AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #1 Skrevet 11. november 2019 Har vært singel en stund og savner vel egentlig noen. Installerte Tinder og har fått et par matches, men har ikke snakket med dem. En ting jeg lurer på: Jeg er for tiden arbeidsledig, har vært det en stund. Søker jobber, men uten hell så langt. Er dette en dealbreaker for mange? Selvtilliten er ikke 100%, og vil helst unngå for mange avvisninger. Anonymkode: 3798c...580
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #2 Skrevet 11. november 2019 Tror du må oppgi kjønn før noen kan svare på det 🙄 Anonymkode: 0bd9f...16f 8
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #3 Skrevet 11. november 2019 Er du mann så glem tinder. Det herper kun selvtilliten.. får noen få matcher men de blir nedrent av andre å du ender kun opp med å føle deg enda mer uattraktiv.. er skapt for at kvinner kan bruke å kaste menn det der. Anonymkode: 90c46...36a 6
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #4 Skrevet 11. november 2019 Hvis du er kvinne så er det ikke noe problem at du er mellom jobber. Er du mann...vel, det vanskelig selv for menn med jobber. Kanskje bruke tiden på annet. Begynn med en ny hobby eller noe. Anonymkode: 21993...ac7 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #5 Skrevet 11. november 2019 Jeg er kvinne som er singel og arbeidsledig. Prøvde tinder en periode, og når jeg skrev at jeg var uten jobb/arbeidsledig/mellom jobber, ble det plutselig ganske stille fra mennene. Så jeg antar at det er negativt. Anonymkode: 382ea...b9c 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #6 Skrevet 12. november 2019 Hvis TS er en kvinne, så er vi menn oppdratt innen likestilling vi også. Drar du ikke lasset økonomisk, så er det mange som ikke er interessert. De mest ambisiøse mennene vil ikke ha deg, men de er kanskje ikke på Tinder heller. Dereom TS er en mann, så er arbeidsledig uten selvtillit ikke noe som tiltrekker kvinner. Det er ennå færre som vil ha deg enn forrige eksempel, da menn må prestere innen jobb økonomi innflytelse eller makt for å være noe. Kvinner må i større grad bare få barm, til tross for at de i større grad må dra lasset sitt enn før. Anonymkode: af1e0...3be 1
draug 75 Skrevet 12. november 2019 #7 Skrevet 12. november 2019 Hvis TS er mann, så er bristen i selvtillit et mye større problem en arbeidsledigheten, til tross for at arbeidsledigheten er et nesten uoverstigelig problem. Hvis du bare er høy nok på pæra, så ordner det seg (sjøl om ingen kvinner vil innrømme det, så er det nok kvinner som blir tiltrukket til at det ørdner seg for de pærehøye. Alltid.) Husk også det at som arbeidledig har du bedre tid å finpusse profiltekst og opplegg, og dermed et overtak på menn i fulltidsjobber. Hvis TS er kvinner, så er saka enda mer sammensatt. Generelt sett er selvtilliten et så som så tema. Hvis selvtilliten går så i bånn at det vises ved at du slutter å ta vare på deg sjøl, så er pølsa kokt. Arbeidsledigheten? -ingen vil egentlig ha ei som ikke bærer seg økonomisk, men det er også slik at menn generelt er fullt innforståtte med at man ikke kan få alt i verden. Uansett, så må du ikke se til andre for å få orden på livet ditt.
OnFire Skrevet 12. november 2019 #8 Skrevet 12. november 2019 Et problem for visse menn, men generelt helt ok så lenge du er blid/hyggelig og litt pen. Da er det fortsatt mange som vil ha deg. Egentlig litt interessant at noen damer blir litt usikre og kanskje til og med mindre kravstore om de ikke har alt på stell selv. Møtte på en veldig ålreit og pen dame tidligere i år, ufør pga ryggproblemer. Plutselig var jeg interessant for henne, men jeg ville hatt null sjanse om hun hadde ting på stell. Men rart at de blir mindre kravstore når de høyst sannsynlig merker ganske stor pågang til tross for problemene de har.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #9 Skrevet 12. november 2019 1 time siden, OnFire skrev: Et problem for visse menn, men generelt helt ok så lenge du er blid/hyggelig og litt pen. Da er det fortsatt mange som vil ha deg. Egentlig litt interessant at noen damer blir litt usikre og kanskje til og med mindre kravstore om de ikke har alt på stell selv. Møtte på en veldig ålreit og pen dame tidligere i år, ufør pga ryggproblemer. Plutselig var jeg interessant for henne, men jeg ville hatt null sjanse om hun hadde ting på stell. Men rart at de blir mindre kravstore når de høyst sannsynlig merker ganske stor pågang til tross for problemene de har. Akkurat det der jeg opplever med alenemødre. Mange av jentene jeg matcher med er ganske pene men de har alltid unger, de barnløse er jeg ikke interessant nok for. Rart selvtilliten ryker.. Anonymkode: 90c46...36a 4
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #10 Skrevet 12. november 2019 Jobb er attraktivt, og kan være en dealbreaker; jeg snakket med en som ikke hadde noe særlig utdanning, ikke jobb eller førerkort. De tingene samlet var faktisk en dealbreaker for meg. Sorry 😓 Men det som veide tyngst av alt var førerkortet. Ingne jobb kunne jeg levd med. Ønsker gjerne en eller anne utdanning; altså fagbrev 🙌🏻🙌🏻 Det er også en flott utdanning. Men et eller annet skole i bunn er sjansene noe større for å få en jobb. Men jeg er 28 år, ser etter noen i samme alder, eller eldre, han jeg snakker om var 30 år, og ingen førerkort 😬 ja det er faktisk en dealbreaker. Men ingen jobb; den er lettere å svelge da jeg vet hvor tøft markedet er Anonymkode: a273a...e92
sjwslayer Skrevet 12. november 2019 #11 Skrevet 12. november 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Har vært singel en stund og savner vel egentlig noen. Installerte Tinder og har fått et par matches, men har ikke snakket med dem. En ting jeg lurer på: Jeg er for tiden arbeidsledig, har vært det en stund. Søker jobber, men uten hell så langt. Er dette en dealbreaker for mange? Selvtilliten er ikke 100%, og vil helst unngå for mange avvisninger. Anonymkode: 3798c...580 Det er stor forskjell på å være permanent arbeidsledig eller arbeidsledig i et par mnd. Ingenting gale i å være arbeidsledig en stund En annen ting er at spm ditt kommer helt ann på om du er mann eller kvinne. Menn bryr seg ikke om lønnen til kvinnen, men kvinner er sykelig opptatt av din egen lønn og status
OnFire Skrevet 12. november 2019 #12 Skrevet 12. november 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jobb er attraktivt, og kan være en dealbreaker; jeg snakket med en som ikke hadde noe særlig utdanning, ikke jobb eller førerkort. De tingene samlet var faktisk en dealbreaker for meg. Sorry 😓 Men det som veide tyngst av alt var førerkortet. Ingne jobb kunne jeg levd med. Ønsker gjerne en eller anne utdanning; altså fagbrev 🙌🏻🙌🏻 Det er også en flott utdanning. Men et eller annet skole i bunn er sjansene noe større for å få en jobb. Men jeg er 28 år, ser etter noen i samme alder, eller eldre, han jeg snakker om var 30 år, og ingen førerkort 😬 ja det er faktisk en dealbreaker. Men ingen jobb; den er lettere å svelge da jeg vet hvor tøft markedet er Anonymkode: a273a...e92 Førerkort? Som koster en formue? Dette kan umulig være Oslo-området i hvert fall (her trenger mange av oss egentlig ikke førerkort) 😆 Jeg har førerkort, men ca 10 år siden jeg kjørte sist.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #13 Skrevet 12. november 2019 1 time siden, OnFire skrev: Førerkort? Som koster en formue? Dette kan umulig være Oslo-området i hvert fall (her trenger mange av oss egentlig ikke førerkort) 😆 Jeg har førerkort, men ca 10 år siden jeg kjørte sist. Bor på flotte jæren, der kollektivt så å si ikke eksisterer (ikke i brukbar forstand). Jeg har drøm om hus i samme område (ja jeg klager, men mye annet er flott i disse omgivelsene, aldri om jeg flytter til Stavanger!), og da er førerkort faktisk på lista mi over «must haves» 😅 Anonymkode: a273a...e92
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #14 Skrevet 12. november 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Bor på flotte jæren, der kollektivt så å si ikke eksisterer (ikke i brukbar forstand). Jeg har drøm om hus i samme område (ja jeg klager, men mye annet er flott i disse omgivelsene, aldri om jeg flytter til Stavanger!), og da er førerkort faktisk på lista mi over «must haves» 😅 Anonymkode: a273a...e92 Er vel litt spesielt å se så mye på førerkort eller ikke? Det kan jo være en utfordring, men så lenge han ikke forventer at du skal kjøre til han eller hente han og er inneforstått med at han må komme seg til deg for egen regning på annet vis (og eventuelt ta det senere hvis det blir seriøst og man trenger førerkort i hverdagen), så er det vel ikke så stort problem nå? Anonymkode: 4a166...cd2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #15 Skrevet 12. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er vel litt spesielt å se så mye på førerkort eller ikke? Det kan jo være en utfordring, men så lenge han ikke forventer at du skal kjøre til han eller hente han og er inneforstått med at han må komme seg til deg for egen regning på annet vis (og eventuelt ta det senere hvis det blir seriøst og man trenger førerkort i hverdagen), så er det vel ikke så stort problem nå? Anonymkode: 4a166...cd2 Jeg ser alltid langsiktig på det, ikke bare i dating fasen at det blir et problem, men unger i barnehage ol. Bilferie, handle på ikea ol... det er mange grunner til at jeg ikke vil være alene om å ha førerkort. For meg er det ikke spesielt å se på førerkort som et must, kanskje for andre som ikke vet hvordan det er å leve et sted man MÅ ha det Det jeg synes er spesielt er at noen kan klare å bli 30 år og ikke ha lappen 😳 det er for meg helt uffattelig! Har generelt ikke mange krav til en mann, men førerkort er et av dem. Anonymkode: a273a...e92
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #16 Skrevet 12. november 2019 Er man arbeidsledig bør man holde seg vekk fra dating. Heller konse 100% på å få seg en jobb. Anonymkode: 0b39d...a11
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #17 Skrevet 12. november 2019 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser alltid langsiktig på det, ikke bare i dating fasen at det blir et problem, men unger i barnehage ol. Bilferie, handle på ikea ol... det er mange grunner til at jeg ikke vil være alene om å ha førerkort. For meg er det ikke spesielt å se på førerkort som et must, kanskje for andre som ikke vet hvordan det er å leve et sted man MÅ ha det Det jeg synes er spesielt er at noen kan klare å bli 30 år og ikke ha lappen 😳 det er for meg helt uffattelig! Har generelt ikke mange krav til en mann, men førerkort er et av dem. Anonymkode: a273a...e92 Kan skjønne at man trenger det hvis det blir noe mer seriøst for å få hverdagslogistikken til å gå opp, men det er jo ikke verre enn å ta det når man trenger det. Med mindre man er helt tilbakestående greier man å ordne seg lappen også som godt voksen. Men joda, kan på sett og vis forstå at det kan være et kriterium hvis man ikke lever i by, men for meg som lever i Oslo er det nok et litt unødvendig krav. Anonymkode: 4a166...cd2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #18 Skrevet 12. november 2019 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er man arbeidsledig bør man holde seg vekk fra dating. Heller konse 100% på å få seg en jobb. Anonymkode: 0b39d...a11 Ser vel ikke problemet. Man greier vel å ha litt fritid dersom man søker jobber, kan vel være ålreit å date litt uansett. Anonymkode: 4a166...cd2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå