Gå til innhold

Hvilke tv-serie kunne du levd i?


SoWhat?

Anbefalte innlegg

Har sittet og sett på litt iblant, og det er flere serier jeg liker, som "Friends", "The office" og "Big Bang Theory"  Liker også veldig godt "Downton Abbey" og "Eastenders". Dere får ha meg litt unnskyldt, har litt begrenset utvalg da jeg ikke ser særlig på TV, og sikkert ikke er særlig oppdatert her. Men desto morsommere å se hvilke serier andre velger. Jeg har falt på Big Bang Theory. Fordi jeg tror jeg ville kommet godt overens med Penny, og hun trenger en på sin side :fnise:  digger ironien hennes hardt. Tror også jeg ville ha kommet overens Leonard. Sheldon ville nok irritert meg irl, han er mest morsom på avstand. Men han ville vært bra for å lære meg det ytterste av toleranse. Amy ville jeg ikke likt. Jeg skjønner ingenting av henne.

Så ja, dette var kanskje litt kjedelig. Jeg er mest nysgjerrig på hva andre her ville levd i. Og forklar litt hvorfor da! Og ikke kom med sånt "ville levd som jeg gjør" 😄 det er liksom ikke det det er snakk om. 

Det er søndag. Dere kan kjede dere så mye at dere kan svare på dette 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Krampus skrev:

Sabrina the teenage witch. Artig med litt magi og en snakkende katt.

Noe senter. Men en snakkende katt? Hm Har en følelse av at de til enhver tid vil fortelle deg sannheten, og jeg trenger en illusjon eller to 😄 ihvertfall en stund. Takk for bidrag! 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

                                                  Jeg flytter til Hobbittun når som helst. :nigo:15189132237_1329230396_z.jpg 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Har jo min egen TV serie. the-walking-dead-daryl-needs-you-i28194.jpg.82ec326b46e7ace734954b1a8640ca9a.jpg

Men alikevel nei, den serien er ikke aktuell. 

Hadde jeg fullført studier hadde jeg kunne vært med i Grays Anatomy muligens. Men pr. dags dato mer en kjedelig serie om hverdag, kanskje How I met your mother eller Friends, helst førstnevnte. Tror jeg hadde kommet greit overens med alle de, kunne vært Barney sin gay wingman og vi kunne begge gått rundt i dress og spilt lazer tag. Hadde og hatt god tone med Marshall tror jeg. 

Kunne og vært Dean Winchester sin tvillingbror, men hadde ikke orket den overnaturlige bullshitten, og dødd i første episode. 

Så holder meg til How I met your mother. Og fornøyd med det. 

18075895.gif.8ff9d58384bad861b9c41d140a24e972.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som barn fantaserte jeg om å være en av vennene til Majka (Hun i serien Majka, jenta fra verdensrommet) Tenk å ha ei venninne som kunne fly! Jeg tror likevel ikke jeg ville trivdes så godt i den verdenen som serien foregikk i. Serien foregikk i  det kommunistiske Tsjekkoslovakia på 1970-tallet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Kniv & gaffel skrev:

Som barn fantaserte jeg om å være en av vennene til Majka (Hun i serien Majka, jenta fra verdensrommet) Tenk å ha ei venninne som kunne fly! Jeg tror likevel ikke jeg ville trivdes så godt i den verdenen som serien foregikk i. Serien foregikk i  det kommunistiske Tsjekkoslovakia på 1970-tallet. 

Den serien husker jeg veldig godt! Så så artig ut på tivoliet synes jeg :jepp:

Jeg kunne godt vært overklassefrue i Downton Abbey med min bleke hud :ler:

Er jo så mange fine serier. Black Beauty eller Road to Avonlea også kanskje :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...