Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har tips og anbefalinger til en lydløs PC. Jeg har hatt Mac i mange år kun pga lydnivået da jeg er svært lydsensitiv, men det blir for mye kluss da jeg har PC på jobb, mhp presentasjoner osv. Noen som vet om en bra, funksjonell PC som er helt lydløs?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får lete etter en pc som har vannkjøling. Mac's kjølesystem bruker veske for å kjøle ned cpu,gpu osv. Så viss du skal finne en pc som er like lydløs burde du lete etter en som har vannkjøling.

Anonymkode: 629cf...0fb

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får lete etter en pc som har vannkjøling. Mac's kjølesystem bruker veske for å kjøle ned cpu,gpu osv. Så viss du skal finne en pc som er like lydløs burde du lete etter en som har vannkjøling.

Anonymkode: 629cf...0fb

Hvilke Mac modeller er det som har vannkjøling?. 

Anonymkode: 6c796...1d8

Skrevet

Hva med en Surface pro? De støyer svært lite (min gjør i alle fall det) og fungerer fint til daglige oppgaver.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det der er en patent fra 2008, Mac leverte vannkjøling på G5 modellen men det ble ingen suksess. Nå er det ingen Mac modeller som har vannkjøling som standard.

Vannavkjølte maskiner lager også en god del lyd p.g.a. vannpumpen og viftene som leder varmen bort fra radiatoren, når jeg bygget maskinen jeg har nå så brukte jeg vannkjøling fra Corsair. Men etter en stund så monterte jeg heller en bra luftkjøler, vannkjøling mister en god del effekt med tiden og det er alltid en risiko for at det kan oppstå lekkasje.

Hvis en maskin skal være helt stille så må den ha passiv kjøling og det er veldig vanskelig å kombinere med ytelse.

Anonymkode: 6c796...1d8

Skrevet

Har du vurdert om du har mulighet til å klare deg med en Chromebook? 

De har ikke vifte, som vel er hva som hovedsakelig bråker, fordi den meste av jobben gjøres via nett. Det er vel begynt å komme et brukbart omfang av aper også til det meste av kontorarbeid?

Bruker den primært, da den er lett, stille, kjappgg og det meste av hva jeg gjør er nettbaserte tjenester uansett.

Anonymkode: 599df...93f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...