Gå til innhold

Dere som er uten barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva gjør dere på fritiden? Jeg har et barn, og skulle gjerne hatt flere, men det toget har nok gått. Jeg føler nesten jeg har mer til felles med de uten barn, enn sånne som mine venner med 3-4 barn, siden min nå er blitt såpass stor og jeg har han 50% Jeg har veldig lyst å treffe andre som ikke bare lever i kjernefamilien og er opptatt av småbarn.. 

Anonymkode: b9097...fd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leser, ser filmer, spiller spill, driver med kreative hobbyer. Skjer ikke så mye sosialt lenger nå som jeg har rundet 30, de fleste er opptatt med jobb og familie.

Anonymkode: 0317f...c32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener en del, er på det lokale damelaget i håndball og fotball, er med i kor, leser, gamer, går tur+telter I skog og mark, og så er jeg med på mange lokale arrangementer som er alt fra vinsmaking og blomsterdekorasjonlaging til yogakurs, helgeturer på hesteryggen og øl-making. Flyttet fra byen til bygda for et år siden og prøver å holde bylengselen på avstand med å ikke stenge meg ikke ☺️

Og så sitter en del barnevakt fordi jeg sliter med å si nei... 

Anonymkode: 92bcc...69e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser, trener, strikker, går turer, trener med hundene mine, er sosial. Og jobber ekstremt mye. Og så ender jeg stadig opp som barnevakt for mine søsken sine barn :) 

Anonymkode: 4fd10...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trener, bla i en idrettsforening, bruker en del tid på matlaging, har litt sesongbetonte hobbier som ski, fjellturer og motorsykkel. Leser bøker, strikker i perioder, med i bokklubb. Og noen ganger i måneden treffer jeg venner på restaurant etc. 
Og innimellom vinsmaking, konsert, kino, utstillinger osv - alt mulig av lokale arrangementer.

Anonymkode: ef370...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar dere alene på slike arrangementer? Er blitt litt vant til å måtte gjøre ting alene siden de vennene jeg har aldri har tid.

Anonymkode: b9097...fd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Drar dere alene på slike arrangementer? Er blitt litt vant til å måtte gjøre ting alene siden de vennene jeg har aldri har tid.

Anonymkode: b9097...fd1

Jeg er 33, alle vennene mine har barn så jeg drar alene, men møter stort sett alltid noen å snakke med. Gjør jeg ikke det så har jeg det like trivelig alene

Anonymkode: 92bcc...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Drar dere alene på slike arrangementer? Er blitt litt vant til å måtte gjøre ting alene siden de vennene jeg har aldri har tid.

Anonymkode: b9097...fd1

Noen ganger alene, noen ganger med samboer, iblant med venner. 

Anonymkode: ef370...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Drar dere alene på slike arrangementer? Er blitt litt vant til å måtte gjøre ting alene siden de vennene jeg har aldri har tid.

Anonymkode: b9097...fd1

Jeg drar ofte alene på arrangementeter, selv om jeg har mann, barn og venninner. Mannen er hjemme med barna, og venninnene (som er single og barnløse) har nok med jobb og atter jobb. Var på Alan Walker-konsert alene nå i helga, samt på Sound of Music alene, lever egentlig livet som om jeg var singel og barnløs😆 Men greia er at jeg trives med det slik, da😊

Anonymkode: adcf2...85e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lever livet som vanlig sånn de med barn gjorde før de fikk barn eller som de gjør når barna har flyttet ut. Er del av en vennegjeng hvor 50% har barn, så vi gjør aktiviteter sammen med eller uten barn. Inviterer til middag, går tur sammen, drar på arrangementer. Ellers er jeg glad i alenetid som trening eller bare i sofaen med en god bok/serie. 

Anonymkode: f8e2d...ad2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker said:

Drar dere alene på slike arrangementer? Er blitt litt vant til å måtte gjøre ting alene siden de vennene jeg har aldri har tid.

Anonymkode: b9097...fd1

Jeg ble med i en forening, og startet en annen, da jeg ble dumpet for en del år tilbake. Av og til må man bare gjøre en innsats, om ingen gjør den for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hund, så den krever jo sitt. Ellers begynner jeg å merke at folk rundt meg begynner å slå seg til ro (dessverre, for min del)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en del hobbyer som står i kø når jeg har tid, leser, ser film/serier, spiller (pc, ps, nintendo osv), tar eb deilig powernap, trener...

Anonymkode: 7d0e7...5ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med venner, heldigvis så er vennene mine sosiale selv om de har småbarn, jeg ser serier, jeg er med familien, jeg driver med hobbyer osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...