Gå til innhold

Gynekolog og mens

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er henvist fra fastlegen til gynekolog. Har time imorgen, men igår fikk jeg mensen. Og siden det er søndag idag så får jeg jo ikke ringt å evt avbestilt. Men kan man møte opp hos gynekolog med mens?? Skal rine de imorgen, men er det noen som vet..

Anonymkode: 3b40d...373

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke noe problem å komme dit med mens, de har bare en klut de tørker deg med innimellom. 

Har selv vært hos gynekolog pga konstante blødninger, og det gikk veldig fint. :)

Skrevet

Det er ikke noe problem, bortsett fra om du skal ta celleprøve. Da kan prøven bli forurenset av blodet og da må du ta den om igjen. 

Skrevet
3 minutter siden, fiskennemo skrev:

Det er ikke noe problem å komme dit med mens, de har bare en klut de tørker deg med innimellom. 

Har selv vært hos gynekolog pga konstante blødninger, og det gikk veldig fint. :)

Tusent takk for svar. Skal dit pga en cyste som faslegen fant og han vil de skal ta en nærmere titt på det.

Skrevet
1 minutt siden, solmåneogstjerner skrev:

Det er ikke noe problem, bortsett fra om du skal ta celleprøve. Da kan prøven bli forurenset av blodet og da må du ta den om igjen. 

Tusen takk for svar, skal dit pga en cyste som faslegen fant når han tok celleprøve, han ville gynekolog skulle se nærmere på det.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar, skal dit pga en cyste som faslegen fant når han tok celleprøve, han ville gynekolog skulle se nærmere på det.

Da går du bare. Ikke nødvendig å ringe å spørre dem. Blir veldig overrasket om blødningen gjør at de ikke får gjort det de skal 

Skrevet
9 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Da går du bare. Ikke nødvendig å ringe å spørre dem. Blir veldig overrasket om blødningen gjør at de ikke får gjort det de skal 

Ok, da gjør jeg det. Igjen tusen takk for svar.

Skrevet

Går nok fint å dra med mens ja, men du kan jo nevne det når du kommer fordi. gynekologen min tok faktisk celleprøve når jeg hadde mens? Jeg gikk på pillen da og blødde veldig lite, så mulig det er derfor han fikk det til. 

Anonymkode: 6f666...295

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Går nok fint å dra med mens ja, men du kan jo nevne det når du kommer fordi. gynekologen min tok faktisk celleprøve når jeg hadde mens? Jeg gikk på pillen da og blødde veldig lite, så mulig det er derfor han fikk det til. 

Tusen takk for svar.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

De kan ta prøven likevel, men det er en mulighet for at den blir forurenset av blod. Det skjedde med meg, da fikk jeg beskjed om det og at derfor måtte jeg komme tilbake. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...