AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #1 Skrevet 10. november 2019 Ok, jeg traff noen på Tinder og la til personen på Snapchat. Personen sender 5-10 snapper til meg hver dag - og jeg svarer på disse. Men personen svarer ikke meg direkte og sender bare nye urelevante snapper. For meg virker det nesten som personen sender samme snap til hundre andre. Da kunne h*n like godt ha lagt det i Storyen sin..? Jeg er egentlig interessert i å bli mer kjent med personen, men det virker som personen er mer opptatt av å vise hva h*n gjør her og der. Bør jeg si ifra til personen slik at h*n vet hvordan h*n fremstår eller rett og slett bare slette h*n? Jeg ser ikke poenget med å snappe til meg hvis h*n ikke er interessert i å svare meg. Er det forøvrig normal atferd blant snappere? (Er ikke mye på snap) Anonymkode: 559db...655
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #2 Skrevet 10. november 2019 Er ikke de fleste sånn? Er derfor jeg bare bruker Snapchat passivt, gidder aldri å svare på noe. Ring, send SMS eller bruk Facebook om du vil snakke direkte, snap er bare for posering. Anonymkode: a0afd...6fd
Sirah Skrevet 10. november 2019 #3 Skrevet 10. november 2019 Det er slik de fleste jeg kjenner bruker snap. Sender mer eller mindre uinteressante meldinger, men forventer ikke å få svar. Jeg svarer utrolig sjeldent på snap, da skal snapen være veldig bra. Til chatting/bli kjent er det andre arenaer som egner seg bedre. Nei, jeg liker ikke snap 🤣 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #4 Skrevet 10. november 2019 Snap er først og fremst brukbart for å sende bilder i farta i hverdagen og fra fest. Det er ikke en god kanal for kommunikasjon. Jeg regner med at du vet hva han heter? Legg han til på Messenger da vel. Anonymkode: db7ce...c0c 1
Jr.Garcon Skrevet 11. november 2019 #5 Skrevet 11. november 2019 (endret) 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok, jeg traff noen på Tinder og la til personen på Snapchat. Personen sender 5-10 snapper til meg hver dag - og jeg svarer på disse. Men personen svarer ikke meg direkte og sender bare nye urelevante snapper. For meg virker det nesten som personen sender samme snap til hundre andre. Da kunne h*n like godt ha lagt det i Storyen sin..? Jeg er egentlig interessert i å bli mer kjent med personen, men det virker som personen er mer opptatt av å vise hva h*n gjør her og der. Bør jeg si ifra til personen slik at h*n vet hvordan h*n fremstår eller rett og slett bare slette h*n? Jeg ser ikke poenget med å snappe til meg hvis h*n ikke er interessert i å svare meg. Er det forøvrig normal atferd blant snappere? (Er ikke mye på snap) Anonymkode: 559db...655 Jeg sletter venner, bekjente osv. på snap hvis de er sånn at de aldri svarer/spør. For eksempel: De sender bilde av en bil i en bilbutikk. De leser mitt spørsmål "Fin bil, skal dere kjøpe ny?" De svarer ikke på 3 timer før jeg da mottar en snap av typen " Bilde av Frodo med teksten: Ringenes herre er en klassiker". 🤣 Fuck off og fjern+blokker - det finnes en del av de folka. Endret 11. november 2019 av Jr.Garcon 4
solmåneogstjerner Skrevet 11. november 2019 #6 Skrevet 11. november 2019 Jeg hadde snap i omtrent ett døgn. Så gadd jeg ikke mer. Hundre og ørten varsler, men ingen ordentlig kommunikasjon. Hvis noen vil snakke med meg kan de ta kontakt på messenger, melding eller ringe meg. Følte det var veldig useriøst og merkelig med snap, og da snakker jeg om alle som brukte det, til og med mamma 😫😉😂
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #7 Skrevet 11. november 2019 Snapchat er så kjedelig! Er så lei av å få uinteressante snapper avsender sender til mange. Legg sånt drit på storyen, så kan man selv velge å bruke tid på det! Jeg hadde slettet Snapchat for lenge siden om det ikke hadde vært for at ungene bruker det aktivt, også til meg. Det er forresten voksne som mangler sosial intelligens og sender samme, kjipe Snap til mange, ungdommene gjør ikke det. Anonymkode: 26b7f...c75
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #8 Skrevet 11. november 2019 TS her: Jøss, akkurat, ja. Da har jeg fornuftigere venner enn jeg trodde. Alle mine venner sender Snap til meg kun hvis det er relevant for meg eller svarer meg i det minste. Om det er bare noe de vil vise / skryte, legger de det ut på Story. Jeg har alltid trodd at det var normalt. Det er bare h*n ene som stadig snapper uten å være interessert i en dialog. Liksom, se på meg, meg og bare meg. Jeg lurer fortsatt på om jeg bør si ifra hvordan h*n fremstår eller bare drite i det og blokkere personen? Regner med at det er en av grunnene til personen er singel... Anonymkode: 559db...655 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå