Gå til innhold

Utnytte menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke skjønne hvordan noen damer kan gå rak rygget når de tar i mot en øl/drink fra en mann. Hun vet han ikke er interessant for henne men tar gladelig i mot. 

Da tenker jeg han burde i det minste få noe igjen. Som f.eks en BJ

Rett skal være rett

Anonymkode: 54dbc...d4b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da den som kjøper som er dum da. Er jo ikke slik at en kjøpe en drink for å bli kjent med noen. Hvis det er kvinner som forventer dette blir de iallefall uinteressante for min del.

Anonymkode: d83a9...8be

• Liker 4
Skrevet

Har aldri spandert drikke på en dame på den måten før. Aner ikke hvorfor enkelte driver med det. 

Var ute på byen med en kompis i Riga. Møtte på to damer og satt sammen med dem. Alle fire bestilte drikke, og kompisen min endte opp med å betale for alle fire (sikkert vanlig i Riga). Det skjønte han ikke med en gang, men da det omsider gikk opp for ham mente han at jeg skulle betale ham pengene som cognac'en til hun jeg snakket med kostet.

Men jeg betaler da ikke for hans tabbe, og spanderer som sagt ikke drikke på damer jeg møter ute på byen. Så han endte opp med å betale for begge damenes cognac og en øl som han skyldte meg. 

• Liker 4
Skrevet

Ikke bruk penger du ikke har råd til å tape.

Er bare gammeldags og kleint å spandere på vilt fremmede uansett. 

Anonymkode: 63000...971

• Liker 2
Skrevet

Den som spanderer på fremmede eller folk de er interesserte i i håp om å få seg noe er jo passe dumme da. Det blir jo litt som å betale for sex. Sykt harry.

Anonymkode: 19dab...7bb

• Liker 3
Skrevet

Jeg føler meg da aldri forpliktet til å yte gjentjenester dersom noen spanderer noe uoppfordret på meg, kanskje med unntak av at dersom det bestilles mer, betaler jeg gjerne for neste runde. Om jeg bestemmer meg for å spandere noe på en mann, tar jeg det ikke som en selvfølge at han skal skifte dekk til meg etterpå heller. 

Jeg vet ikke hvor du har kjøpt dine prostituerte tidligere, men jeg tror du skal slite med å få noen til å suge deg til prisen av en drink, selv i de mest desperate miljøer.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Deg om det... Hvis en mann spanderer på meg så regner jeg med det er fordi han ønsker å spandere. Jeg hopper ikke til sengs med noen som betaler for sex og hvis hans oppfatning er at  han skal kjøpe sex med en drink eller en øl så er det feil adresse. 

Pleier for øvrig takke nei og forklare at jeg helst kjøper drikken min selv. 

Anonymkode: 1bc82...166

Skrevet

På date må du visst spandere visstnok. Vet ikke helt hva reglene er på byen, lenge siden jeg har vært ute

Anonymkode: 5cccf...0ca

Skrevet

Det funker aldri å spandere drinker for å imponere. Slutt med det!

Anonymkode: 4ed69...39d

• Liker 1
Skrevet

De som prøver å kjøpe kjærlighet/sex fortjener å bli snytt.

• Liker 1
Skrevet

Dårlig folkeskikk å takke ja når man ikke er interessert. Har forøvrig aldri sett noen bare ta en drink for så å stikke etter 10-15 min, normale oppegående kvinner som ikke er interessert takker nei når han spør. Heldigvis.

Anonymkode: 15075...b8a

• Liker 1
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg kan ikke skjønne hvordan noen damer kan gå rak rygget når de tar i mot en øl/drink fra en mann. Hun vet han ikke er interessant for henne men tar gladelig i mot. 

Rett skal være rett

Anonymkode: 54dbc...d4b

Jeg skjønner ikke hvordan noen kan gå rakrygget å forvente en BJ for en drink de spanderer. Spanderer man ikke en drink for å være hyggelig?

Anonymkode: 460d2...b09

• Liker 2
Skrevet (endret)

Rett skal være rett? Prostituerte tar ikke imot drinker som betaling for BJ, - ingen gjør det. Det er da heller menneskene som spanderer drinker, med intensjoner om sex, som driver med utnytting. Folk ligger med hverandre for mange grunner, - men som regel ikke på grunn av en øl som ble spandert på dem.

Endret av Krølle-frøkna
Glemte å få med noe.
  • Liker 2
Skrevet

Skjønner at jeg aldri skal takke ja til en drink fra en fremmed mann etter å lest det innlegget😂

Anonymkode: 90b4e...781

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...