Gjest #Rasshøl Skrevet 10. november 2019 #1 Del Skrevet 10. november 2019 Jeg veit man kan søke om å ta teoritentamen muntlig. Hvordan går man frem? Og må man ha noen diagnose, for å få det innvilget? Til dere som har tatt den muntlig, bestod dere første gang da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kråkebolla Skrevet 10. november 2019 #2 Del Skrevet 10. november 2019 Det heter teoriprøven. Du må ha noe på papiret som kan gi deg rett til å ta den muntlig, eller så må du stryke mange ganger og suge i teori. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #3 Del Skrevet 10. november 2019 Ser ut som det kun er lese- og skrivevansker eller annet morsmål som kvalifiserer til muntlig prøve. Her står det at: Sitat Dersom du har lese- og/eller skrivevansker, eller på annen måte har problemer med å besvare skriftlige spørsmål, kan du søke om en tilrettelagt teoriprøve. Du kan også søke om en slik prøve hvis du har fremmedspråklig bakgrunn og ikke behersker norsk på en god må Det står også at du må vedlegge dokumentasjon. Anonymkode: ca22c...24b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Rasshøl Skrevet 20. november 2019 #4 Del Skrevet 20. november 2019 (endret) På 10.11.2019 den 19.57, Gjest Kråkebolla skrev: Det heter teoriprøven. Du må ha noe på papiret som kan gi deg rett til å ta den muntlig, eller så må du stryke mange ganger og suge i teori. Det heter det. Jeg kom ikke på ordet, da jeg skrev dette innlegget. Endret 20. november 2019 av #Rasshøl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Rasshøl Skrevet 20. november 2019 #5 Del Skrevet 20. november 2019 På 10.11.2019 den 20.02, AnonymBruker skrev: Ser ut som det kun er lese- og skrivevansker eller annet morsmål som kvalifiserer til muntlig prøve. Her står det at: Det står også at du må vedlegge dokumentasjon. Anonymkode: ca22c...24b Ok. Da får jeg bare ta teoriprøven på vanlig måte. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 27. november 2019 #6 Del Skrevet 27. november 2019 På 10.11.2019 den 8.42, #Rasshøl skrev: Jeg veit man kan søke om å ta teoritentamen muntlig. Hvordan går man frem? Og må man ha noen diagnose, for å få det innvilget? Til dere som har tatt den muntlig, bestod dere første gang da? Spør trafikklæreren om dokumentasjon. Stort sett holder det med en uttalelse fra dem uten noen diagnose. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå