Gå til innhold

Tips til VARM vinterjakke under 3.000kr


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger veldig varm jakke som kan hjelpe en skikkelig frysepinne å overleve vinteren. Den må koste under 3.000kr, aller helst under 2.000kr.

Anonymkode: d9b1c...35e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte en på sportsoutlet for noen år siden til 1000 kr. Fungerte bra den

Anonymkode: d99d3...2d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er black Friday snart og, så da kan du være heldig å få noe bra på salg. Jeg kjøpte dun jakker til både meg og sønnen min i fjor da.

Anonymkode: 1c511...e3f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange dunjakker på finn/tise til grei pris. Kjøpte nettopp en norrøna-jakke til 500kr, ser greit ut til hverdags og tur, samt at den varmer (i trondheim)

Anonymkode: 7e4f6...091

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nettopp kjøpt en Pajar-kåpe til 3000,- blank, pent brukt. Nå kjenner jeg dog den tidligere eieren, og vet den har blitt lite og veldig pent brukt. Men den er skikkelig varm! Men har sett på Finn og lignende sider, masse pene og i utgangspunktet dyre jakker som selges mye billigere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler ikke dun.. Fryser i hjel i den😂 Skal aldri mer ha dun. Jeg er veldig glad i parkasen min fra Five Seasons, men den er gammel, jeg vurderer Superdry, Svea eller Kari Traa i år. 

Anonymkode: 5eb20...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg anbefaler ikke dun.. Fryser i hjel i den😂 Skal aldri mer ha dun. Jeg er veldig glad i parkasen min fra Five Seasons, men den er gammel, jeg vurderer Superdry, Svea eller Kari Traa i år. 

Anonymkode: 5eb20...a50

Det synes jeg er litt rart. En skikkelig dunjakke/-parka er det varmeste du finner, men sånt er som regel i en litt annen priskategori enn det TS spør etter.

Black friday er et bra tips, spesielt dersom farge eller tidligere års modeller er uvesentlig for TS.

Anonymkode: 9d8f6...1e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Anwa said:

Haha, se hvilken reklame som kom opp etter jeg trykket på forumposten:

 

Screenshot_20191120-200943_Chrome.jpg

Twentyfour virker ofte til bra til å være sant. Mye av det som reklameres som for ull er feks mer polyester etc enn skikkelige materialer om man leser hva produktet faktisk består av. 

Anonymkode: 10e9e...368

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Anwa skrev:

Haha, se hvilken reklame som kom opp etter jeg trykket på forumposten:

 

Screenshot_20191120-200943_Chrome.jpg

Genialt 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jakker virkelig blitt så forbanna dyre? Ikke verdt det etter min mening i hvert fall. Har to gode jakker. De har jeg hatt i flere år. Fikk dem gratis. Helt enkle, holder meg varm, men ikke spesielt dyre :) 

Anonymkode: f9b8a...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener på jeg så svea til 2500 her en dag. De er jo fine. Ellers ville jeg ha venta til black friday/cyber monday.

Anonymkode: 6771c...5e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det synes jeg er litt rart. En skikkelig dunjakke/-parka er det varmeste du finner, men sånt er som regel i en litt annen priskategori enn det TS spør etter.

Black friday er et bra tips, spesielt dersom farge eller tidligere års modeller er uvesentlig for TS.

Anonymkode: 9d8f6...1e7

Tror jeg betalte rundt 2500 på salg, det er enn nok kroner for min del for ei jakke når den er på salg. Den er ikke varm ihvertfall, jeg holder meg til andre typer jakker. 

Anonymkode: 5eb20...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...