved bruk av Yasminelle uten at det må være noe farlig? Etter jeg har dusjet har jeg plutselig fått skikkelig hjertebank og blitt tungpustet, i tillegg til veldig kvalm og svimmel/dårlig og så har det gått over etter hvert og har følt meg bedre når jeg har drukket noe brus.. Noen ganger har det skjedd når jeg har vært på bussen og da har jeg plutselig blitt skikkelig kvalm og det blir tungt å puste, og følt meg dårlig. Men så har det gått over når jeg har gått av bussen... Har gått på p pillene i ca 2 måneder og har ikke fått trent eller vært særlig i bevegelse i det siste så kan være at det er derfor jeg opplever det... Noen som vet hva det kan være? 😶 Anonymkode: 1fd01...2e3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #2 Skrevet 12. november 2019 Kan være blodpropp i lungene. Kroniske. Har du vært hos legen og tatt blodprøver? Anonymkode: 5189f...03d 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #3 Skrevet 12. november 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan være blodpropp i lungene. Kroniske. Har du vært hos legen og tatt blodprøver? Anonymkode: 5189f...03d 😕 nei har ikke det... Burde kanskje det Anonymkode: 1fd01...2e3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå