Gjest Familytree Skrevet 11. november 2019 #41 Skrevet 11. november 2019 I min fars testikler? Jeg tror ikke fordi jeg ble født i 1998, så jeg var i limbo.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #42 Skrevet 12. november 2019 Jeg var 20 år og hadde nettopp begynt å studere, jeg festet mye og var på byen iallfall 3 kvelder i uken. Jeg kan ikke huske at jeg fikk med meg at berlin-muren falt denne kvelden, var ikke interessert i politikk i det hele tatt,og visste knapt hvem som var statsminister i Norge... ☺️ Anonymkode: 383c7...9ce
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #43 Skrevet 12. november 2019 Var 6 år, og var sikkert hjemme og fikk sett noe på TV, enten den kvelden eller bildene i dagene etter... Husker ikke nøyaktig, men jeg husker sangen Brandenburger Tor veldig godt Anonymkode: 08766...c5a
Juniper Skrevet 12. november 2019 #44 Skrevet 12. november 2019 På internatskole langt fra folkeskikken. Jeg husker at det gjorde enormt inntrykk. Gjennom hele barneskolen var vi foret med historier om krigen, den kalde krigen, sang fredssangen, osv. Berlinmuren var en veldig viktig del av verdensbildet vi snakket om i klasserommet. Det at den brått ble revet ned, det kjentes så uvirkelig! Året etter døde kong Olav, og i dagene etter så brøt Kuwait krigen ut, om jeg husker rett. Jeg trodde at 3. verdenskrig var over oss og verdens undergang nær, i beste "dramatisk tenåring" stil.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #45 Skrevet 12. november 2019 Jeg var nettopp fylt 4 år, men husker det faktisk, var veldig opptatt av muren og at "nå skulle alle være venner igjen" (ja, ja). Husker jeg fikk en stein fra muren fra en venn av familien som hadde vært der, veldig stas. Anonymkode: 73947...83a
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #46 Skrevet 12. november 2019 On 11/10/2019 at 10:52 PM, AnonymBruker said: Så fantastisk å få være med og oppleve og se denne historiske begivenheten med egne øyne! 😃 Anonymkode: d28e4...950 Ja, det var ganske spennende. Her om dagen samlet vi oss for å se på gamle bilder fra Øst-Berlin turen og gamle HI-8 filmer vi hadde filmet, var ganske spesielt. Det verste var å se hvor Harry vi var i klesstilen og for ikke å snakke om frisyrene🤣. Fant faktisk også et par biter av muren vi hadde klart å hakke løs. Anonymkode: a3701...854
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå