AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #6541 Del Skrevet 17 timer siden Rovdyr som ulv og bjørn har ingen verdi i norsk natur og det burde vært skuddpremie på dem. Anonymkode: 60024...7b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6542 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Rovdyr som ulv og bjørn har ingen verdi i norsk natur og det burde vært skuddpremie på dem. Anonymkode: 60024...7b9 Rovdyrene har vært der før menneskene kom. Anonymkode: 4f900...209 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6543 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Sminke er ofte ikke pent. Greit å fylle på med litt farge hvis en er bleik, eller har lite vipper og bryn, men det er mange som ser ut som en klovn. Det er ikke innafor å fortelle dem det heller. K48 helt usminket Anonymkode: 86b56...3b9 Jeg synes sminke er pent og jeg føler meg vel og stelt når jeg er sminket. Uten sminke ser jeg sliten og ustelt ut. K33 Anonymkode: 5488e...93d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå