AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #1 Skrevet 12. november 2019 Hei! Har fått påvist polypper i nesa og lurer bare på om dersom man skal operere de bort, får man narkose? Anonymkode: a28c3...718
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #2 Skrevet 12. november 2019 Du får full narkose. Anonymkode: 59847...519 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #3 Skrevet 12. november 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får full narkose. Anonymkode: 59847...519 Takk for svar! Anonymkode: a28c3...718
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #4 Skrevet 12. november 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Har fått påvist polypper i nesa og lurer bare på om dersom man skal operere de bort, får man narkose? Anonymkode: a28c3...718 Hei! Jeg mistenker at jeg har polypp i nesen. Har legeskrekk så jeg unngår legetime så langt det går. Kan du fortelle meg hvilke undersøkelser og prøver du måtte igjennom for å få bekreftet? Anonymkode: b897f...b6c
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #5 Skrevet 12. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg mistenker at jeg har polypp i nesen. Har legeskrekk så jeg unngår legetime så langt det går. Kan du fortelle meg hvilke undersøkelser og prøver du måtte igjennom for å få bekreftet? Anonymkode: b897f...b6c Hei! Jeg fikk henvisning til øre-nese-hals i våres hvor jeg fortalte om symptomene mine og så tok de bare en neseprøve. Men ut ifra den kunne de ikke helt sikkert si hva som feilet meg, så det skjedde aldri noe mer. Så gikk jeg til legen på nytt nå i høst da det bare verre og da fikk jeg henvisning til CT-røntgen (som tok 2 minutter) som jeg tok forrige uke, og fikk svar i dag om at de kunne se på røntgenbildet at det var polypper. Så det var altså ikke noe som var vondt eller skummelt Hvis du mistenker du har polypper, så dra til legen og be om en henvisning til CT, så får du raskt svar Anonymkode: a28c3...718
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #6 Skrevet 12. november 2019 Kan også gjøres i lokal med litt å slappe av på. Anonymkode: ce852...f1b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå