Gå til innhold

Menn fra ungarn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg snakker en del med en mann fra ungarn som bor i norge på tinder. Han virker jo helt vanlig, men virker mye mer sosial enn nordmenn flest, han skriver lange utfyllende mellinger til hvert svar og det blir aldri kjedlig å snakke med han! Morsom fyr. 

Kan noen fortelle litt om menn fra ungarn, er det noe som er spesifikt for de? 

Anonymkode: 87c82...b41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Blir som å spørre om hvordan østerrikere er 😄

Skrevet

Nja, macho og aggresjon nivået kan nok være milevis høyere enn standard Ola Dunk, på godt og vondt.

Hilsen en som er sammen med ungarsk kvinne og fått litt input og sammenligning derfra🙂

Anonymkode: 3a332...281

Skrevet

Jeg har en nær venn som er fra Ungarn. Han er en fantastisk snill, hyggelig og tvers gjennom real. Kona og dattera er også utrolig fine. 

Anonymkode: 69e3d...cb6

Skrevet

Har en ungarsk mann. Fantastisk herlig person! Jobbet hardt hele livet og flyttet til Norge for å bedre livet sitt. Lønnen i Ungarn er dårlig og mange må slite hardt for å ha råd til noe over minimumsgrensen, så det mangler ikke på pågangsmot og en god arbeidsånd.

Anonymkode: 628ad...d2b

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en nær venn som er fra Ungarn. Han er en fantastisk snill, hyggelig og tvers gjennom real. Kona og dattera er også utrolig fine. 

Anonymkode: 69e3d...cb6

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har en ungarsk mann. Fantastisk herlig person! Jobbet hardt hele livet og flyttet til Norge for å bedre livet sitt. Lønnen i Ungarn er dårlig og mange må slite hardt for å ha råd til noe over minimumsgrensen, så det mangler ikke på pågangsmot og en god arbeidsånd.

Anonymkode: 628ad...d2b

Ja, han virker veldig sånn annerledes enn norske, han skriver mye og virker til å ha gode verdier i livet. Veldig nøye med blandt annet hvem han skal få barn med og sånt, det skal være en han kan være sammen med livet ut, har veldig lyst på barn, men ikke funnet den riktige å få barn med enda osv.. og arbeidssom, flyttet til norge helt alene uten å verken kunne engelsk eller norsk, men nå kan han flytende engelsk og jobber med norsken. Allikevel klart å skaffe seg fast jobb innen det han er utdannet som, bosted og alt. Veldig tøft gjort og det imponerer meg da! Virker ikke så tafatt som ekstremt mange nordmenn er! Også har han jo masse humor og er ikke selvhøytidlig. Tar vare på kroppen og ja.. virker som sånn en mann skal være. 

Anonymkode: 87c82...b41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...