Gå til innhold

Leilighet i Syden med tilgang til basseng"eldorado"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi har vært på Mallorca flere ganger og elsker det. Men stranda kan ha store bølger, og vi lengter etter det kule bassenglivet som finnes på hotellene. Men vi ønsker ikke å bo på et lite hotellrom og høre på underholdningen til langt på natt 🙈 Noen som vet om det finnes leiligheter (altså med flere soverom) som har tilgang på slike flotte, store og barnevennlige bassenger? Ikke nødvendigvis Mallorca altså, men pga sykdom hos et av barna våre så ønsker vi ikke at flyturen varer mer enn max 4 timer hver vei.

Anonymkode: 76009...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mulig jeg ikke skjønner spørsmålet, men det finnes da tusenvis av slike steder?

går du inn på en hvilken som helst søkemotor for overnatting og krysser av for "basseng" og "leilighet" for du plenty med treff

eks booking.com gir ca 10000 treff på Spaina alene

eller: det er heller ikke noe problem å finne hoteller uten underholdning, min erfaring er at de aller fleste hotellene "mangler" dette

Anonymkode: e0208...079

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flere bekjente som eier slikt i Spania. Inngjerede områder. Hus i rekke med 3-4 soverom og uteplass. Tilgang til stort og inngjerdet basseng. Riktignok ikke like stort og spennende som hos de store hotellene, stort sett typ 20*40 meter med litt plen og platting rundt. Men du har det stort sett for deg selv. 

Også en god del av disse som leier ut. 

Synes det er dødskjedelig å være på disse plassene. Men har slått meg at det er perfekt om man er småbarnsforeldre. Og ønsker sikkerhet, ro, varme og basseng. 

Anonymkode: 53b65...f44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte mer de digre bassengområdene med sklier, figurer, fontener osv som mange av hotellene har. Vi kan også finne feriehus med et vanlig svømmebasseng:)

TS

Anonymkode: 76009...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

mulig jeg ikke skjønner spørsmålet, men det finnes da tusenvis av slike steder?

går du inn på en hvilken som helst søkemotor for overnatting og krysser av for "basseng" og "leilighet" for du plenty med treff

eks booking.com gir ca 10000 treff på Spaina alene

eller: det er heller ikke noe problem å finne hoteller uten underholdning, min erfaring er at de aller fleste hotellene "mangler" dette

Anonymkode: e0208...079

Hun skriver at hun ønsker tips om steder med bassengeldorado, altså noe utenom det vanlige. Ikke det kjedelige firkantede hotellbassenget med plass til maks tjue personer...

Kanskje hun ser etter tips om leilighetsanlegg med badepark tilknyttet bostedet? Det kan jo være at hun spør om noen som har tips om noe sånt, så hun slipper å bla seg gjennom 10 000 hotell med basseng for å lete.

Anonymkode: c899c...434

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...