Wagner Skrevet 10. november 2019 #1 Skrevet 10. november 2019 Hvilken YouTube video har vekket de sterkeste følelsene hos deg? For min del må del bli denne videoen, det smeltet hjertet mitt når bebbien hoppet etter far
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #2 Skrevet 10. november 2019 https://youtu.be/CLxpgRqxtEA Anonymkode: 47739...07e 1
Hulderen Skrevet 10. november 2019 #4 Skrevet 10. november 2019 7 minutter siden, Nomaden skrev: Denne er desidert den vakreste❤️ Jeg skjønte ikke innholdet. Kan du forklare det?
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #5 Skrevet 10. november 2019 3 minutter siden, Hulderen skrev: Jeg skjønte ikke innholdet. Kan du forklare det? Lurte på det samme Anonymkode: 18287...5d3
Nomaden Skrevet 10. november 2019 #6 Skrevet 10. november 2019 (endret) 5 minutter siden, Hulderen skrev: Jeg skjønte ikke innholdet. Kan du forklare det? Det er en kiwi som så sårt vil fly, han spikrer fast en masse trær nedover en klippe slik at når han først faller ned fra klippen så får han oppleve å «fly» sånn nesten på ekte.. Vil ikke ødelegge slutten for de som ikke har sett den, men når du skjønner det så vil du forstå at den er kjempetrist❤️ Endret 10. november 2019 av Nomaden
Gjest Krampus Skrevet 10. november 2019 #7 Skrevet 10. november 2019 (endret) Alle videoer der fargeblinde pappaer får briller som gjør at de kan se ordentlig. 19 minutter siden, Nomaden skrev: Denne er desidert den vakreste❤️ Den er så fin! Endret 10. november 2019 av Krampus
Hulderen Skrevet 10. november 2019 #8 Skrevet 10. november 2019 4 minutter siden, Nomaden skrev: Det er en kiwi som så sårt vil fly, han spikrer fast en masse trær nedover en klippe slik at når han først faller ned fra klippen så får han oppleve å «fly» sånn nesten på ekte.. Aha, så når vi ser at kiwien går over fra å fly vertikalt til horisontalt, så er det bare kiwiens opplevelse vi ser? Han faller fortsatt nedover? Og kommer til å ende opp død, derfor tåren på slutten? Takk, nå tror jeg at jeg skjønte det. Og nå ble jeg berørt av filmen også, kjenner jeg. 2
Djungelvrål Skrevet 10. november 2019 #11 Skrevet 10. november 2019 Denne babyen....åh smelt. Får tårer i øynene hver gang. ❤️ 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #13 Skrevet 10. november 2019 32 minutter siden, Wagner skrev: Hvilken YouTube video har vekket de sterkeste følelsene hos deg? For min del må del bli denne videoen, det smeltet hjertet mitt når bebbien hoppet etter far Hun dytter jo ungen uti vannet. Anonymkode: 58dfb...cfc
Nomaden Skrevet 10. november 2019 #14 Skrevet 10. november 2019 6 minutter siden, Hulderen skrev: Aha, så når vi ser at kiwien går over fra å fly vertikalt til horisontalt, så er det bare kiwiens opplevelse vi ser? Han faller fortsatt nedover? Og kommer til å ende opp død, derfor tåren på slutten? Takk, nå tror jeg at jeg skjønte det. Og nå ble jeg berørt av filmen også, kjenner jeg. Ja riktig:) Jeg så den for første gang i 2006 men den har fulgt meg til i dag mtp hvor utrolig nydelig og trist den er❤️
Nomaden Skrevet 10. november 2019 #15 Skrevet 10. november 2019 9 minutter siden, Krampus skrev: Alle videoer der fargeblinde pappaer får briller som gjør at de kan se ordentlig. Den er så fin! Enig😩❤️
snoren Skrevet 10. november 2019 #16 Skrevet 10. november 2019 5 minutter siden, Fiskegrateng skrev: ❤️ 1
SoWhat? Skrevet 11. november 2019 #19 Skrevet 11. november 2019 6 timer siden, isbre skrev: Det her! Hun er helt rå den dama der! Skulle svare alle videoer av Jonna Jinton 🙂 men om ikke alle, så er så mange av videoene hennes nesten magiske. Hun er en veldig spesiell person som formidler på en helt unik måte. 1
Wagner Skrevet 11. november 2019 Forfatter #20 Skrevet 11. november 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun dytter jo ungen uti vannet. Anonymkode: 58dfb...cfc Første gangen ja, men etterpå så hopper hun etter far helt på egen maskin ❤️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå