Gå til innhold

Aktivitetsvenner.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Jeg har forsøkt mange ganger å lage meg en bruker der, men får ingen aktiviseringslink fra dem.
Kan noen av dere forsøke å komme dere inn der og se om det er full stopp hos dere også?  :klo: 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får logget inn, men virker som det ikke har vært noe aktivitet der på lenge. Hvis admin har sluttet å styre med siden, kan det hende enkelte funksjoner ikke funker lenger.

Ser også siste registrering var helt tilbake i april. Mulig det faktisk er noe teknisk problem, ellers veldig rart at ingen ny har registrert seg på 8 måneder. Bare et fåtall personer også som har vært innlogga den siste måneden.

Skulle til å foreslå å kontakte admin, men ser ingen kontaktinfo noe sted. De har facebook side da, så kanskje kan sende inn melding der. :)

Synd at nettsiden har mistet så mye aktivitet de siste årene. Registrerte meg først der i 2011 og da var det ikke mangel på folk å komme i kontakt med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Jeg har ikke FB, så den muligheten er der ikke. Jaja...kanskje det er slutt på alt der?
Det er jo dumt hvis det faktisk en gang levde og blomstret i beste velgående. Virket som et bra tiltak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste oppdatering på Facebook var i april. Så har 3 stykker kommentert siden da at de ikke får laget seg profil. Ingen som har gitt noe svar. 

Anonymkode: 70be8...6cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...