Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Vet ikke hvor upopulært det er å mene dette, men jeg syns ikke Eirik Jensen har gjort noe særlig galt.

Anonymkode: d41d2...851

Jeg er ikke særlig i mot narkotika og dop, men korrupsjon synes jeg er grovt. Har ikke mye sympati for misbruk av stilling på denne måten.

Anonymkode: 270a8...946

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At jeg synes de fleste menn er idioter, spesielt de som sier rasjonell og logisk ti ganger etter hverandre for krampaktig å bevise at de har en bra hjerne, når sannheten er at den såvidt funker.

Anonymkode: 80ecf...2fa

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg er ikke særlig i mot narkotika og dop, men korrupsjon synes jeg er grovt. Har ikke mye sympati for misbruk av stilling på denne måten.

Ok, jeg presiserer: Jeg syns ikke han har vært korrupt. Han har bøyd reglene for ‘the greater good’ og det syns jeg er helt ok. Han har gjort veldig mye bra, spesielt for Oslo.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sport er både ulidelig kjedelig, og direkte plagsomt med den slitsomme lyden. Særlig erkenorsk tv-sport. Folk som setter på sport i fellesarealer på jobb er irriterende egoister. 

Anonymkode: 7d5eb...82f

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

At jeg synes de fleste menn er idioter, spesielt de som sier rasjonell og logisk ti ganger etter hverandre for krampaktig å bevise at de har en bra hjerne, når sannheten er at den såvidt funker.

De fleste menn er statistisk smartere enn de fleste kvinner. Deal with it.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Drizzt skrev:

😂 Dette hørtes ganske rasistisk ut. Flaks for deg at du husket å skrive med AB. Men nei, tror ikke sjefen min er rasist som vil sparke noen fordi de er utenlandske for å erstatte dem med norske. 

Det er vel ikke rasistisk å tenke på nordmenn først?🤔 Jeg vil heller at jobbene våre skal gå til nordmenn.

Anonymkode: 611b0...73e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Nightcrawler skrev:

Altså, "Mannen er sjefen og overhodet for hele familie klanen" - det samme finner man i mange kristne sekter. Bare se på hvordan mormonerne holder på. De er det få fordommer rundt da, merkelig nok.

Ja, det er heller ikke bra. Men - nå er det vel adskillig flere muslimer i dette landet enn det er kristenfundamentalister og mormonere

Anonymkode: 08db3...357

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ikke rasistisk å tenke på nordmenn først?🤔 Jeg vil heller at jobbene våre skal gå til nordmenn.

Det er rasistisk å sparke en ikke-norsk arbeidstaker bare fordi han eller hun ikke er norsk :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste menn er statistisk smartere enn de fleste kvinner. Deal with it.

Nei, det er de statistisk sett ikke. Kan jo legge til at jeg synes det er morsomt folk ikke klarer å la være å kommentere andres innlegg i denne tråden. Du kan jo heller skrive en mening om hvor dumme kvinner er. Jeg klarer fint å la en sånn kommentar være i fred.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Mange jenter/kvinner på insta er faktisk så pene som de er på bildene. Det er bare de middelmådige kjerringene som sitter og sier at disse redigerer bildene sine. Det er bare å se her inne.. Selvfølgelig blir det mest av slike kommentarer da de fleste er middelmådige.

- Jeg synes fint utseende og kropp er viktig. De trenger ikke jobbe like hardt for ting. De trenger ikke å finne opp noe, klare noe spesielt for å få interesse fra andre.

- Jeg synes self- tan er en fantastisk oppfinnelse. Da slipper vi å brenne oss i sola. Få en nydelig farge av bruning :) 

- Folk som foreslår «gå en tur i fjellet» må være noe av det kjedeligste.

Anonymkode: 6d31a...31b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hvor upopulært det er å mene dette, men jeg syns ikke Eirik Jensen har gjort noe særlig galt.

Eirik Jensen er en korrupt tidligere polititjenestemann. Vi er avhengig av å ha tillit til politiet. Da passer det seg ikke at folk som jobber der er skurker i tillegg til å være satt til å passe på at vi andre ikke gjør noe galt. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

- Mange jenter/kvinner på insta er faktisk så pene som de er på bildene. Det er bare de middelmådige kjerringene som sitter og sier at disse redigerer bildene sine. Det er bare å se her inne.. Selvfølgelig blir det mest av slike kommentarer da de fleste er middelmådige.

- Jeg synes fint utseende og kropp er viktig. De trenger ikke jobbe like hardt for ting. De trenger ikke å finne opp noe, klare noe spesielt for å få interesse fra andre.

Absolutt ikke. Alle venninnene mine har redigert bildene sine på sosiale medier, og joda, de er pene, men de ser ikke ut som på bildene på insta, og det er sikkert kleint for mennene de blir kjent med på sosiale medier. Syns alltid venner, kolleger, osv. ser veldig annerledes ut på insta-bildene. Har selv sluttet å redigere og legge ut bilder ettersom det er kleint og litt harry faktisk. 

Og joda, fint med en fin kropp og vakkert utseende, men hvis det er det eneste du kan tilby er du automatisk uinteressant.  

Anonymkode: c4f63...e21

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er i mange tilfeller en bedre omsorgsperson enn far

Mannforum på facebook er for mindre smarte mennesker som ikke har evner til å se saken fra to sider. 

Jeg er for gjenåpning av Baneheia-saken

Anonymkode: 3d689...b45

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Absolutt ikke. Alle venninnene mine har redigert bildene sine på sosiale medier, og joda, de er pene, men de ser ikke ut som på bildene på insta, og det er sikkert kleint for mennene de blir kjent med på sosiale medier. Syns alltid venner, kolleger, osv. ser veldig annerledes ut på insta-bildene. Har selv sluttet å redigere og legge ut bilder ettersom det er kleint og litt harry faktisk. 

Og joda, fint med en fin kropp og vakkert utseende, men hvis det er det eneste du kan tilby er du automatisk uinteressant.  

Anonymkode: c4f63...e21

Men slik er det ikke i min gjeng. Ingen som redigerer annet enn lyset. 

Men er du pen så er det jo det eneste du kan tilby i følge de fleste..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eirik Jensen er en korrupt tidligere polititjenestemann. Vi er avhengig av å ha tillit til politiet. Da passer det seg ikke at folk som jobber der er skurker i tillegg til å være satt til å passe på at vi andre ikke gjør noe galt. 

Han var jo ikke en vanlig politimann. Og når han først hadde den jobben, så er det vel vanskelig, nær sagt umulig å ikke trå over noen grenser.  

Og hvis han var så korrupt, så fikk han særdeles lite ut av det syns jeg. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Hannah80 skrev:

Han var jo ikke en vanlig politimann. Og når han først hadde den jobben, så er det vel vanskelig, nær sagt umulig å ikke trå over noen grenser.  

Og hvis han var så korrupt, så fikk han særdeles lite ut av det syns jeg. 

Dette var naivt skrevet. Jensen var ansatt som politimann ved Oslo politidistrikt. Instruksen for tjenestemenn gjelder også for ham. En ting er å trå over en grense eller to, noe annet er det å systematisk ta i mot penger fra en kriminell gjennom flere tiår. 
Jensen har tjent store penger gjennom mange år ved å samarbeide med Cappelen. 
Jeg forstår at du ikke har lest dommen

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
41 minutter siden, Drizzt skrev:

Det er rasistisk å sparke en ikke-norsk arbeidstaker bare fordi han eller hun ikke er norsk :)  

Synes utlendinger skriker om rasisme hele tiden...

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes folk som bruker disse uttrykkene er harry og dumme:

- ta deg en bolle

- woop woop

- episk

Også meget lei av mannssjåvinister og Frp folk som bruker disse ordene:

- hysteriske (kvinner)

- hylekoret

- overføleri

Synes også at religiøse folk er dumme.

Folk som sliter med angst kan skylde seg selv.

Kvinner med barn mister gnisten.

Anonymkode: 4b998...034

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som er upopulære pga de sier hva de mener og er ærlige er de sterkeste. Det er så mange som later som de hater dem og gir dem aldri noen positiv oppmerksomhet. Men plutselig begynner andre å henge seg på dem, og de blir mer og mer populære fordi flokken ser at denne kan bli sterkeste til slutt, Da har flokken hengt seg på der også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk som sliter med angst kan skylde seg selv.

Anonymkode: 4b998...034

Sier du det til en med en fysisk sykdom også? Du er vel klar over at en angstlidelse er en sykdom på lik linje som en fysisk sykdom?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...