Gå til innhold

Beckmann skolesekk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor lenge er det ment at Beckmann sekker 1.-4.klasse skal vare? Barn vokser mye på disse årene.....har en 2.klassing på 134 cm.....ser for meg at sekken hun fikk i gave fra besteforeldre fra 1.klasse kan bli for liten før 4.klasse.....når skiftet dere sekk ? 

Anonymkode: 1ca29...0a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine fikk nye til høstferien i tredjeklasse (da var sekkene mye billigere)

Anonymkode: 29421...276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tredjeklasse. Da ble sekken rett og slett for liten pga de har så mye bøker nå.

Anonymkode: 0df56...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor lenge er det ment at Beckmann sekker 1.-4.klasse skal vare? Barn vokser mye på disse årene.....har en 2.klassing på 134 cm.....ser for meg at sekken hun fikk i gave fra besteforeldre fra 1.klasse kan bli for liten før 4.klasse.....når skiftet dere sekk ? 

Anonymkode: 1ca29...0a6

Annethvert år har jeg byttet sekkene til barna mine. Syntes ett år er for ofte men annenhvert er greit. 

Anonymkode: 850d0...665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fikk ny da han begynte i fjerde. Og den varte til han begynte i 9. Han fikk tilbud om ny sekk, men ville ikke ha.

Beste er å ta med barnet og måle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vår tredjeklassing er like høy som din andreklassing, og hun har fremdeles førsteklassesekken sin i år. Hun kommer til å få ny til neste år. Hos oss har de minimalt med bøker, så plass har aldri vært noe problem. Men jeg ser den begynner å bli for liten til henne nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ny sekk i første klasse, fjerde klasse og ungdomsskolen. Den siste holdt gjennom videregående. 

Anonymkode: ca7f2...886

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...