AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #1 Skrevet 11. november 2019 Synes stadig oftere jeg ser menn som har langt hår, både i virkeligheten, på TV og på f eks Tinder, og min oppfatning er at dette har blitt mer og mer populært den siste tiden. Og da tenker jeg så langt at de kan ha det / eller har det, i strikk. Hva synes du om menn med langt hår? Er det stilig? Eller er det turn off? (Da mener jeg selvfølgelig de som er rene og velstelte. Ikke de med langt rufsete ustelt og fett hår, for de er ikke turn on uansett hvor langt det er 😛 ) Anonymkode: 948c6...d8e
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #2 Skrevet 11. november 2019 Hvis mannen er kjekk fra før av så kler det han. Anonymkode: 0c581...a0c 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #3 Skrevet 11. november 2019 Liker det. Anonymkode: f8a83...eb0
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #5 Skrevet 11. november 2019 Jeg synes i utgangspunktet det er fint med langt, velstelt hår på menn, men det er jo også indivduelt om man kler det eller ikke. Jeg synes jo generelt at fullskjegg er attraktivt på menn også, men han jeg dater nå kler bedre tre-dagers, og det er like greit det. Anonymkode: b38a2...e2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå