AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #1 Skrevet 11. november 2019 hvordan skal jeg få foreldrene mine til å forstå at jeg er for syk til å dra på skolen? jeg går vgs så trenger legeerklæring, og gidder ikke betale for det selv. Anonymkode: cc4f1...440
GulSitron Skrevet 11. november 2019 #2 Skrevet 11. november 2019 Hvis du ikke gidder å betale selv er du ikke syk nok. 6
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #3 Skrevet 11. november 2019 Akkurat nå, GulSitron skrev: Hvis du ikke gidder å betale selv er du ikke syk nok. har ikke råd da.. hvis du vil vite sannheten:/ Anonymkode: cc4f1...440
Mezzosoprena Skrevet 11. november 2019 #4 Skrevet 11. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: hvordan skal jeg få foreldrene mine til å forstå at jeg er for syk til å dra på skolen? jeg går vgs så trenger legeerklæring, og gidder ikke betale for det selv. Anonymkode: cc4f1...440 Enten er du ikke syk nok, og foreldrene dine kjenner deg for godt... Er du faktisk syk nok, men har idioter til foreldre, så får du gitte å betale for det selv. 4
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #5 Skrevet 11. november 2019 1 minutt siden, Teatrica skrev: Enten er du ikke syk nok, og foreldrene dine kjenner deg for godt... Er du faktisk syk nok, men har idioter til foreldre, så får du gitte å betale for det selv. jeg har idioter som foreldre, så får jo ikke penger Anonymkode: cc4f1...440
GulSitron Skrevet 11. november 2019 #6 Skrevet 11. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: har ikke råd da.. hvis du vil vite sannheten:/ Anonymkode: cc4f1...440 Sånn å forstå. Har du et godt forhold til foreldrene dine? Er det evt andre du kan spørre om å låne penger av? Besteforeldre? Venner? Evt kan du dra til legen og be om å få regning 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #7 Skrevet 11. november 2019 Akkurat nå, GulSitron skrev: Sånn å forstå. Har du et godt forhold til foreldrene dine? Er det evt andre du kan spørre om å låne penger av? Besteforeldre? Venner? Evt kan du dra til legen og be om å få regning takk, dette var et hyggelig svar! har ganske godt forhold til dem, pappa lar meg ikke være hjemme, men han drar før jeg drar så da må jeg satse på mamma. har ikke besteforeldre:/ ikke så gode venner heller. Anonymkode: cc4f1...440
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #8 Skrevet 11. november 2019 Hvis en er veldig dårlig med feber, hoste , oppkast eller diaré så er det jo tudelig for mor og far så ordner de det sikkert. Hva feiler det deg ellers siden du ikke kan gå på skolen? Anonymkode: 83317...f90 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #9 Skrevet 11. november 2019 Hvis de mener at du ikke er syk så må det vel være i deres interesse å bli med deg til legen så de får bekreftet at du ikke er syk da. Anonymkode: 4ec19...582
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #10 Skrevet 11. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvis en er veldig dårlig med feber, hoste , oppkast eller diaré så er det jo tudelig for mor og far så ordner de det sikkert. Hva feiler det deg ellers siden du ikke kan gå på skolen? Anonymkode: 83317...f90 pappa er sånn som bare lar meg hjemme hvis han har tatt tempen og den er høøøøy. men jeg er forkjøla, og får okke sove om natta, som fører til vondt i hodet Anonymkode: cc4f1...440
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #11 Skrevet 11. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvis de mener at du ikke er syk så må det vel være i deres interesse å bli med deg til legen så de får bekreftet at du ikke er syk da. Anonymkode: 4ec19...582 jo, men da er jeg igjen borte fra skolen, og det liker de ikke Anonymkode: cc4f1...440
Bonito Skrevet 11. november 2019 #12 Skrevet 11. november 2019 Har du fått melding om at du nærmer deg fraværsgrense i noen fag? Om ikke, så trenger du ikke legeerklæring.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #13 Skrevet 11. november 2019 1 minutt siden, Bonito skrev: Har du fått melding om at du nærmer deg fraværsgrense i noen fag? Om ikke, så trenger du ikke legeerklæring. vil ha minst mulig når jeg faktisk er syk og kan dra til legen, slik at jeg kan droppe det hvis det er en gang jeg bare trenger fri Anonymkode: cc4f1...440
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #14 Skrevet 11. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: pappa er sånn som bare lar meg hjemme hvis han har tatt tempen og den er høøøøy. men jeg er forkjøla, og får okke sove om natta, som fører til vondt i hodet Anonymkode: cc4f1...440 Har du vært mye borte fra skolen siden de er streng med deg ? De tenker sikkert på de nye fraværsreglene, og ikke vil at du skal få problemer pga det . Anonymkode: 83317...f90 1
Mezzosoprena Skrevet 11. november 2019 #15 Skrevet 11. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: vil ha minst mulig når jeg faktisk er syk og kan dra til legen, slik at jeg kan droppe det hvis det er en gang jeg bare trenger fri Anonymkode: cc4f1...440 Og derrrr mistet jeg all lyst til å hjelpe deg - fordi du som jeg fryktet vil spare det til skulking når du ikke gidder... 3
spegel Skrevet 11. november 2019 #16 Skrevet 11. november 2019 Godt du har foreldre som pusher deg litt. Du kommer til å sette pris på det når du blir eldre. Hva med å ta en paracet, dra på skolen og heller gi deg selv lov til å dra hjem hvis du blir for dårlig? Så ringer du faren din og sier hvordan det er, at du trenger sykemelding pga fraværsgrense, og har bestilt time hos lege. Meget godt mulig at du overlever en dag eller to på skolen med dårlig form også. 5
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #17 Skrevet 11. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du vært mye borte fra skolen siden de er streng med deg ? De tenker sikkert på de nye fraværsreglene, og ikke vil at du skal få problemer pga det . Anonymkode: 83317...f90 nei, har ikke vært mye borte en tannlegetime og en time hvor jeg var så kvalm at jeg bare dro også en feil lagt fravær som den dustete læreren ikke fjerner selvom jeg var der Anonymkode: cc4f1...440
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #18 Skrevet 11. november 2019 1 minutt siden, spegel skrev: Godt du har foreldre som pusher deg litt. Du kommer til å sette pris på det når du blir eldre. Hva med å ta en paracet, dra på skolen og heller gi deg selv lov til å dra hjem hvis du blir for dårlig? Så ringer du faren din og sier hvordan det er, at du trenger sykemelding pga fraværsgrense, og har bestilt time hos lege. Meget godt mulig at du overlever en dag eller to på skolen med dårlig form også. har vært syk i 3 uker nå, er ikke like ille nå som før, men er sykt sliten av forkjølelsen. men skjønner godt hva du mener Anonymkode: cc4f1...440
Bonito Skrevet 11. november 2019 #19 Skrevet 11. november 2019 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: vil ha minst mulig når jeg faktisk er syk og kan dra til legen, slik at jeg kan droppe det hvis det er en gang jeg bare trenger fri Anonymkode: cc4f1...440 Kom deg på skolen....
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #20 Skrevet 11. november 2019 5 minutter siden, Bonito skrev: Kom deg på skolen.... har vært på skolen hver dag Anonymkode: cc4f1...440
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå