Gå til innhold

Spørsmål om trekant


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

En heterofil mann vil vel ikke føle seg truet av en dame uansett. Som bifil kvinne forstår du kanskje ikke det.

Anonymkode: 4b31e...7e5

Men det er jo fordi dere er litt dumme, og overvurderer betydningen av penisen deres. 

Anonymkode: 2ab2d...c91

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han spurte igjen i dag. Fiska etter hva som er min største seksuelle fantasi - dette er hans største, åpenbart.

Jeg vet liksom ikke hva jeg skal si. Jeg vil jo være åpen for det som bor i ham. Samtidig synes jeg han maser litt mye om dette.

Jeg blir usikker på ham og hva han vil med meg, og om han er fornøyd med meg. Vi eksperimenterer allerede mye seksuelt. Og har ikke enda fått til alt vi har prøvd, eller prøvd alt jeg har gjort med andre kjærester (jeg har noen savn men regner med at vi fikser det etterhvert. Han liker å få seksuelle "oppdrag" og vi har ting i bestilling fra nettet som vi skal bruke sammen). Jeg synes han virker litt blåst som vil dra inn andre i et så nytt forhold, og når han endatil er sjalu av seg. Og jeg tør ikke snakke med ham om begjær for andre nettopp fordi han er så sjalu - heller ikke at jeg ble betatt av to kvinner det siste året mens forholdet til den mannlige eksen gikk mot slutten. Føler dette med trekant blir ufokuserte gutteromsfantasier fra hans side - ikke reelle ideer om hvordan vi sammen skulle forført og ligget med ei fremmed dame, og takla det etterpå.

Anonymkode: c677f...bc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.11.2019 den 5.57, AnonymBruker skrev:

Jeg har en relativt ny kjæreste og vi er ganske åpne seksuelt. Men han er iblant ganske sjalu av seg. Jeg har f.eks mannlige venner og føler litt at jeg må rettferdiggjøre at jeg ikke ligger med dem, selv om det ikke er noe mellom oss. Har også møtt en kompis/ekskompis av ham og da var han sånn, så du på ham at han ville ligge med deg eller, det er pga sånt vi ikke er venner mer osv. 

Et par ganger har han spurt om jeg kan tenke meg trekant. Det er en sexy tanke. Men jeg har vært ærlig på at jeg ikke tror han vil håndtere det. Det virker ikke som han skjønner hva jeg mener. Jeg mener jeg måtte ha vært ganske idiot som delte sexpartner med en mann jeg allerede vet er sjalu. Han vil så klart ikke være helt med på at han er sjalu. Jeg tenker at han er naiv som tror han skal håndtere at jeg er kåt på og ligger med et annet menneske rett foran ham, når han ikke takler at jeg blei en microanelse sjarmert av en annen mann. Jeg vet jo ikke heller selv om jeg ville takla situasjonen bra, men jeg er ikke sjalu av meg. Føler litt jeg må beskytte ham mot seg selv...

Hva gjør jeg når han spør? 

Anonymkode: c677f...bc2

For meg høres det ut som han tester deg. Jeg hadde gått. Hva om du sier ja? Hva tror du kommer til å skje? Det blir ikke et godt forhold etterpå. Han mistenker deg jo allerede pga venner du har. 

Anonymkode: 77412...e90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han spurte igjen i dag. Fiska etter hva som er min største seksuelle fantasi - dette er hans største, åpenbart.

Jeg vet liksom ikke hva jeg skal si. Jeg vil jo være åpen for det som bor i ham. Samtidig synes jeg han maser litt mye om dette.

Jeg blir usikker på ham og hva han vil med meg, og om han er fornøyd med meg. Vi eksperimenterer allerede mye seksuelt. Og har ikke enda fått til alt vi har prøvd, eller prøvd alt jeg har gjort med andre kjærester (jeg har noen savn men regner med at vi fikser det etterhvert. Han liker å få seksuelle "oppdrag" og vi har ting i bestilling fra nettet som vi skal bruke sammen). Jeg synes han virker litt blåst som vil dra inn andre i et så nytt forhold, og når han endatil er sjalu av seg. Og jeg tør ikke snakke med ham om begjær for andre nettopp fordi han er så sjalu - heller ikke at jeg ble betatt av to kvinner det siste året mens forholdet til den mannlige eksen gikk mot slutten. Føler dette med trekant blir ufokuserte gutteromsfantasier fra hans side - ikke reelle ideer om hvordan vi sammen skulle forført og ligget med ei fremmed dame, og takla det etterpå.

Anonymkode: c677f...bc2

Jeg er enig med deg om at dette er litt guttromsfantasi som han ikke helt skjønner konsekvensene av..

jeg har erfaring med å møte ekstra mann i trekant med min mann og med ekstra kvinne med min..hehe..andre mann. I mfm er det aldri noe issue med sjalusi fordi vi har så avklart forhold og god kommunikasjon. Ffm er mer delikat fordi det er jeg som kan bli usikker, og dermed kan ha samme posisjon som din kjæreste. Det er helt avgjørende at vi finner kvinner sammen og snakker med de sammen. Ikke at han har kontakten og jeg bare er med på sexen. Da blir det fort sjalusifølelser hos meg. Han er også veldig god til å se meg og ta vare på meg når vi har sex med en annen kvinne. Det som har funket best for meg er om den ekstra kvinnen egentlig snakker mest med meg, og er tent på meg. Ikke helt overførbart til din situasjon men mitt poeng er kanskje bare at selvom jeg er ganske eiesyk på denne mannen og kan til tider være ganske sjalu på andre han treffer, så fungerer trekant veldig bra med den rette kvinnen. Så kanskje du ikke trenger å bekymre deg så veldig for hans reaksjoner, men så lenge dere har god, åpen kommunikasjon og får snakket om hva som kan trigge sjalusi og hvordan dere evt takler det, så blir det gøy 🙂 

 

Anonymkode: b054c...e96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

For meg høres det ut som han tester deg. Jeg hadde gått. Hva om du sier ja? Hva tror du kommer til å skje? Det blir ikke et godt forhold etterpå. Han mistenker deg jo allerede pga venner du har. 

Anonymkode: 77412...e90

Jeg har ikke sagt ja.

Jeg sa rett ut at jeg tror han er litt for sjalu til trekant 😅 Han bare, det er kanskje sant ja 😂

Anonymkode: c677f...bc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt avgjørende at vi finner kvinner sammen og snakker med de sammen. Ikke at han har kontakten og jeg bare er med på sexen. Da blir det fort sjalusifølelser hos meg. Han er også veldig god til å se meg og ta vare på meg når vi har sex med en annen kvinne. Det som har funket best for meg er om den ekstra kvinnen egentlig snakker mest med meg, og er tent på meg. Ikke helt overførbart til din situasjon men mitt poeng er kanskje bare at selvom jeg er ganske eiesyk på denne mannen og kan til tider være ganske sjalu på andre han treffer, så fungerer trekant veldig bra med den rette kvinnen.

Anonymkode: b054c...e96

Det er nettopp det som bekymrer meg, at han ikke virker så opptatt av å velge den rette kvinnen. Mer at det holder at hun puster, ikke er stygg og er åpen for å ha sex med oss 🤣 Han tenker ikke realitet. Bære fantasi. 

Og han er ikke veldig villig til å snakke om sin hverdagsjalusi (han bare aksepterer det sånn ca. når jeg påpeker- uten fordømmelse - at han er sjalu). For to møter sia blei han sur fordi jeg dro rett fra ham for å møte en kompis på bar (vi skiltes fordi min kjære skulle jobbe nattevakt, noe han ikke er pålagt, men tar som ekstrajobb i tillegg til full stilling). Og min kjære hinta veldig sterkt om utro,"drar du rett fra meg til ham?!" bla bla. Jeg bare hallo i luken og kuken - det er du som jobber så mye og på rare tider at jeg må tilpasse tid med venner til når det ikke passer for deg at vi er sammen. Jeg drakk ikke, møtte kompisen ute, vi snakka mest om dama til kompisen min. Han blir stressa fordi jeg har mange venner (inkludert heterofile menn) og vi er et nytt forhold. Så jeg snakker jo om ofte folk han ikke vet hvem er, selv om jeg har vært venner med de fleste i årevis. 

Han er iblant mistenksom til kvinner jeg er opptatt av og har feks spurt meg rett ut om jeg puler naboen min fordi hun er singel og jeg henger mye med henne (naboen min er hyggelig og søt men jeg tenner ikke på henne. Hun er dessuten hetero). 

Null 0% gjennomtenkt. 

Anonymkode: c677f...bc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er nettopp det som bekymrer meg, at han ikke virker så opptatt av å velge den rette kvinnen. Mer at det holder at hun puster, ikke er stygg og er åpen for å ha sex med oss 🤣 Han tenker ikke realitet. Bære fantasi. 

Og han er ikke veldig villig til å snakke om sin hverdagsjalusi (han bare aksepterer det sånn ca. når jeg påpeker- uten fordømmelse - at han er sjalu). For to møter sia blei han sur fordi jeg dro rett fra ham for å møte en kompis på bar (vi skiltes fordi min kjære skulle jobbe nattevakt, noe han ikke er pålagt, men tar som ekstrajobb i tillegg til full stilling). Og min kjære hinta veldig sterkt om utro,"drar du rett fra meg til ham?!" bla bla. Jeg bare hallo i luken og kuken - det er du som jobber så mye og på rare tider at jeg må tilpasse tid med venner til når det ikke passer for deg at vi er sammen. Jeg drakk ikke, møtte kompisen ute, vi snakka mest om dama til kompisen min. Han blir stressa fordi jeg har mange venner (inkludert heterofile menn) og vi er et nytt forhold. Så jeg snakker jo om ofte folk han ikke vet hvem er, selv om jeg har vært venner med de fleste i årevis. 

Han er iblant mistenksom til kvinner jeg er opptatt av og har feks spurt meg rett ut om jeg puler naboen min fordi hun er singel og jeg henger mye med henne (naboen min er hyggelig og søt men jeg tenner ikke på henne. Hun er dessuten hetero). 

Null 0% gjennomtenkt. 

Anonymkode: c677f...bc2

Hahaha, høres ikke superlurt ut å gjennomføre. Hva med å utforske hva han tenker om trekant (annet enn å ha det) egentlig...? Hva er det som tenner han? Å se deg med en annen kvinne? Knulle en mens han har hodet begravet mellom lårene til en annen? Å Være i stand til å tilfredsstille to stykk? 
Jeg ville kanskje ha testet fantasiene hans mens dere har sex. Si scenarioer mens dere har sex og se hans reaksjoner. Han finner kanskje snart ut om det ble for mye. Kanskje putt naboen inn i fantasien, for å strekke det litt 😉 

 

Anonymkode: b054c...e96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha, høres ikke superlurt ut å gjennomføre. Hva med å utforske hva han tenker om trekant (annet enn å ha det) egentlig...? Hva er det som tenner han? Å se deg med en annen kvinne? Knulle en mens han har hodet begravet mellom lårene til en annen? Å Være i stand til å tilfredsstille to stykk? 
Jeg ville kanskje ha testet fantasiene hans mens dere har sex. Si scenarioer mens dere har sex og se hans reaksjoner. Han finner kanskje snart ut om det ble for mye. Kanskje putt naboen inn i fantasien, for å strekke det litt 😉 

Anonymkode: b054c...e96

Jeg vet hva fantasiene hans er, sånn konkret. De er sexy, de. Vi er ikke uenige sånn sett. Men jeg vegrer meg litt for å utbrodere mye og realistisk fordi han kanskje vil tro at jeg har ombestemt meg.

Anonymkode: c677f...bc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet hva fantasiene hans er, sånn konkret. De er sexy, de. Vi er ikke uenige sånn sett. Men jeg vegrer meg litt for å utbrodere mye og realistisk fordi han kanskje vil tro at jeg har ombestemt meg.

Anonymkode: c677f...bc2

Ah, skjønner. Om du allerede har bestemt deg så er det jo ikke noen vits i. Fikk ikke med meg det. 
Da ville jeg bedt om respekt for min grense. Og bedt han ikke spørre flere ganger. 

Anonymkode: b054c...e96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ah, skjønner. Om du allerede har bestemt deg så er det jo ikke noen vits i. Fikk ikke med meg det. 
Da ville jeg bedt om respekt for min grense. Og bedt han ikke spørre flere ganger. 

Anonymkode: b054c...e96

Er egentlig ikke det at JEG er veldig imot trekant. Jeg har noen erfaringer som ligger tett opptil.

Men jeg tror ikke han er klar for slike erfaringer. Føler jeg må beskytte ham mot hans egen korttenkthet. 

Anonymkode: c677f...bc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...