Gå til innhold

Utskitt etter 5 timer på jobb.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har vært sånn i lengre tid. Jobber kun fem timers vakter. Etter jobb så må jeg lage middag til familien osv, men kroppen klarer der nesten ikke. Det er et slit. NPR endelig maten er lagd og vi har spist så må jeg bare lege meg til lading. Bare ligge der. Som oftest til dagen etter. Orker ofte ikke å spise heller siden jeg er for sliten. Nå ligger jeg bare i senga og er helt utladet. Flere som har det sånn??

Anonymkode: f6315...4e1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har vært sånn i lengre tid. Jobber kun fem timers vakter. Etter jobb så må jeg lage middag til familien osv, men kroppen klarer der nesten ikke. Det er et slit. NPR endelig maten er lagd og vi har spist så må jeg bare lege meg til lading. Bare ligge der. Som oftest til dagen etter. Orker ofte ikke å spise heller siden jeg er for sliten. Nå ligger jeg bare i senga og er helt utladet. Flere som har det sånn??

Mente selfølgelig utslitt!!

Skrevet

Ikke normalt. Bestill deg en legetime asap. 

har selv fått beskjed om jernmangel og føler meg mye bedre etter å ha tatt tilskudd i bare tre dager. 

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, KatteLatte skrev:

Ikke normalt. Bestill deg en legetime asap. 

har selv fått beskjed om jernmangel og føler meg mye bedre etter å ha tatt tilskudd i bare tre dager. 

Følte du deg også sånn? Helt utladet? 

Skrevet

Ja, men er 30 uker gravid og lager mat når jeg kommer hjem i tillegg til å jobbe 8t pr dag, og studere på si. Har lite energi, sover dårlig. Men har vel igjen for at jeg har vært ganske fysisk aktiv i hele mitt liv. 

Anonymkode: 983e3...594

Skrevet

Ikke så ille som deg, men veldig sliten. Sleit med å være konsentrert på jobb, satt bare og gjespet. Har vært enda verre en gang tidligere enn jeg var nå, da viste det seg å være d-vitaminmangel. 

• Liker 2
Skrevet

Her har jeg jobbet 9 timer i dag. Sliten. 

Anonymkode: 13416...a29

Skrevet

Bestill legetime. Du må få tatt en blodprøve så du blir sjekket for mangler og stoffskiftet må også sjekkes.

Anonymkode: 49551...2ce

• Liker 2
Skrevet

Mangel på D-vitamin suger helt energien ut av en. Kanskje du bør få sjekket vitamin lageret ditt hos legen. Jeg fikk skikkelig D-vitamin booster da mitt lager var nede på 29, bør ha 75 og over. Et par uker etterpå begynte jeg og bli bedre. Men man må ta den stund

Anonymkode: c2487...7b6

Skrevet

Man kan bli slik dersom det er dårlig arbeidsmiljø og mistrivsel, jeg kjenner på det sjøl. Om man er litt deppa kan og en 5-timers dag være mer enn nok. 

Anonymkode: 0912d...dc9

• Liker 1
Skrevet

Får du i deg nok energi iløpet av dagen? Hvis du sliter med å spise så bør du kanskje vurdere næringsdrikk. Ikke greit å være så sliten, håper du går til legen og sjekker verdiene dine. 

Skrevet

Jeg var også konstant sliten, gikk til legen og tok blodprøver, det viste seg at jeg var skrapt for vitamin B12,.

Vitamin B12 mangel er relativt vanlig, ville sjekket det. 

Anonymkode: 82fc7...306

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var også konstant sliten, gikk til legen og tok blodprøver, det viste seg at jeg var skrapt for vitamin B12,.

Vitamin B12 mangel er relativt vanlig, ville sjekket det. 

Anonymkode: 82fc7...306

Ingen grunn til vitaminmangel  i Norge i 2019 vel...?

Anonymkode: c0e5e...528

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alle som tar opp vitaminer like godt i tarmen og får mangel pga det

Anonymkode: 32372...8ed

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er utrolig mange som mangler B12 i Norge i dag. B12 avhenger av mange andre faktorer for å kunne bli tatt opp i tarmen, så det kan også være at man mangler det stoffet som gjør at det blir tatt opp. 

Anonymkode: 2532b...e04

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...