AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #1 Skrevet 12. november 2019 Jeg er ei jente på 23 år og er helt ny på dette med forelskelse. Det har seg sånn at jeg har blitt veldig forelska i ei jeg fikk kontakt med på en sjekkeapp for 3 år siden. Vi har ikke møttes så mange ganger, men har møtt hverandre 3 ganger, med lang tid i mellom. Sist vi møttes var i starten av september. Jeg skjønte tidlig at jeg kom til å få følelser for hun, og så har jeg eksplodert av følelser. Og jeg vet ikke hva hun føler for meg. Jeg er redd vi har kommet inn i vennesona. Jeg vet at hun skulle hatt en tinderdate for en liten stund tilbake, men det ble visst ikke noe av. Og etter jeg fikk vite det er jeg blitt mer usikker på hva jeg burde gjøre. Planen var å åpne meg til hun, men er jeg er så redd hun vil trekke seg tilbake. Fordi jeg setter så utrolig pris på vennskapet vi har fått også, men samtidig, så ønsker jeg meg noe mer. Jeg vet hun er lesbisk. Så jeg lurer på hvordan burde jeg gå frem med dette? Jeg ønsker å være så tøff å ta et steg videre, men uten å miste det vi har. En bitte liten ting til. Hvordan kan jeg vite om noen spiller hard to get? Jeg er helt ny på dette greiene her. Jeg har aldri følt noe lignende for noe før. Anonymkode: f1d7c...1b1
Svartfugl Skrevet 13. november 2019 #3 Skrevet 13. november 2019 Hvis jeg skal være brutalt ærlig med deg, så vil jeg si at når det har gått tre år, og dere bare har møttes noen få ganger, da virker det ikke å være så mye håp, med mindre hun er like usikker som deg? Her har du ingenting å tape på å spørre litt forsiktig om hun er åpen for mer kontakt av den romantiske typen tror jeg. Om svaret er nei, får du en avklaring, endelig! Og om det er ja, da er det jo bare å glede seg! Klem fra meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå