Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

Er enig i at Oslo sliter. Jeg bor i Groruddalen, og har gjort det i mange år, og til de siste par årene har jeg stortrivdes. Men nå ser jeg nesten ikke flere etnisk norske. Hverken på banen, på tur eller i butikken. Det florerer med aggressive ungdomsgjenger, det ligger søppel alle steder, og i mitt normalt sett rolige nabolag tennes det på søppelkasser flere ganger i måneden.

De fleste jeg snakker med er ålreite folk, for all del, men det føles unektelig litt rart å føle seg som en etnisk minoritet i sitt eget land.

Anonymkode: 181a5...7a9

• Liker 15
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er enig i at Oslo sliter. Jeg bor i Groruddalen, og har gjort det i mange år, og til de siste par årene har jeg stortrivdes. Men nå ser jeg nesten ikke flere etnisk norske. Hverken på banen, på tur eller i butikken. Det florerer med aggressive ungdomsgjenger, det ligger søppel alle steder, og i mitt normalt sett rolige nabolag tennes det på søppelkasser flere ganger i måneden.

De fleste jeg snakker med er ålreite folk, for all del, men det føles unektelig litt rart å føle seg som en etnisk minoritet i sitt eget land.

Anonymkode: 181a5...7a9

Vi andre visste dette kom til å skje... Men de som er så positiv til unaturlig mye innvandring bare lever i en boble. Ofte er det disse priviligerte universitetsutdannende som gjerne lever i fine strøk også, de samme som sier at folk er priviligerte pga hudfarge, og tar studier i hvitetsstudier.

Nei, det er ikke noe galt med folk flest eller hvor dem kommmer fra, men problemer er at når dem blir flere, så vil dem heller omgås med ''sine egne'' og de som har lignende verdier og da får vi denne segregeringa og det ser vi jo resultatet av.

Men jeg tenker at de som har stemt for dette ,får bare bo der de er en minoritet. You wanted this

Anonymkode: 81bde...2bb

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus Notarius
19 timer siden, AndreasBR skrev:

Jordkloden kommer utleve menneskeheten med mange milliarder år. Ta det  med ro, kloden har mer enn nok til å rydde opp etter oss.

Det er ikke vårt problem her i vesten at et enkelt land i østen er overpopulert. Jeg synes det er helt jævlig å insinuere at flere europeiske folkegrupper skal utslette seg selv fordi kineserne er for mange. Det er direkte egoistisk å mene. det går ikke utover jordkloden at nordmenn og andre europeere sikrer sin egen overlevelse. 

Hvert etnisk tilhørige par bør få minst 3 barn her i vesten. Innvandrere kan begrenses til 1 eller 2 barn, helst 0. Kan få barn i eget land.
Faktisk så må det 2.11 barn per par til å for å opprettholde en sivilisasjon. Dette tar ikke høyde for barn som dør eller homofile/lesbiske eller folk som av andre grunner ikke får barn. Må også¨ta høyde for at det fødes flere gutter enn jenter. 

Det er vel ingen som har insinuert det, og kineserne tok jo grep for over 50 år siden og innførte ettbarnspolitikk, så de kan du i alle fall ikke skylde på.

Du kan sjekke statistikken over hvor man får flest barn her: https://www.fn.no/Statistikk/Fruktbarhet

Det er stort sett i Afrika man får flest barn, ikke i Asia. Det asiatiske landet med høyest fruktbarhet er Afghanistan med 3,9. I Norge får kvinner med innvandrerbakgrunn litt flere barn enn norske, men det er ikke engang snakk om en hel unge mer, det er noen få prosentpoeng. En del innvandrergrupper får også færre barn enn norskfødte, det er kvinner med afrikansk bakgrunn som drar opp snittet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonymus Notarius skrev:

Det er vel ingen som har insinuert det, og kineserne tok jo grep for over 50 år siden og innførte ettbarnspolitikk, så de kan du i alle fall ikke skylde på.

Du kan sjekke statistikken over hvor man får flest barn her: https://www.fn.no/Statistikk/Fruktbarhet

Det er stort sett i Afrika man får flest barn, ikke i Asia. Det asiatiske landet med høyest fruktbarhet er Afghanistan med 3,9. I Norge får kvinner med innvandrerbakgrunn litt flere barn enn norske, men det er ikke engang snakk om en hel unge mer, det er noen få prosentpoeng. En del innvandrergrupper får også færre barn enn norskfødte, det er kvinner med afrikansk bakgrunn som drar opp snittet.

Barn av foreldre med "afrikansk bakgrunn" har også afrikansk bakgrunn... Norskfødt eller ei er irrelevant, innført av venstresiden. 
Norsk er man som følge av to norske foreldre (Ikke statsborgere, men faktisk norske)

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting jeg har blitt upopulær for her inne:

Sex og kjønn. Mener at det er for få ekte menn igjen, at metoo var mest sutring, at mannen i et ekte forhold skal kunne ta damen når han føler for det, og så videre. Mener at mannen lever et fritt liv mens kvinnens oppgave til dels er å tjene mannen.

Dyrehold. Mener at folk som lar hunden være alene hjemme i mer enn 2-3 timer hver dag ikke bør ha hund. Hadde reddet egen hund foran andres barn, selv nevøer og nieser. 

Korona. ...nei, jeg orker ikke begynne engang. Har holdt meg unna det forumet stort sett.

Kunne fortsatt lenge.

Anonymkode: e7a82...f3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Tension said:

Grensene må stenges hvis vi får kontroll på nåværende smitteutbrudd.

I hvor lang tid?

Anonymkode: 64be5...9e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

I hvor lang tid?

Anonymkode: 64be5...9e3

Til vi har vaksinert befolkningen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Tension skrev:

Grensene må stenges hvis vi får kontroll på nåværende smitteutbrudd.

Greit å holde seg til lovlige ting vel? Stenge for hvem mener du? 
Norske statsborgere har rett til å både forlate og ankomme som vi vil. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AndreasBR said:

Greit å holde seg til lovlige ting vel? Stenge for hvem mener du? 
Norske statsborgere har rett til å både forlate og ankomme som vi vil. 

Stenges for turister og migranter (arbeidsinnvandrere, "flyktninger", osv).

Norske borgere kan vente på Gardermoen i noen uker, får ta i bruk flyplasshotellene eller noe.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tension skrev:

Stenges for turister og migranter (arbeidsinnvandrere, "flyktninger", osv).

Norske borgere kan vente på Gardermoen i noen uker, får ta i bruk flyplasshotellene eller noe.

Norske borgere behøver ikke vente noe sted, vi har rett til å bevege oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AndreasBR said:

Norske borgere behøver ikke vente noe sted, vi har rett til å bevege oss :)

Handler om hva som er best for nasjonen Norge, ikke de håpløse som valgte å dra til Spania når det er en pandemi løs i verden.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Tension skrev:

Handler om hva som er best for nasjonen Norge, ikke de håpløse som valgte å dra til Spania når det er en pandemi løs i verden.

Må uansett følge norsk grunnlov. Og hadde lett reist tilbake til Spania. 
At noen reiser betyr ikke automatisk at de er smittebomber. Bra at noen ikke blir smittet av hysteri-viruset. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AndreasBR said:

hysteri-viruset. 

Nå tror jeg du bare troller, ha en fin dag videre 😆

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tension skrev:

Nå tror jeg du bare troller, ha en fin dag videre 😆

Troller ikke nei. Og det er ikke corona jeg mener er hysteri-viruset. 

Hysteri-viruset er noe som smitter digitalt ved skremselspropaganda osv. 
Her har du representasjon i bildeform av hva jeg mener, som jeg stjal av en annen her på forumet.. 
e2679a3eaae3573c0e6ba38240087530.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ting jeg har blitt upopulær for her inne:

Sex og kjønn. Mener at det er for få ekte menn igjen, at metoo var mest sutring, at mannen i et ekte forhold skal kunne ta damen når han føler for det, og så videre. Mener at mannen lever et fritt liv mens kvinnens oppgave til dels er å tjene mannen.

Dyrehold. Mener at folk som lar hunden være alene hjemme i mer enn 2-3 timer hver dag ikke bør ha hund. Hadde reddet egen hund foran andres barn, selv nevøer og nieser. 

Korona. ...nei, jeg orker ikke begynne engang. Har holdt meg unna det forumet stort sett.

Kunne fortsatt lenge.

Anonymkode: e7a82...f3f

Det er ikke bare her inne du blir upopulær for meninger om at «mannen i ekte forhold skal kunne ta damen når han føler for det», og at «mannen lever et fritt liv mens kvinnens oppgave til dels er å tjene mannen til dels er å tjene mannen». Vet ikke hvor jeg skal begynne... du har ikke døtre regner jeg med?

Anonymkode: 3cef1...0ed

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

- Abort er mord
- Homofile bør ikke adoptere
- Enslige bør ikke adoptere
- Eggdonasjon burde være forbudt 
- Skolesystemet i Norge bør fokusere mer på kunnskap man faktisk har bruk for (hvordan få jobb, hvordan håndtere personlig økonomi etc, ikke hvordan man analyserer dikt for eksempel) 
- Barnevernet gjør en bra jobb 
- I Norge er det for enkelt å bli uføretrygdet 
- Noen jobber er bedre egnet for menn og andre jobber for kvinner
- Feminister i Norge klager for mye når vi som kvinner faktisk ikke har noe å klage på sammenlignet med andre land 
- Aldersgrense for kjøp av alkohol bør heves til 21 år 
- Samme for hvor gammel man må være for å stemme 

Anonymkode: f8ac3...b0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alkohol burde klassifiseres som narkotika og bli forbudt.

Anonymkode: 521d7...fb5

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus Notarius
1 time siden, AndreasBR skrev:

Barn av foreldre med "afrikansk bakgrunn" har også afrikansk bakgrunn... Norskfødt eller ei er irrelevant, innført av venstresiden. 
Norsk er man som følge av to norske foreldre (Ikke statsborgere, men faktisk norske)

Hvor er det jeg sier noe som motstrider dette..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...