Gå til innhold

To dyner?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg holder på med en og han har alltid to dyner i senga. Han skifter trekk på begge dynene og har redd opp begge sengesidene. Har han samleie med flere siden han gjør dette? Vi er alltid hos meg grunnet jeg ikke har bil, så jeg sover ikke hos han.

Anonymkode: 9bfbc...f9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle jeg kjenner som er singel og har enkeltdyner skifter på begge dynene, trodde det var helt normalt? 
Har aldri vært borti noen som "må i skapet å hente ekstradyna" ved overnattingsbesøk... 
Jeg har iallefall ordnet begge dynene i senga hele mitt voksne (single)  liv. 

Anonymkode: df3a6...b4c

• Liker 11
Skrevet

Det er vel helt normalt hvis man likevel har dobbeltseng. I hine hårde da jeg var singel og hadde dobbeltseng var det dobbeltdyne som var tingen og det har jeg/vi enda. 

• Liker 6
Skrevet

Samme her.. Skifter alltid på begge dynene i dobbeltsenga. Ser bare teit ut å ha en dyne i en dobbeltseng. Nå har jeg kjæreste da, men var sånn da jeg var singel og hadde ingenting med sexlivet mitt å gjøre 🙂

Anonymkode: b225a...a3e

• Liker 2
Skrevet

Greit å ha egen dyne så du kan fise i fred 

Gjest #Rasshøl
Skrevet

Jeg har to dyner i senga, og mange puter. Jeg skifter selvsagt alt hver trekk, hver helg. 

Skrevet

Ligger dere én uke på hver side da? Eller vasker dere et rent sett hver 14. dag? Jeg sover som en sjøstjerne med én dyne i min 150 seng 😁

Anonymkode: 1f97d...a84

Skrevet

Det er fryktelig ensomt å ligge i en dobbeltseng med bare en dyne. 

Skrevet
4 minutter siden, Tessa12 skrev:

Det er fryktelig ensomt å ligge i en dobbeltseng med bare en dyne. 

Er det? Er mer ensomt å ligge alene i en dobbeltseng med en ekstra dyne. Dobbeldyne er best! 👌

Anonymkode: 2f2b0...8a3

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det? Er mer ensomt å ligge alene i en dobbeltseng med en ekstra dyne. Dobbeldyne er best! 👌

Jeg synes det, hæler ikke dobbeldyne, men må alltid ha en dyne til på andre siden, stort sett ligger hunden der. Men uansett må jeg ha en dyne der😊

Skrevet (endret)

Er det så rart? Da jeg hadde to dyner så brukte jeg begge selv om jeg var alene. Skiftet selvsagt på begge. 

Nå har jeg dobbeldyne. Og fire puter. Skifter på alt sammen samtidig selv om jeg vanligvis sover alene i sengen min. 

Har kjæreste men vi møtes bare når vi ikke har barn, og vanligvis hos ham. 

Han har to vanlige dyner og skifter på begge. Jeg tror virkelig ikke han har annet besøk enn meg...

Endret av solmåneogstjerner
Skrevet
26 minutter siden, Tessa12 skrev:

Jeg synes det, hæler ikke dobbeldyne, men må alltid ha en dyne til på andre siden, stort sett ligger hunden der. Men uansett må jeg ha en dyne der😊

Koselig at hunden har en dyne. 😊

• Liker 1
Skrevet

Jeg har både dobbeltdyne og to enkeltdyner, og om vinteren har jeg et teppe i tillegg. Det betyr bare at jeg ikke liker å fryse. Også er det digg å spoone med den ene dyna, når jeg sover alene. 

Anonymkode: bafbb...131

• Liker 1
Skrevet

1 seng, 1 person 2 dyner og 4 puter. Bytter altid alt samtidig, er herlig. 

Anonymkode: 4f240...ecf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...