AnonymBruker Skrevet 27. januar #6541 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er over halvveis i livet og det har stemt så langt. Anonymkode: 1418a...e1b Da har du ikke fått med deg mye. Anonymkode: f48eb...525 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #6542 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (På 21.1.2025 den 12.39): Enig med denne. Anonymkode: 5488e...93d Skrevet av en som ikke har peiling. Tror du arbeidslivet etterspør late og umotiverte ungdommer? De blir syke ettert ei uke i jobb. Anonymkode: f48eb...525 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #6543 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Da har du ikke fått med deg mye. Anonymkode: f48eb...525 Kan du komme med et eksempel fra ditt eget liv? Kanskje jeg er enig. Anonymkode: 1418a...e1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #6544 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kan du komme med et eksempel fra ditt eget liv? Kanskje jeg er enig. Anonymkode: 1418a...e1b Det har vel du ikke noe med. Anonymkode: f48eb...525 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #6545 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det har vel du ikke noe med. Anonymkode: f48eb...525 Det styrker mitt standpunkt. Anonymkode: 1418a...e1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 28. januar #6546 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det styrker mitt standpunkt. Anonymkode: 1418a...e1b Du er langt ute på viddene nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #6547 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det styrker mitt standpunkt. Anonymkode: 1418a...e1b Hvis du ikke merker forskjell, betyr det nok at du har det rimelig greit ifht jobb, inntekt og helse. For de som sliter på et eller flere av disse punktene, kan forskjellene være ganske store. At noen her ikke er interessert i å dele sine personlige erfaringer med deg her, sier ingenting om at ditt standpunkt stemmer eller er styrket på noen måte. Det er hundre tusenvis av mennesker som har levde erfaringer om at hvem som styrer, påvirker deres liv. Anonymkode: 9722a...fba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #6548 Del Skrevet 28. januar jaeols skrev (46 minutter siden): Du er langt ute på viddene nå! Nope. Jeg har rett. Inget valgresultat har gått nevneverdig ut over mitt liv. Anonymkode: 1418a...e1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #6549 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nope. Jeg har rett. Inget valgresultat har gått nevneverdig ut over mitt liv. Anonymkode: 1418a...e1b Og der sa du det. DITT liv. Det er ikke nødvendigvis slikt for andre. Anonymkode: 9722a...fba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #6550 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Og der sa du det. DITT liv. Det er ikke nødvendigvis slikt for andre. Anonymkode: 9722a...fba Der sa jeg det? Jeg har jo sagt det hele tiden! Anonymkode: 1418a...e1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #6551 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Der sa jeg det? Jeg har jo sagt det hele tiden! Anonymkode: 1418a...e1b Du snakket også på andres vegne da noen ikke hadde lyst å dele sin erfaring om sitt liv med deg. "Det styrker mitt standpunkt" sa du. Du uttaler deg altså om noe du tydeligvis ikke vet noe om. Anonymkode: 9722a...fba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #6552 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du snakket også på andres vegne da noen ikke hadde lyst å dele sin erfaring om sitt liv med deg. "Det styrker mitt standpunkt" sa du. Du uttaler deg altså om noe du tydeligvis ikke vet noe om. Anonymkode: 9722a...fba Feil. Gå tilbake og les hva jeg har skrevet. Jeg skrev i aller første setning at "(...) ingen valg vil noensinne gå ut over mitt liv på en nevneverdig måte." Jeg uttaler meg selvsagt om noe jeg vet veldig mye om, nemlig mitt liv. At andre påstår de kan det temaet bedre enn meg er litt merkelig, så jeg spurte om de hadde eksempler, noe de ikke hadde. Jeg er fremdeles åpen for å endre mening om noen er interessert i komme med noen gode argumenter, i steden for å krangle med meg om hva jeg mener. Det er ikke akuratt en fruktbar samtale. 😄 Anonymkode: 1418a...e1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #6553 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Feil. Gå tilbake og les hva jeg har skrevet. Jeg skrev i aller første setning at "(...) ingen valg vil noensinne gå ut over mitt liv på en nevneverdig måte." Jeg uttaler meg selvsagt om noe jeg vet veldig mye om, nemlig mitt liv. At andre påstår de kan det temaet bedre enn meg er litt merkelig, så jeg spurte om de hadde eksempler, noe de ikke hadde. Jeg er fremdeles åpen for å endre mening om noen er interessert i komme med noen gode argumenter, i steden for å krangle med meg om hva jeg mener. Det er ikke akuratt en fruktbar samtale. 😄 Anonymkode: 1418a...e1b Men hvordan kan det styrke ditt standpunkt over DITT liv, at andre sier at det påvirker deres liv? Det er helt ok at du snakker om ditt eget liv, men når andre sier at det ikke er sånn for DEM, så er det så rart at ditt standpunkt styrkes. Anonymkode: 9722a...fba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #6554 Del Skrevet 28. januar Har fordommer mot halalmat. Hvis jeg ser en pakke kjøtt som er halalslaktet i butikken så kjøper jeg den ikke. På en eller annen måte virker den uren og på en eller annen måte besudlet. Jeg vet det bare er tull, men det er en fordom jeg må jobbe med. Anonymkode: 3fabc...afe 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 28. januar #6555 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nope. Jeg har rett. Inget valgresultat har gått nevneverdig ut over mitt liv. Anonymkode: 1418a...e1b Det sier alt om en som deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #6556 Del Skrevet 28. januar De som enda støtter den oransje dritten i USA er de samme som hadde støttet en viss mislykka maler fra Østerrike. Anonymkode: 2cd9d...b24 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #6557 Del Skrevet 28. januar At sex er sex og ikke nødvendigvis eksklusivt for et forhold. Anonymkode: ade3a...2d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #6558 Del Skrevet 28. januar jaeols skrev (5 timer siden): Det sier alt om en som deg!! Hva sier det om meg? Anonymkode: 1418a...e1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 29. januar #6559 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 16.32): At sex er sex og ikke nødvendigvis eksklusivt for et forhold. Anonymkode: ade3a...2d0 For mange forhold er det ikke viktig i det hele tatt, mange lever uten å ha sex. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 29. januar #6560 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hva sier det om meg? Anonymkode: 1418a...e1b At du er en pussig skrue 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå