AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #1 Skrevet 12. november 2019 Hei. Ny her. Kanskje feil forum. For ca et halvt år siden dumpa min samboer, forlovede og mot til våre tre barn meg. Vi hadde vært sammen i bortimot 10 år, og en dag kom hun hjem fra en ferietur og gjorde det slutt. Det viste seg at hun hadde møtt en annen og ville heller satse på et avstandsforhold og være sammen med han. Hun hadde introdusert barna for han - "men bare som en venn". Hun kunne også fortelle om flertallige sidesprang hun hadde hatt oppigjennom. Jeg tok hele greia ganske tungt. Det har gradvis gått bedre og jeg har kommet meg greit på beina igjen. Jeg har hatt overraskende god suksess på Tinder, (uten å tørne fuckboy) noe hun helt tydelig har likt ganske dårlig. Men for ca to uker siden fikk jeg en melding fra en utrolig flott dame. Vi har endt opp med å melde en del, og føler vi klikker ganske godt. Hun er gira på sex, men jeg har holdt litt igjen, fordi hun jobber i barnehagen, på avdelingen til minstemann. Hele greia ang hennes arbeidsplass har vært noe som har gjort meg litt betenkt.. Spesielt siden jeg vet eksen er sjalu og jeg vet at disse to kommer til å måtte kommunisere på et anstendig nivå. Ca en uke inn i meldingen mellom oss kom eksen og sa hun fortsatt hadde sterke følelser for meg og at hun trodde hun hadde gjort noe dumt når hun dumpa meg osv. Hun sa hun kunne tenke seg å se om det kunne bli oss igjen. Jeg sa at jeg var villig til å prøve det. Vi hadde det veldig hyggelig de neste to dagene. Hun var nysgjerrig på om jeg hadde noe gående med noen andre, så til slutt valgte jeg å fortelle om barnehagetanta. Ikke uventa ble det Krise 3000. Jeg gjorde det klart at jeg ikke holdt på å innlede noe forhold til hun i barnehagen, at det ikke var spesielt romantiske. At jeg selvsagt kom til å runde av med henne hvis jeg og eksen skulle begynne å date igjen. Det virket det som hun kunne akseptere, og vi ble venner igjen. Så dro hun på langhelg til typen. Jeg tok det for det det var og fortsatte å melde med barnehagedama, uten at det ble seksuelt eller romantisk ladet, bare en hyggelig stemning, liksom. Og det fortalte jeg eksen da hun kom hjem fra helgeturen sin. "Nå er jeg han som har gjort noe hun aldri trodde jeg kunne gjøre mot henne. Og jeg skjønner at dette ikke er kult gjort av meg, men er det virkelig etisk tvilsomt av meg? Hun ville prøve på nytt, så stakk hun til han andre! Er det jeg som har et helt defekt moralsk kompass, eller er hun "bare sur" fordi hun må møte ei jeg har sendt litt meldinger med? Anonymkode: 47220...12c
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #2 Skrevet 12. november 2019 Herregud, du har ikke gjort noe galt. Hun kommer til deg, etter flere store svik, og vil prøve igjen, også drar hun til kjæresten sin? Ikke utsett deg selv for mer drama fra hun der. Hvordan skal du klare å stole på henne igjen? Hun innrømmet jo flere sidesprang underveis! Anonymkode: e297b...c2a 3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #3 Skrevet 12. november 2019 Det at hun drar på ferie og finner seg en ny kar, når hun er forlovet med deg som hun har vært sammen med i 10 år og har 3 barn med, og hatt flere sidesprang, er nok til at jeg vil si at du bør droppe henne helt. Og så etter at hun har dumpa deg og blitt sammen med han andre, så sier hum at hun har sterke følelser for deg? Net, vet du hva! Hun har null respekt for deg og den familien dere hadde (og han hun er sammen med nå) og nå er hun furten for at du har kommet deg videre. Kos deg med barnehagedama eller en annen bra dame. Anonymkode: 8fff6...0e5 1
M71 Skrevet 12. november 2019 #4 Skrevet 12. november 2019 Hvem har gjort hva mot hvem egentlig her? Du har ditt på det tørre, og hun gjør sitt ytterste for å manipulere deg i henhold til hva hun tenker og føler. Gjør det du mener er rett uten input fra eksen.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #5 Skrevet 12. november 2019 Barnehagetante! 😂 Er vi på 80 tallet enda? Anonymkode: 387aa...afd 1
Gjest padawan Skrevet 12. november 2019 #6 Skrevet 12. november 2019 jeg skjønner ikke hvorfor du tok henne tilbake / ville prøve på nytt når hun gjennomgående hadde vært utro mot deg tidligere.
SoWhat? Skrevet 12. november 2019 #7 Skrevet 12. november 2019 Den eksen din må du bare ikke bli sammen med igjen. Hun vil bare eie deg, og oppfører seg utrolig respektløst ovenfor deg. Håper du ikke er så manipulert at du satser på henne igjen. Og hvor har du barnehage"tante" fra? Det heter jo ikke det, så bruk tittelen hennes. Bare et råd.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #8 Skrevet 12. november 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Ny her. Kanskje feil forum. For ca et halvt år siden dumpa min samboer, forlovede og mot til våre tre barn meg. Vi hadde vært sammen i bortimot 10 år, og en dag kom hun hjem fra en ferietur og gjorde det slutt. Det viste seg at hun hadde møtt en annen og ville heller satse på et avstandsforhold og være sammen med han. Hun hadde introdusert barna for han - "men bare som en venn". Hun kunne også fortelle om flertallige sidesprang hun hadde hatt oppigjennom. Jeg tok hele greia ganske tungt. Det har gradvis gått bedre og jeg har kommet meg greit på beina igjen. Jeg har hatt overraskende god suksess på Tinder, (uten å tørne fuckboy) noe hun helt tydelig har likt ganske dårlig. Men for ca to uker siden fikk jeg en melding fra en utrolig flott dame. Vi har endt opp med å melde en del, og føler vi klikker ganske godt. Hun er gira på sex, men jeg har holdt litt igjen, fordi hun jobber i barnehagen, på avdelingen til minstemann. Hele greia ang hennes arbeidsplass har vært noe som har gjort meg litt betenkt.. Spesielt siden jeg vet eksen er sjalu og jeg vet at disse to kommer til å måtte kommunisere på et anstendig nivå. Ca en uke inn i meldingen mellom oss kom eksen og sa hun fortsatt hadde sterke følelser for meg og at hun trodde hun hadde gjort noe dumt når hun dumpa meg osv. Hun sa hun kunne tenke seg å se om det kunne bli oss igjen. Jeg sa at jeg var villig til å prøve det. Vi hadde det veldig hyggelig de neste to dagene. Hun var nysgjerrig på om jeg hadde noe gående med noen andre, så til slutt valgte jeg å fortelle om barnehagetanta. Ikke uventa ble det Krise 3000. Jeg gjorde det klart at jeg ikke holdt på å innlede noe forhold til hun i barnehagen, at det ikke var spesielt romantiske. At jeg selvsagt kom til å runde av med henne hvis jeg og eksen skulle begynne å date igjen. Det virket det som hun kunne akseptere, og vi ble venner igjen. Så dro hun på langhelg til typen. Jeg tok det for det det var og fortsatte å melde med barnehagedama, uten at det ble seksuelt eller romantisk ladet, bare en hyggelig stemning, liksom. Og det fortalte jeg eksen da hun kom hjem fra helgeturen sin. "Nå er jeg han som har gjort noe hun aldri trodde jeg kunne gjøre mot henne. Og jeg skjønner at dette ikke er kult gjort av meg, men er det virkelig etisk tvilsomt av meg? Hun ville prøve på nytt, så stakk hun til han andre! Er det jeg som har et helt defekt moralsk kompass, eller er hun "bare sur" fordi hun må møte ei jeg har sendt litt meldinger med? Anonymkode: 47220...12c herregud...…….har du ikke forstått at hun manipulerer deg ??? Slutt å tenke på henne og kom deg videre i livet med eller uten hun fra barnehagen !!!!! Anonymkode: 13f5c...310
OnFire Skrevet 12. november 2019 #9 Skrevet 12. november 2019 Denne eksen din har muligens en diagnose. Hold deg unna henne. Ikke la henne ødelegge deg. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå