Gå til innhold

Røykeslutt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har nettopp slutta og røyka. Nokon som kan hjelpa meg?

Anonymkode: 1ec35...d51

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal slutte om et par uker :) Da kan vi kanskje støtte hverandre. Det har vært hyggelig. 

Skrevet
4 minutter siden, RoNo skrev:

Skal slutte om et par uker :) Da kan vi kanskje støtte hverandre. Det har vært hyggelig. 

Blir både slanking og røykeslutt på meg 😊 Det er eg som går på Nutrilett 😊

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir både slanking og røykeslutt på meg 😊 Det er eg som går på Nutrilett 😊

Så hyggelig :) jeg har bestemt meg for å gå ned noen kilo først, også har jeg en feiring som jeg vet jeg kommer til å sprekke på røyk først, så da tar vi det etterpå. Vet om flere med god suksess som har gjort det samtidig. Fin måte å ikke gå opp de 10 kg som så mange sliter med. Vi får ta å skrive litt på denne tråden da. Så ikke alle blir bombardert med oss på alle tråder :) Jeg har troa på at dette kan gå bra, så har vært kjekt med oppdateringer også kan du få litt støtte når det blir vanskelig, for det blir det imellom.

Skrevet
2 minutter siden, RoNo skrev:

Så hyggelig :) jeg har bestemt meg for å gå ned noen kilo først, også har jeg en feiring som jeg vet jeg kommer til å sprekke på røyk først, så da tar vi det etterpå. Vet om flere med god suksess som har gjort det samtidig. Fin måte å ikke gå opp de 10 kg som så mange sliter med. Vi får ta å skrive litt på denne tråden da. Så ikke alle blir bombardert med oss på alle tråder :) Jeg har troa på at dette kan gå bra, så har vært kjekt med oppdateringer også kan du få litt støtte når det blir vanskelig, for det blir det imellom.

😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...