Gå til innhold

Hvordan finne tredje til trekant?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten og jeg har fantasier om trekant. Jeg har lyst å overraske ham ved å finne en tredjepart. Men hvordan gjør jeg det? 

Vi er normale folk, har passert 50. Er i Bergen. Tenkte å unngå nett, vil ikke ende med en som har sex som livsstil...

Anonymkode: 5a7dc...ca5

Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg ville brukt nettet. Mye tryggere enn å ragge folk på byen. Er dere ekstra heldige, finner dere noen i omfangskretsen.

Skrevet
4 minutter siden, Alterego666 skrev:

Jeg ville brukt nettet. Mye tryggere enn å ragge folk på byen. Er dere ekstra heldige, finner dere noen i omfangskretsen.

Omgangskretsen? Er det ikke greit å heller utvide den, om vi skulle komme godt overens med vedkommende? 

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Omgangskretsen? Er det ikke greit å heller utvide den, om vi skulle komme godt overens med vedkommende? 

Det er selvsagt også mulig. Det ene utelukker ikke det andre. 
Mitt hovedpoeng er at det er et vidt spekter av folk på sexpositive nesttsteder. Bruk sunn fornuft, så vil dere kjapt luke ut freaks og raringer og treffe mange flotte mennesker. Lykke til!

Skrevet

Tror vel nett er greiere. Ja, du finner flere sex-surfere, men hva håper du egentlig på å finne på byen?

En som har sex som livsstil er vel kanskje lettere. Bevisst forhold til sykdommer. Vant til virkeligheten som ikke alltid er som i fantasien. Og liker sex for sexens skyld. Og har lettere for å gå videre etterpå.

Jeg ville ikke ha valgt en i omgangskretsen. Det er flere tråder her inne om hvordan man ikke reagerte slik man trodde når man fikk realisert fantasien om trekant. Så det er best med en relasjon som dere kan kutte ut.

• Liker 5
Gjest Alterego666
Skrevet
1 time siden, MuffinStud skrev:

Jeg ville ikke ha valgt en i omgangskretsen. Det er flere tråder her inne om hvordan man ikke reagerte slik man trodde når man fikk realisert fantasien om trekant. Så det er best med en relasjon som dere kan kutte ut.

Kloke betenkninger.

Skrevet

Hva er å "ha sex som livsstil" og hvorfor er det negativt?

Og du må ikke finne på å overraske noen med trekant, et menneske er ikke en konfekteske du kan gi bort, og alle involverte må selvsagt han godkjent hverandre på forhånd. Min eks drev og skulle overraske meg med andre damer, men han eide jo ikke smak, så de fantes ikke attraktive for meg, bare fordi han var villig til å pule hva som helst, fordi "det er så vanskelig å finne fine damer som er villige". Og det blir jo superkleint, dersom en partene ikke vil. 

Anonymkode: 9d998...b5c

• Liker 4
Skrevet

Det finnes mange profiler på Tinder hvor par søker en jente. Noen ganger har de bilder, andre ganger ikke. Foreslår at dere begynner der. 

Anonymkode: 2a722...f89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...